Hakutulokset

  1. P

    Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?

    14 v, vieraalle ihmiselle. Ei sinänsä kaduta, mutta olis voinu jättää tekemättä. Olis ehkä kivempi, että olis jotain kauniimpia muistoja siitäkin hetkestä.
  2. P

    Turvaistuimen osto edessä..

    \ Oho, onkin tullut paljon viestejä tähän aiheeseen... Kiitoksia vaan vinkeistä. Toki hiukan taitaa riitaantumistakin teksteissä näkyä. Mutta; Ostettiin nyt siis istuin; AktaGracon Cosmics. Käytiin 4 eri liikkeessä, joissa myytävänä mm. MaxiCosia, HTS, Britaxia ja tätä Aktaa. Aktaa suositteli...
  3. P

    Turvaistuimen osto edessä..

    Kiitoksia kovasti vinkeistä!!! :flower: Britaxiin ollaan hiukan jo kallellaan, siihen uuteen Securaan, mut vielä kattellaan.. Sen verran on Britaxia ja Aktaa vertailtu, kun meillähän on toi Aktan kaukalo ja tuttavaperheellä Britaxin, niin niissä jo huomaa, että kyllä toi Britax on ainakin...
  4. P

    Turvaistuimen osto edessä..

    B) Nyt olisi turvaistuimen osto edessä, ja kysynkin teiltä rakkaat ystävät, mikä istuin kannattaisi ostaa??? :/ Kaukalona meillä oli Aktan Graco, sillä jalustalla oleva, ja ollaan oltu erittäin tyytyväisiä!!! :) Mutta näissäkin turvaistuimissa on niin laaja valikoima että ei niistä oikein...
  5. P

    Kiire!! Miten saan pojan syömään...

    Meillä vaihtu almiron-peptistä nutri-junioriin silloin kun tyttö oli n.8kk. Just olin saanut totutettua almiron-peptiin niin sitten pitikin vaihtaa toiseen... Lääkäri sanoi että voi totutella niin että laittaa puolet kumpaakin alussa. Niin tein mutta ei se oikeen auttanut kun nutri-juniorin maku...
  6. P

    keitinpä sitten tutit

    \ Kyllä minäkin välillä tutit keitän, vaikka tyttö jo 1,5v. En kylläkään kovin usein mutta on ne välillä hyvä kiehauttaa kun pyörii vaikka missä, mutta jos mulla vessanpyttyyn tippuu, niinkuin kerran kävi, niin en mä sitä ala keittää vaan heitän suoraan roskiin!Hyi!
  7. P

    Veisittekö lääkäriin?

    Meillä nyt 1,5v lapsi, jolla vilja-, maito- ja muna-allergia sekä atooppinen iho. Joskus 10kk iässä hänellä alkoi aivan mieletön alapään kutina. Vaipan vaihtaminen oli tosi hankalaa kun raapi ja repi vaikka kuinka, ja lapsella ihan tuskainen olo. Samoin alapäätä hinkkasi lattiaan. Itse pylly ei...
  8. P

    Ulkona nukuttaminen

    Itse kyllä laitan -20C pakkasella ulos nukkumaan, kun vaan vuoraa vaunun kunnolla ja suojaa sen aukon niin ettei kylmä ilma pääse läpi. Hyvin suojatut vaunut pysyy sisältä lämpimänä lapsen hengitysilman ja lämpimien vaatteiden ansiosta! Siis se lämmin ilma kiertää sisällä vaunuissa..jos tajus...
  9. P

    Paras peppurasva ?

    Me käytettiin Liberon vaippoja, ja monta kuukautta kesti tytöllä kutina pyllyssä. Vaipanvaihto oli tosi hankalaa kun tyttö raapi ja repi alapäätä ihan tuskaisena. Ja usein hinkkasi lattiaan peppua kutinan vuoksi. Kaikkea rasvoja olen kokeillut ja neuvolassakin sanoin kutinasta mut siel ne sano...
  10. P

    1v2kk ikäinen arestiin vai ei

    Entäs jos laitat sellaiseen arestiin et nostat lapsen pinnasänkyyn ja olet itse samassa huoneessa ja touhuat jotain, esim. laitat pyykkiä tms niin ettet hirveesti kiinnitä siihen huomiota. Annat lapsen raivota siinä kunnes rauhottuu ja sitten otat syliin ja hellit ja pussaat! :heart:
  11. P

    Missä kohtaa teen väärin?

    Pakko vastata kun meilläkin suht samanlainen tapaus, paitsi rytmissä ja päikkäreissä ei ole ongelmia. Tyttö on 1,5v ja on myös allerginen. Meilläkin Nutri-junior! Yöllä herää lähes aina klo.2 raapimaan ja pari tuntia menee ennen kuin nukahtaa. Välillä on kyllä ollut kokonaisia öitä kun illalla...
  12. P

    Kajaanilaiset pinoon nyt!

    löytyy!!! :wave:
  13. P

    Kysymys.

    Jos äiti voi hyvin, koko perhe voi hyvin!
  14. P

    rinnat

    Joo ennen raskautta oli b, ja imetyksen aikana f. Ja voitte varmaan kuvitella millaiset nahkapussit nää rinnat nyt on.. Jos jollain on vinkkejä saako niitä kiinteytettyä millään (vaikka ei kai se nahka siitä kiinteydykään...?) niin otan kiitollisena vastaan! ;)
  15. P

    Enna

    Tuttavallani on Enna Edith. Nimipäivä vois olla myös Hennan päivänä.
  16. P

    KONSTA TAI RONJA!

    Kaverillani on myös Konsta Kasperi :)
  17. P

    YKSITYISET PPH:T!

    Voiko yksityiset perhepäivähoitajat saada starttirahaa kun on y-tunnus?? Kerran kuulin ohimennen jotain puhuttavan ja jäin miettimään onko se mahollista...
  18. P

    mitä teillä on tänään ruokana?

    Olisi kiva kuulla mitä muut tänään syövät, saisin varmaan jotain ideoita niistä meidän perheen ruokavalioon. Meillä on tänään kinkkukiusausta tai kinkkukastike, en ole vielä täysin päättänyt kumman teen. :heart:

Yhteistyössä