Hakutulokset

  1. E

    Adressi - ei ilmaista hoitoa

    Olen täysin samaa mieltä siitä että hoito tulisi maksaa kaikille! Samalla tavalla kaikkia lapsia päiväkodissa hoidetaan, kaikki saavat syödä siellä ym ym... Onhan se väärin että jotkut joutuvat maksamaan siitä todella paljon ja toiset taas ei mitään!
  2. E

    Vauvan istumaan opettelu

    Heips, Eli minkä ikäisinä vauvanne ovat oppineet istumaan ja missä iässä olette aloittaneet vauvan kanssa istumaanopettelun? Meidän tyttö 3,5kk haluaisi kovasti istua ja istuukin isänsä ja minun sylissä. Hän on niin kiinnostunut maailmasta, ettei millään malttaisi enää maata. En toki ole...
  3. E

    hiivasieni ja rv 35

    Kuulisin mielelläni kokemuksia, kuinka kannattaa hoitaa hiivatulehdus näin loppuraskaudesta? Pääasia varmasti on, että kiusallinen vaiva hoidetaan pois ennen synnytystä. Onko hiivasta haittaa vauvalle? Entä jos tulehdus päällä, kun synnytys alkaa.....
  4. E

    kääntyminen

    Niin eli minkä ikäisinä teidän vauvat ovat kääntyneet selältä vatsalleen?
  5. E

    korvike maito lämmittää

    \ Voi antaa ja jotkuthan antaa aina sillai ja lämmittää sit vasta, kun on ollut jääkaapissa. Itse olen aina lämmittänyt mikrossa ja matkoilla suoraan tetrasta :)
  6. E

    Omenahotelleista...

    \ niin tietysti koodilla huoneeseenkin :headwall: hyvä minä :) mäkin mietin tota turvallisuutta, mut mainostavat itse ainakin suomen turvallisimpana hotellina....mulla heti kävi mielessä, et meidän "naapuriin" tulee joku bilejengi ja kauhee möykkä kuuluu ni mitäs sitä sitten tekee, kun ei...
  7. E

    Omenahotelleista...

    \ Ovikoodilla. Googleta omenahotelli ni sieltä näät miten toimii, sika halpa ainakin muihin verrattuna =)
  8. E

    Omenahotelleista...

    \ Kiva kuulla, meillä nimittäin kaksi lasta ja helsinkiin oltais ajateltu reissu tehä nimenomaan kaks yötä. Miten esim. onko siellä siivoushenkilökuntaa, vai laitetaanko lakanat itse? Oliko "outoa", kun ei ollut henkilökuntaa?? :)
  9. E

    Omenahotelleista...

    tietääkö kukaan millaisia ovat? helsingin hotelli kiinnostaisi, sehän uusikin...kokemuksia :)
  10. E

    3 kk kakkaaminen

    Meillä mennään rintamaidolla ja tyttö kakkaa kaksi kertaa päivässä, välillä jopa kolme.
  11. E

    OSTO_MYYNTI 18.5

    Oisko kellään myydä/ lahjoittaa liberon vaippa merkkejä?
  12. E

    ei jaksa enään olla raskaana

    Itsellä viikko 36 lopuillaan, muuten aika siedettävä olo mutta viikon on ollut kamala yskä ja flunssa (liekö allergista) Sen ajan oon joutunut nukkumaan sohvalla jotta kuopus saa nukuttua makuuhuoneessa... Täälläkin jomottaa ja väsyttää mutta on vaan yritettävä jaksaa. Onneksi saa päikkärit...
  13. E

    Mitä ammattia/ammatteja arvostat eniten?

    pappi ja ope
  14. E

    haluisko joku ostaa sohvat?

    \ No kokemuksella puhun...ei ikinä enää
  15. E

    haluisko joku ostaa sohvat?

    Vai SOTKAN kalusteet, hah en huolis.
  16. E

    Hercules-vaunut

    Meillä oli sama vika kuomun kanssa, vietiin pelkkä kuomu liikkeeseen ja siellä kiristettiin ilmaiseksi se. Tyyppivika, jokaisen myyjän tiedossa. Muuten ollaan oltu todella tyytyväisiä rattaisiin, ovat kevyet mutta tukevat ja loistavat kovassa käytössä. Ja ollaan kuljettu pururadasta hiekkatietä...
  17. E

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Heippa kaikille, pientä päivitystä omasta navasta eli kierukka otettin pois keskiviikkona ja kaksi päivää sen jälkeen eli eilen alkoi niukahkot kuukautiset. En ole näistä testeistä ja termeistä kovinkaan perillä eikä sillä nyt tässä kierrossa ole edes merkitystä kun menee vielä reilu kuukausi...
  18. E

    Helsinki saa risuja euroviisukaupunkina

    Kuinka niin??Itse olen luottavainen.
  19. E

    Luotettava Oletko alkoholisti -testi.

    TUSKIN OON..
  20. E

    Vahditteko jatkuvasti 1-vuotiastanne kotona sisällä?

    No täytyy kyllä vahtia, muuten sattuis vahinkoja.On niin kova kiipeilemään ja hääräämään.

Yhteistyössä