Hakutulokset

  1. V

    Emmaljungan Edge ja cerox

    Onko Edgen ratasosa yhtä korkea kuin cerox ratas? Oletko liikkeissä vertaillut näitä vaunuja? Minkälainen jalkapeite on Edgen rattaassa , deluxe malli vai joku muu ? Entä hinnat ? Kertoisitko käyttökokemuksia näistä. Tuhannet kiitokset.
  2. V

    Ulkoiluseuraa etsivät! (pino)

    Hei! Täällä tytöt 5 ja 4v ja poika 1v ja äiti 28v, etsii ulkoilu seuraa Lahdesta!! vanukas@phnet.fi :flower: =)
  3. V

    Kuinka tiedän 3-5v lapset syövät?

    Mulla on 4-ja 5 vuotiaat tytöt. Välillä tuntuu ettei mikään ruokamäärä riitä niille, ja kaikka maistuu ja kaikki on herkkua. Mutta, toisinaan ei mene juuri mitään alas ja kaikki on todella pahaa... Tytöillä onaina ollut sama, kausittaista. =)
  4. V

    Toipuminen sterilisaatiosta

    Siis ihan perinteiset klipsit, kun en tienny siitä spiraalihommasta että tehdäänkö tosta vaan ilman nukutusta/puudutusta.Muutenkin oli todella kova vakuuttelu että tämä on varma tahto. Enkä kyllä niiden spiraalien kohdalla halunnut sitä kolmen kuukauden odottelua, tosin mitä hyötyä tästäkään kun...
  5. V

    Lapsesi/Lapsiesi nimet?

    Laura Josefiina Veera Kristiina Petrus Aleksanteri
  6. V

    1-vuotias herää kolme kertaa

    Mäkin ajattelin valittaa neuvolassa nukkumattomuutta, neuvola (1v) on ens viikolla. Yömaitoa mietin, mutta kun siitä normimaidosta meni vatsa todella sekaisin niin en sitä sitten ole vielä ostanut. miettinyt vain, mikä on välillä ihme että se edes onnistuu... Viime yönä annoin riisimaitoa ja...
  7. V

    Toipuminen sterilisaatiosta

    Onko kellään kokemusra kyseisestä operaatiosta? Hyviä/ huonoja? Itselleni se tehtiin reilu kolme viikkoa sitten ja kyllä on ollu hankala toipua....edelleen tulee kovia kipu kohtauksia ala- ja ylävatsalle, välillä vääntää niin että tuntuu kuin taju lähtisi. Leikkaushan tehtiin päivikirurgisesti...
  8. V

    Ystviä Lahdesta..

    Täällä myös äiti ja lapset Lahdesta, kelpaako jos on jo lapsia, mulla on kolme. asutaan Mukkulassa. vanukas@phnet.fi
  9. V

    1-vuotias herää kolme kertaa

    Ei olla oltu testeissä, kerran on ollu korvatulehdus ja sen kyllä silloin huomas, oli poika todella kipeä. Olen tässä miettiny että koska alkaa oma terveys pettämään, kun jo loppu raskaudesta meni pari vikaa kuukautta kaikkien vaivojen takia heräilyyn ja nyt voi yhdellä kädellä laskea monta...
  10. V

    käytetyt rattaat

    Itse olen laittanut vuoden käytet yhdistelmävaunut myyntiin ihan sen takia kun niille ei enää ole vaunumaistta käyttöä ja olen ajatellut että olis vielä ehkä hyötyä muille jotka tarvitsevat. Meidän poika kun ei yhtään vaunuissa nuku. ja jos hinnasta pari sataa euroa pudottaa uusiin, on se ihan...
  11. V

    1-vuotias herää kolme kertaa

    Meidän poika herää kolme kertaa yössä, eikä muu auta kuin maitopullo. Vatsa on aina ollut löysä ja nyt yö huudot on muuttuneet vaikertamiseksi, siksi aloimme kokeilla maidotonta diettiä. Korviketta on vielä juonu, koska normi maidosta meni vatsa enemmän kuralle ja puklailuja tuli.Kokeilin myös...
  12. V

    Uudet TOSIYSTÄVÄT hakusessa

    Heippa! Täällä myös ystäviä vailkla oleba kolmen lapsen kotiäiti. vm-77. Asun Lahdessa. veerdi@jippii.fi
  13. V

    Uusia ystäviä kaivataan!

    Hei!! Olen 28-vuotias 3 lapsen äiti ja kaipaisin aikuista ystävää. Valitettavasti etana posti ja tekstiviestit tulevat parhaimmin perille. Asumme Lahdessa, lapset ovat -00 ja -01 syntyneet tytöt ja -04 syntynyt poika. Jos kiinnostaa, ota yhteyttä :flower: Keväisin terveisin: Nea...
  14. V

    kirjekavereita...

    Hei, olen kolmen lapsen 28v äiti. Perheeseen kuuluu 5 ja 3v tytöt ja 5 viikkoinen poika. Olen innokas kirjeiden kirjoittaja, sähköpostia käytän harvemmin. osoiteet ovat: veerdi@jippii.fi tai etanapostiin; myllymäenkatu 5 d 29 15240 Lahti. Talviterveisin Nea
  15. V

    LAHTI ja ympäristö!

    Täällä vielä yksi kotiäiti Lahdesta, ollaan asuttu täällä vuosi ja olisi pikku hiljaa mukava tutustua muihinkin kotona olijoihin. Meidän perheeseen kuuluu tytöt 4 ja 3v,mies 30v, minä 27v ja pikkuveli olis tulossa marraskuun lopulla. veerdi@jippii.fi
  16. V

    Kirje ystäviä!!!

    Etsitään uusia kirjeystäviä kaikenlaisista äideistä! Itse olen 27v, pian kolmen lapsen äiti. Olisi ihana saada uusia tuttuja :) Kätän aika vähän nettiä, joten etannaposti olisi toivottavaa. Nea Myllymäenkatu 5 d 29 15240 Lahti

Yhteistyössä