Hakutulokset

  1. T

    mitä äitiysloman jälkeen..

    mulla vähän sama tilanne ku sulla. Kuopus täytti just 10 kk:tta esikko on vähän yli 4. Äippäloma loppu kaks viikkoo sitte ja meen maanantaina töihin ja lapset aloittaa hoidon vähän mulla itkettää tai oikestan paljon, mutta uskon että tämä on meidän perheelle paras ratkaisu. Ei ois mikään pakko...
  2. T

    oviskipu

    mites se meni eli kun on ovis kipu niin silloinko pitäisi pupuilla vai onko se jo silloin ohi?mulla on kyllä kestänyt tää oviskipu jo kolme päivää niin mikähän on se oikea pupuilu päivä?
  3. T

    Ystäviä!

    Lisään siut miun meselistaan niin viestitellään. T:Tiina
  4. T

    MeseFrendejä

    Lisään siut miun meseen T:Tiina
  5. T

    Kirjeystäviä

    Olen 24-vuotias esikoista odottava,hakusessa ois vertaistukea lapsiperheen arkeen ja jakamaan muitakin asioita. Ajattelin elvyttää nuoruudessa unohtamaani etanapostailua,tuntuu et kirjottamalla on helpompi itseään ilmaista. Sydäntä lähellä on koirat,lukeminen,perhe,ystävät ja musiikki. Laitahan...
  6. T

    2½v vuotiaan omat jutut..

    Meillä poika selitti mummille kahvipöydässä,että "meillä käy sellainen Timo kylässä". Minä ihmettelin kuka Timo. "NO se jolla on koira ja pora!!" vastaa poika mulle topakasti. Mieskin mua jo katsoo kysyvästi.. ja mummi kysyy "Onko se Timo joku kaveri hoidosta?" "Ei ku Timo-mies!"poika jo...
  7. T

    suositelkaa kuomu rattaita mitkä olisi hyvät...

    Onko nuo zenitit samat mitkä oli aiemmin flex-nimellä? Näyttää ainakin ihan samalta kuvassa. Meillä on ne flex-rattaat ja on kyllä hirmuisen hyvät kaikin puolin! Ostettiin ne tytön ollessa vasta 5kk ja hyvin pystyi ottamaan käyttöön. Niissä on myös hyvät 5pistevaljaat että pysyy hyvin. joten...
  8. T

    herqules raptor 3spin

    Hei!Laitatko mulle viestiä.Oon jokatapauksessa hankkimassa 3pyöräsiä.Mitä pyydät noista vaunuista ja voisitko kerto omia kokemuksia,onko ollut jonkun asian kanssa ongelmia vai oletteko ihan tyytyväisenä lykkinyt =) Minkä ikäiseksi/kokoiseksi lapsi noissa mahtuu sitten olemaan...
  9. T

    Ajatteleeko isit siten, että...

    ...jos vaimo on kotona eikä lähde minnekään, niin niillä on oikeus mennä. Ja jos vaimolla ei ole menoja/paikkaa minne mennä edes joskus, niin silloin mies voi mennä milloin vaan. Siis vähän niinku siten, ettei kahdestaan (+lapset) ole järkeä olla kotona..?
  10. T

    Ostajan opas

    Kiva, jos viitsit luopua omastasi. laita tekstarilla meiliosoitteesi nroon 040-7679309, niin meilaan sulle osoitteeni ja sovitaan hinnasta.
  11. T

    Ostajan opas

    Onko kenellakaan ylimaaraista Painonvartojoiden ostajan opasta (jossa on pisteytettyna tavallisimmat elintarvikkeet). Ko. opasta ei voi tilata netista, vaan se pitaa hakea laihdutusryhmasta. Laihdutusryhmaan en ole menossa, mutta oppaan haluaisin. Jos jollakulla on ylimaarainen, voisin ostaa.
  12. T

    huhtikuussa '05 synnyttäneet

    meillä poika 5kk 67,5pitkä ja painoa on 7,9kg
  13. T

    HELSINGIN äidit lapsineen..

    kyllä tuo osoite on aivan toimiva.kävin juuri tarkistamassa eli: titi84@netti.fi.yritä vielä!jooko! ;)
  14. T

    HELSINGIN äidit lapsineen..

    osoite on siis.. titi84@netti .fi,ei jippii niin kuin aijemmin mainitsin.sori.. :ashamed:
  15. T

    HELSINGIN äidit lapsineen..

    TIITUSKI!! ..osoite titi84@jippii.fi.. =) =)
  16. T

    HELSINGIN äidit lapsineen..

    täällä helsingistä,tarkemmin pihlajanmäestä,5kk(pian 6)ikäisen pojan äiti.ikää minulla on 21v.olisiko muita joilla saman ikäisiä lapsia?
  17. T

    pulattelu ja itku

    meillä poika 5kk nukahtaa vellillä mutta herää sydäntä raastavaan itkuun ja sylissä ollessa pulauttelee n.tunnin ajan.maissivelliä ollaan otettu kuitenki jo 3kk iästä lähtien ja vasta nyt on ruvennu vaivaamaan!
  18. T

    Kun mies pettää

    Kamala tilanne.. :hug: en hyväksy enkä anna armoa mokomalle petturille. Pistä koville ja tekemään työtä .. sinä ja lapset olette liian tärkeitä ,mikäli tuntuu,että toinen olis vilpitön katuessaan niin pistä näyttämään se teoilla ei pelkästään sanoin. ...ja sit muuten ...ei pahalla mutta älkää...
  19. T

    Kiva nettikauppa

    \ Allekirjoitan! =) On kiva putiikki. Ja palvelu pelaa. :flower:
  20. T

    Kiva nettikauppa

    \ Aioin jo itsekin hehkutella tätä samaa löytöä, mutta olitkin ehtinyt ensin! =) Titi :)

Yhteistyössä