Hakutulokset

  1. sonja R

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut ~Tammi,helmi ja maaliskuussa~

    Onnea harhaanjohtaja pienestä vauvelista <3
  2. sonja R

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut ~Tammi,helmi ja maaliskuussa~

    Kyllä mäkin täällä olen, vaikka en niin nykyään kirjottelekkaan...
  3. sonja R

    ¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut MARRASKUUSSA¤¤

    heippa! En ole tainnut minäkään 1- vuotis mittoja laitella. Nythän Roope kyllä on jo yli 1v 1kk..Mutta eli siis mitat olivat 11230g ja 81,8 cm. Tavallisella maidolla ollaan myös menty jo pidemmän aikaa. Käytössä meilläkin se kevyt maito. Sitä itsekkin juodaan. ja kävelemään opittiin...
  4. sonja R

    Marraskuun 2009 karhunpennut syyskuussa

    Ja kyllähän se tapaaminen vois kiinnostaa, jos vaan ajankohta ja paikka ok :)
  5. sonja R

    Marraskuun 2009 karhunpennut syyskuussa

    Kanga85! kerho on salainen, joten sitä ei hakemalla edes löydä! Mä en ole perustaja, mutta mulla on ylläpitäjän oikeudet, joten luulisin että pystyn sut hyväksyyn kerhoon. Eli sun pitäis pyytää mut kaveriks fb:ssä ja mun pitäis kutsua sut ryhmään ;) Laita yv:tä jos olet kiinnostunut asiasta:)
  6. sonja R

    Marraskuun 2009 karhunpennut syyskuussa

    Mukana myös, vaikka kirjottelu onkin melkein kokonaan jäänyt...Lukemassa en myöskään oo viimeaikoina käynyt, joten nyt en kyllä osaa edes mihinkään kommentoida:/ Jotenkin ei vaan saa aikaseks! Ja muutenkin tää kesä on ollu touhua täynnä, niin ei oo tullu notkuttua niin paljoa edes koneella, kun...
  7. sonja R

    ~TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 KESÄKUUSSA 2010 ~

    Heippa mammoille pitkästä aikaa! meille kuuluu ihan hyvää. Arki on touhua täynnä kolmen pienen kanssa :) Ihan pikaisesti tulin taas kurkkimaan vähän kuulumisia. En oikein osaa enää kirjotella mitään, kun en ole aikoihin täällä niin pyörinyt..Enemmän aika menee tuolla marraskuisissa -09, ja...
  8. sonja R

    Marraskuun 2009 karhunpennut kesä ja heinäkuussa

    Tervetuloa mukaan mustikka84! Vaipanvaihto täällä tapahtuu milloin missäkin. Hoitopöytää meilä ei oo ollu edes ollenkaan...Ja välillä tosiaan on vähän haastavaa, kun kokoajan pitää punkea vain masulleen. Menkat Alko n. 6,5kk synnytyksestä. Ehkä hivenen runsaammat, mut johtunee osittain...
  9. sonja R

    Marraskuun 2009 karhunpennut kesä ja heinäkuussa

    Heippa pitkästä aikaa! On ihan jääny taas kirjottelut kokonaan. Mieskin alotti nyt loman, joten touhua on kaikenlaista. Juomisongelman kanssa painitaan myös täällä. "kiva" huomata, että sama ongelma on monella muullakin! Eli imetys takkuaa, päivisin en imetä oikeestaan enää ollenkaan...
  10. sonja R

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    Tervetuloa firesun! 5kk tuli 5 päivä täyteen. Neuvolassa myös käytiin pari päivää sitten. mere, tuoreet mitat olivat 8900g ja 72 cm :whistle: vaatekoista meillä on pääasiassa käytössä 74 cm. Hiukan kyllä vaihtelee valmistajasta riippuen. soseita Roope syö jo 3-4 krt/ päivä. Aamulla...
  11. sonja R

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    taaperot, ompas säkää, jos tuplaehkäisystä huolimatta on plussa tullut ;)
  12. sonja R

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    Kiitos mere huhtikuun pinosta! Ja hyvää pääsiäistä kaikille!!!
  13. sonja R

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut helmi ja maaliskuussa¤¤¤

    Voi näitä mun tummennuksia :laugh:
  14. sonja R

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut helmi ja maaliskuussa¤¤¤

    Moikka! Rytmistä on ollut puhetta. Täällä heräillään useinmiten jo 6.30-7.00 |O Päikkäreille Roope meneekin sitten jo 9-10 aikaan. Usein nukkuu n. 2 h. Sitten toiset päikyt otetaan iltapäivällä, joskus 16 aikaan. Silloin nukutaan ehkä n. 1h. Illalla nukkumaan mennään lähes poikkeuksetta...
  15. sonja R

    Millaset sisarusrattaat olis hyvät? Ikäeroa tulee n.1v 6kk .

    Meillä on tämmöset: http://www.vauvatalojohanna.fi/tuote/tupla_rattaat/carena/double/index.htm Vauvalle saa ostettua lisäksi tohon kovan kiinteän kantokopan. Meillä on semmonen käytössä. Mä en halunnut panostaa ihan hirveetä summaa tupliin, mutta en mitään ihan rimpuloitakaan halunnut...
  16. sonja R

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut helmi ja maaliskuussa¤¤¤

    Piiperolle iso halaus :hug: ja voimia! Ja peessaan edellisiä tässä alkoholi asiassa;)
  17. sonja R

    *TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MAALISKUUSSA 2010

    Onnea Marimint prinsessasta :heart: Koitan ajan kanssa tulla joku päivä kertoilemaan vähän meidänkin kuulumisia pitkästä aikaa!
  18. sonja R

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut helmi ja maaliskuussa¤¤¤

    Paljon onnea Annsku plussasta :heart: Ja tarrasukkia matkaan!
  19. sonja R

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut helmi ja maaliskuussa¤¤¤

    taaperot, mitä Juliuksella sitten epäillään? G kotiin jäämisestä. Suunnitelmissa olis näin alustavasti ainakin olla tonne 2011 syksyyn. Täytyy katsoa vielä lähemmin sitten tilannetta. Vaikka miehellä ei mikään hirveen hyvä palkka olekkaan, niin luulen että pärjätään. Hoitoraha+hoito lisä...

Yhteistyössä