Hakutulokset

  1. B

    Kokemuksia Me&i-lastenvaatteista?

    tilasit sieltä vaatteet? Eikö kutsuilla just pääse katsomaan livenä miltä ne vaatteet näyttää ja tuntuu?
  2. B

    Kokemuksia Me&i-lastenvaatteista?

    Ovatko hyviä, kestäviä, meneekö pesussa miksikään?
  3. B

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Olikos teillä siis treffit vai useimmat kipeinä? Me olemme pojan, 2.4v, kanssa edelleen kummatkin flunssassa. Mutta meille ei olisi se kahvila kuitenkaan ollut sopiva paikka, sillä tää elohiiri ei pysy paikallaan ja jos siellä ei ole leikkipaikkaa niin se siitä. Ehkä jos joskus treffaatte...
  4. B

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Täällä Kartanonkoski, poika reilu 2v. Hoitovapaalla vielä yli kesän. Kimppatreffit sopii mainiosti.
  5. B

    Kokemusta ClearBluen hedelmällisyysmonitorista?

    Mä löysin tuon laitteen halpatesti.fi sivuilta ja maksaa 169 euroa + ne tikut erikseen. Ei postikuluja.
  6. B

    Kokemusta ClearBluen hedelmällisyysmonitorista?

    Juu juuri tuosta kuvan monitorista on kyse. Mistä hankit sen?
  7. B

    Kokemusta ClearBluen hedelmällisyysmonitorista?

    Mulla on myös se digitaalinen ovulaatiotesti, tämä hedelmällisyysmonitori on tarkempi (ja kyllä kallis, joten siksi kysyn josko kellään on kokemuksia siitä).
  8. B

    Kokemusta ClearBluen hedelmällisyysmonitorista?

    Onko monitoripakkauksessa testipuikkoja vai pitääkö tilata erikseen? Onko napannut tällaisen monitorin käytön jälkeen?
  9. B

    Kuinka yleistä on tiputteluvuoto vaikka olisikin raskaana?

    Siis lähinnä siinä vaiheessa kun ei vielä ole testannut plussaa? Mulla nyt meneillään kp 25 ja alkoi rusehtava vuoto. Kierrot yleensä 26-28. En muista että olisi ollut näin lyhyt kierto aiemmin. No voihan nää tietty olla alku menkoille, yleensä alkavat vaan runsaalla vuodolla.
  10. B

    Raskaustestin haamusta,

    onko tietoa onko RFSUn, apteekin, Aconin testeissä viivanpaikkaa vai voiko haalea viiva olla ns haamu?
  11. B

    Hölmö kysymys Clomeista

    hei, anteeksi jos kysymykseni tuntuu hölmöltä....mutta mitä ovat clomit? Ja miten ne auttaa raskaaksituloa? Meillä oli vaikeuksia saada ykkönen aikaiseksi mutta luomusti sai aikansa. Nyt jälleen vaikea tulla raskaaksi, syksyllä oli yksi keskenmeno. Lääkkeellinen tyhjennys ei onnistunut joten...
  12. B

    Taaperon kotiruokareseptejä kaipaan!

    Meillä poika 1v4kk joka syö melkein vain purkkiruokaa. Nyt toivoisinkin teiltä kokeneemmilta ruoanlaittajilta helppoja reseptejä jotta voisin alkaa poikaa totuttelemaan kotiruokaan. Hän on aika ronkeli ruoan suhteen ja isot palat kakoo ulos tai laatta lentää. Itse en siis ole hyvä ruoanlaitossa...
  13. B

    Sydänvikaisten lasten äidit pinoon!

    Hei kaikille pitkästä aikaa! Meillä poika oli sydänleikkauksessa 2,5 viikkoa sitten ja meni hyvin. Kotiin pääsi jo alta viikon. Uskomatonta miten nopeasti lähti toipumaan. Ensi viikolla eka sydänkontrolli kotiuttamisen jälkeen, täytyy toivoa että kaikki hyvin. Hänellä siis suljettiin vsd...
  14. B

    Sydänvikaisten lasten äidit pinoon!

    Fallottytön äidille kiitos vastauksesta! Juu se on totta että mikään akuutti suuri hätä ei ole, leikkaus tosiaan vasta joulukuussa, ja poika täyttää 1v reilu 3 vkon päästä. Vaikka vika ei olekaan siitä kaikkein vaikeimmasta päästä silti huolestuttaa oman lapsen leikkaus. Mutta niin kuin...
  15. B

    Sydänvikaisten lasten äidit pinoon!

    Aadaselenalle onnea, tunne on varmaan mahtava! Me tulimme juuri pojan kanssa sydänkontrollista, tilanne ei ole muuttunut edelliseen käyntiin verrattuna. Leikkausaika on joulukuussa...hirvittää. Miten te olette 'selvinneet' itse leikkausta odottaessa? Tuntuu etten vieläkään ole antanut...
  16. B

    Sydänvikaisten lasten äidit pinoon!

    Hei kaikille, täällä uusi esittäytyy, nyt vasta huomasin tämän pinon! En tosin näillä sivuille ole juuri käynyt. Meillä lokakuussa 1 v täyttävä poika jolla synnytyslaitoksella todettiin kotiinlähtötarkastuksessa sydämen sivuääni. Hänellä on VSD kalvossa, joka alussa oli suuri ja nyttemmin...
  17. B

    Vantaalaiset pinoon

    Täällä Kartanonkoski, minä 34 ja mies 35, poika pian 6 kk.
  18. B

    Kartanonkoski/Pakkala

    Löytyykö Kartanonkoskella/Pakkalassa asuvia odottajia/tai sinne muuttavia? Itse odotan esikoista syntyväksi syksyllä ja olemme muuttamassa huhtikuussa Kartanonkoskelle. Olisi mukava tutustua samanhenkisiin ja tilanteessa oleviin ihmisiin.Olen itse 33v ja mies 34v. Meiliosoitteeni on...

Yhteistyössä