Hakutulokset

  1. O

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Heips pitkästä aikaa! Onnea ihan ensin kaikille jo vauvan saaneille, ihanaa että tähän pinoon ei niitä ihan pieniä keskosia tullut ollenkaan. Mulla sama juttu kun monella muulla että päivittäin käyn lukemassa juttuja mut kirjottaminen on ollut vähissä. Ihanaa on ollut lukea kaikkien...
  2. O

    *** Elokuun 2011 masumurut KESÄKUUSSA ***

    Janttu672 laitoin yv:tä vaipoista!
  3. O

    ~~Elorakkaat Toukokuussa~~

    Vaunuista oli puhetta ollut. Meillä on tallessa esikoisen vaunut eli emmaljungan city cross rattaat city-kopalla. On tykätty kovasti, varsinkin tuosta vaunukopasta eli kuulun kans tuon kovan kopan kannattajiin. Toi city koppa ei tosin ole tilavimmasta päästä, kun sen ideakin on olla kevyt ja...
  4. O

    ~~Elorakkaat Toukokuussa~~

    Blanco Loistavia uutisia. Tuntuu kyllä tosiaan riippuvan lääkäristä tuo suhtautuminen. Toiset laittaa herkemmin lepoon ja toiset ei. Oon aatellut et riippuu varmaan siitäkin miten paljon lääkärillä on huonoja kokemuksia noista tilanteista et kuinka herkästi niihin reagoivat. Parempi kuitenkin et...
  5. O

    ~~Elorakkaat Toukokuussa~~

    Unohtui tosiaan se la eli tässä tiedot uudestaan :La 2.8 Olivia 27v 2.lapsi K-SKS poikalupaus Huikkis Mulle myös aluksi puheltiin et sinne viikolle 32 asti joutuis siellä kys:ssä makaileen ja siihen yritin henkisesti varautua mut tilanne sit rauhottu sen verran et pääsin lopulta kotiutumaan...
  6. O

    ~~Elorakkaat Toukokuussa~~

    Heips kaikille! Olen uusi kirjoittelija mutta seurannut ketjua jo pitkään. Meille siis toinen tulossa, nyt menossa 27+1 viikot. Toinen poika tulossa, jo rakenneultrassa selvisi ja useampaan kertaan nyt ultrailtu niin aika selvästi on näkynyt. Nyt ajattelin vihdoin kirjottaa kun huomasin...
  7. O

    Heinäkuun Onnenhiput 2011 *lokakuussa*

    Mut voi jälleen poistaa listoilta. Kolmas kemiallinen jo tälle vuodelle. Toivottavasti teillä muilla on parempi onni. :)
  8. O

    Heinäkuun Onnenhiput 2011 *lokakuussa*

    Heips! Mä uskaltaudun nyt kans tänne mukaan vaikka olo on enemmän kuin pessimistinen. La aamuna tein testin ja raskaana näytti ja LA olis 4.7.2011. Mulla on ikää 27v ja miehellä 29v. Toinen olis tulossa, poika syntynyt 02/08. Meidän tausta siis se että viime syksystä asti toivottu toista...
  9. O

    Kilpirauhasen vajaatoiminta ja raskaaksi tuleminen jne.

    Täällä kans yksi jolla kilpirauhasen vajaatoimintaa. Voisinko saada salasanan yksärinä niin voisin liittyä kerhoon jakamaan kokemuksia.
  10. O

    ###Joulukuiset lumihiutaleet 2010###

    Mut voi poistaa listalta. Yöllä alko vuoto ja äsken clearbluen digitaalinen näytti ei raskaana. Onnea muille, toivon mukaan teillä on parempi onni kun mulla.
  11. O

    ###Joulukuiset lumihiutaleet 2010###

    Almasorella: tervetuloa mukaan. Ihanaa kun sun mies on noin innolla mukana. Mun mies ei oikein uskalla vielä innostua kun on noita vastoinkäymisiä takana mut on varmasti yhtä innolla mukana tässäkin odotuksessa kuten oli myös ekassa. Munkin tarttis varmaan sitä ultraa varailla et sais ajan...
  12. O

    ###Joulukuiset lumihiutaleet 2010###

    Mähän menin sen viikkonäyttötestin ostamaan ja mullakin näytti 1-2 viikkoa raskaana. Toivoin kans vähän et olis näyttänyt 2-3 viikkoa mut ei niin ei. Mähän sain siis ovistestiin plussan la pari viikkoa sit ja aattelin et ovis siis tapahtunut su joten nyt olis sen mukaan 4+1. Mut hedelmöittyminen...
  13. O

    ###Joulukuiset lumihiutaleet 2010###

    Nanna08: löysin tällasen taulukon hcg arvoista alkuraskaudessa: Aika hedelmöityksestä/ Aika viimeisistä kuukautisista/ HCG:n määrä mIU/ml 1 viikko 3 viikkoa 0-5 2 viikkoa 4 viikkoa 3-426 3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340 4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500 5-6 viikkoa 7-8 viikkoa...
  14. O

    ###Joulukuiset lumihiutaleet 2010###

    Kiitti taaperox5 uudesta pinosta. Pidetäänkö tuo lista nyt vaan tuossa alussa ja siihen joku sit päivittelee?! Varmaan selvintä jos vaan yksi hoitaa ton listan ja siihen päivitykset. Vai miten aattelitte? Tervetuloa kaikille uusille ja pidetään peukut pystyssä et pysytään kaikki mukana...
  15. O

    *Joulukuiset 2010*

    Kadak: kiitos listasta ja voit mielellään päivitellä sitä, mä en ole kovin hyvä tällasissa hommissa. Mulla tippu imetyksen jälkeen kaikki raskauskilot mut nyt ne on kyllä tullut takas herkkujen syönnillä ja vähällä liikkumisella. Ylimäärästä tosin vaan muutaman kilo mut sen verran et ne...
  16. O

    *Joulukuiset 2010*

    Ihanaa että löytyi heti seuraa tänne. Tervetuloa siis Jääräpää ja kadak, niin ja onnea tietysti. Mä tipuin tuolta syyskuisten pinosta hyvin pian sinne liittymisen jälkeen. Jonkin verran olen seuraillut tuota keskenmenon jälkeen kuumeilevien pinoa ja sieltä Jääräpään muista. Pahoittelut sinulle...
  17. O

    *Joulukuiset 2010*

    Kukaan ei ole tainnut ehtiä vielä avata palstaa joulukuisille eli mä olen sit eka. Eilen sain testiin plussan ja tänään aamulla myös kun halusin varmistaa. La olis laskurin mukaan 3.12.10 mutta ovulaatio oli vähän myöhässä niin olettaisin et laskettu aika olis 5.12. Ultrassahan se sitten selviää...
  18. O

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    Mut voi poistaa listasta. Eilen alkoi se vuoto ja tänään tein clearbluen testin ja näytti ei raskaana. Ilmeisesti joku kemiallinen raskaus joka meni siis kesken ennen kun kunnolla alkoi. Muuta ei nyt osaa sanoa. Tsemppiä muille ja tarrasukkia pikkuisille!
  19. O

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    Heippa taas ja onnea kaikille uusille! Sellainen ehdotus olisi että olisko helpompi jos tuo lista tulisi aina tuohon uuden ketjun alkuun ja sen uuden ketjun tekisi aina se joka listaa päivittää ja pystyisi näin ollen myös siihen muokkaamaan uudet tulijat? Näin jäisi ketjuun enemmän tilaa...
  20. O

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    Rakkaudesta äiti: en osaa sanoa mitä toi nykysin maksaa yksityisellä. Muutaman kympin varmaan. Siinähän ei tosiaan näy kun se että lyökö sydän vai ei ja sellanen pieni möykky. Jotenkin se viimeksi ekassa raskaudessa oli silti ihanaa et näki että siellä oikeesti joku kasvaa. Eikä vaikuta millään...

Yhteistyössä