Hakutulokset

  1. M

    MESSE kavereita kainuusta löytyykö täältä teitä

    Löytyykö täältä kainuun alueelta kahden pienen lapsen äidille kavereita/ystäviä joiden kanssa vaihtaa ajatuksia messissä ja miksei liveinä. Mulla pian 4 v tyttö ja 2 v 3 kk poika. Ystäviä toivoisin elämäämme itselleni ja lapsillenikin.... Kajaanista eritoteen jos teitä löytyisi (kun ollut...
  2. M

    Äitikavereita ja lapsillekin

    Ehkä Kainuusta löydy ystävää kahden pienenlapsenäiskä joka vaan on arkjen pyörittämiseen jotenkin väsynyt ja kaipaa vaihteilua... ystäviä! Ja vaikka semmoisia jotka voisi joskus väliin hoitaa lapsiani ottaa vapaa ehtoisesti hoitoon että savat olla muitenkin kanssa kuin kotona ja itse sen ajan...
  3. M

    Voi kun jostain löytyisi semmoinen ...

    jos jotakuta hyvänä ystävänä kiinnostaa niin laita yv
  4. M

    mese kaverit äidistä kainuusta ja oulusta

    löytyykö ystäviä otsikon alueelta kahden pienen lapsen äidillä mesen kautta laita meseosoite niin voin viestiä laittaa olen 38 v ja lapset 3 ja 2 v
  5. M

    Löytyisikö mese ja facebook kavereita

    etsin pienten lasten äidistä kavereita joiden kanssa joskus vaihtaa ajatuksi ja ym laita yv niin mese osoite tai sähköposti mulla on kaksi alle 3 v lasta
  6. M

    Haluaisin ystäviä äidistä joiden lapsille on puheenviivästymää ja parisuhteessa ongelmia

    löytyykö minulle samaa kohtaloa täältä ystäväksi jonka kanssa purkaa arkea sen huolia, kuten lapsen puheen viive ja suhteen ongelmat, haluaisin vaan tukiystäviä jota jaksan ... laita yv Hen mese tai mailiosoite P.s. lapset minulle 2v 7 kk ja 1v
  7. M

    Meilikaveria äideistä joilla puheenviivästymä lapsella

    Moikka olis minulla samaa kun teilläkin kun tyttö ei puhu ja ikää on 2 v 7 kk ja aloittaa puheterapian niin olis kiva saada joku samassa tilannessa olevan ystäväksi... vaikka mese ystäväksi ja mailia laita yv
  8. M

    Puheen viivästymä (poika 2 v 7 kk)

    Sinulle on sama ongelma kun minulla meidän tyttö 2v 7kk ei puhu kun sitä omaa juttua olis kiva joskus olla hteyskiä vaikka mesen kautta
  9. M

    Oonko masennut äiti...

    Laitakaan yv jos kiinnostaa
  10. M

    2½vuotiaita jotka käyneet puheterapeutilla

    Meidän 2 v 7 kk ikäinen tyttö aloittaa uudelleen puheterapian maanantaina, kun ei sanoja oikein tule kun joskus äiti, poika (pikkuveljeä tarkoittaa), mummu, maija, koiraa tarkoittaa hau ja kissa kis... Muuten tyttö ääntää vaan jos jotain asiaa niin tär tär tyr ääntä jotenkin vaikea kun ei...
  11. M

    Mitä teen

    Meidän 2v 7kk ikäinen neiti nykyään reihuu kuin mikä huoneessaan ja ei puhu kun vaan tyrää, riisuu itsensä ja jatkaa reihuamista ja ukko ei välitä mitään kun panee huoneen oven kiinni sanoo että ei tuo hullua jaksa katsoo? Mitä teen että tyttö olis rauhalisempi
  12. M

    Mistä löytäisin pojalleni...

    Niin Välikausihaalarin ja toppahaalarin koko 74-80 kun en mistään löydä ei ole merkillä väliä eikä värillä kunhan sopii pojan tyyliin! Tuo äp:n toppahaalari käy pian pieneksi!!!! Olisi kiire! :attn:
  13. M

    Lasten huone haisee ja ukko raivoo...

    Viikolla kävi kunnasta tarkastajat mutta eivät haistaneet mitään... tuo ukko on ihan hullu homeen hajusta että en jaksaisi kuunnella enään tuota virtä, tuntuu että lapset jo kärsii kun ukko huutaa ja heitteilee tavaroita ja ovia paukkuttelee... Minua vaan haukkuu hulluksi itsr on sitä! huomenna...
  14. M

    Lasten huone haisee ja ukko raivoo...

    Mitä teen kun meidän kämpän lasten huone haisee "homeelle" ja vaikka huolehdin sen siisteydestä, lapset joutuu nukkuu tuossa pahassa hajussa ja ukkoni raivoo kun piru... nuorinta pitää pitää yksin tuolla huoneessa jopa molempaakin lasta. Aina kun huoneen oveen avaa niin pane se kaasukammio...
  15. M

    Kainuun alueelle

    Huom! Olisiko täällä ketään kainuun alueella halukas olemaan sijais isovanhempi kahdelle alle 3 v lapsukaisellemme, toiset on kaukana ja lähin mummu ei oikein välitä tai ole kiinnostunut pienokaisemme elämän menosta. Haluan heilä että saavat osakseen hellää lämpöä ja rakkautta pieniin sydämiin...
  16. M

    11 kk päivärytmi...

    Millaisia rytmejä teillä muilla?
  17. M

    Olisiko täällä ketään Puolangalta tai lähistöltä

    Äiti ja kaksi pientä kaipaa seuraa... kaltaistaan vaikka pieniin leikki tai juttu sekä kävelyseuraksi. Lapset 2,5 v tyttö ja 10 kk poika Laita yv:tä
  18. M

    Voiko Päivähoito tehdä lapsesta villin

    Meidän 2,5 v tyttö on mennyt villimmäksi kun käy päivähoidossa kahdesti puolipäivähoidossa, on ihan mahdoton kiusaa pikkiveljeä ja huutaa ja itkee sekä mellastaa sen minkä kerkiää. Saa usein "raivokohtauksia" jos ei mene kun pitää. Onko päivähoidon syy vaiko onko jotain muuta?
  19. M

    Miten muut kaksi lapset asutte?

    Me asutaan rivarissa (kunnan vuokra) niin 71 neliöä, 2 makuuhuonetta, keittiö,olohuone, saunatila. Ahdasta on ettei siivota aina viitsi kun huoneet täynnä minusta joita ihan tarpetontakin (ukon kuntolaitteita joita ei käytä kun vaan silloin jos en lasten kanssa olla kotona), isompi asunto olis...
  20. M

    Mistä voisi saada lapsille piirrustuskuvia netin kautta tulostaa

    Siis kaivaa linkkiä josta vois tulostaa värityskuvia lapsille kun tyttö olis kova niitä värittää jos olis ... :)

Yhteistyössä