Hakutulokset

  1. muumuu

    Apuva mikä tää on!! Kuva!!!

    Olisko tulehtunu talirauhanen? Housun kaulus hangannu? Käy näyttämässä terkkulassa.
  2. muumuu

    Etsinnässä hyvä, ilmanen juoksu/lenkkeily sovellus puhelimeen!!

    No lähinnä uudelleen lämmitellyn juoksuharrastukseni lisämausteeksi :) eli et mittais matkaa, kaloreita tms. Onko sulla käytössä tuo sportstracker? Mitä mahtaa maksaa sykevyö sellaiseen?
  3. muumuu

    Etsinnässä hyvä, ilmanen juoksu/lenkkeily sovellus puhelimeen!!

    Elikkäs kerro kokemuksia, hyvästä ilmaisesta sovelluksesta. Niitä on niin paljon tuolla ladattavaksi, että käyttökokemuksista olisin kiitollinen :) Onko sulla joku sovellus käytössä, miten toimii? Onko helppo käyttää?
  4. muumuu

    jee, ainakin yksi mitali ölymppialaisista =)

    Hyvä Enni mahtavaa :heart: Suomen mitalitili aukes :)
  5. muumuu

    Listaa tähän viime viikon alkoholin kulutuksesi!

    Eilen join yhden siiderin, perjantaina lasin valkoviiniä. Ed.viikolla jos sitä tarkoitit pari lasia valkkaria.
  6. muumuu

    Se tunne kun.... aaargdh

    Niin että lapset päätti leipoa mokkapaloja viikolla :) ihanaa tulla töistä kotiin kun mokkapalat tuoksu. Siinä on vaan pieni mutta, eli se tunne kun avaat pakastimen kannen ja siellä on ihan kaikki sulanu. Marjat lilluu omassa liemessään ja ainaki päälimmäiset on jo menny pilalle... Olivat...
  7. muumuu

    Olenko niuhottaja vai en?

    Et oo niuho, ei munkaan futaajat (siis omat) saa mun kukkia rikkoo... Julmia ukaaseja annan kun tuossa takapihalla potkivat, ettei mun penkkii saa osuu tai muuten :D
  8. muumuu

    Mikä ihme tota koiraa vaivaa! Juoksut?

    Meidän koiralla huomaa juoksujen alkamisen just sellaisesta epätavallisesta käytöksestä viikko-pari ennen juoksun alkamista. Haluu ulos, ulkona nuuhkii ja nuuhkii ja nuuhkii, ei oikein tottele ja on vaikee :D onneks ei sentään tuu juoksu joka kuukausi :laugh:
  9. muumuu

    Paha vaippaihottuma - mikä vaippamerkki paras?

    Yksi sopii yhdelle toinen toiselle... kokeilemalla löytyy sopiva merkki. Ilmakylpyjä vauvalle :)
  10. muumuu

    Vuorohoitolapsen vanhempi, kurkkaa tänne :)

    Positiivisena kokisin ja mun lapsella on ollutkin näin kivasti, että oli pienessä vuorohoitoyksikössä jossa hoitajalla oli samanikäinen lapsi. Jos mun oma oli siellä ainut hoidossa joskus niin otti silloin oman lapsen mukaan :) se oli minusta mukavaa ja nyt jo teini-ikäinen lapsi muistelee sitä...
  11. muumuu

    Saako lapsi kadonneen kirjastokortin tilalle uuden?

    Täälläpäin ainaki maksaa uusi kortti eli eka on ilmainen, mutta jos hävittää sen joutuu maksamaan jos en ihan väärin muista niin oli 5e kun mun lapsi hävitti korttinsa. Mut olisko teidän kunnan kirjaston sivuilla tuosta?
  12. muumuu

    tuntuu tyhmältä lukea iltasatua lapselle..

    Meillä on aina luettu iltasatuja, lyhyitä kuvakirjoja kun lapset oli pienempiä ja siitä siirryttiin tekstikirjoihin kun lapset kasvo.. Kainalossa pötköttelee, iltasatu on meillä sänkyyn rauhoittumishetki, ei puuhailu tuokio :)
  13. muumuu

    Saako lapsesi notkua kaupoissa?

    Joo ei saa, tosin onneksi asutaan sen verran kaukana kaupoista ettei tuollainen tulis edes mieleenn. Joskus lapset lähtee mukaan tuonne läheiseen pikkukauppakeskukseen jos itse olen asioilla niin silloin "hengailee" lähinnä lelukaupassa :)
  14. muumuu

    Muita joita ällöttää sokerimassa/marsipaanikakut?

    Sokerimassasta en tykkää, maistuu yököttävältä. Mut marsipaani on nam nam :p
  15. muumuu

    Anteeksi, mutta nimimerkki "lucifer" ärsyttää suunnattomasti, eikö muita?

    Minusta silloin jos joku kanssapalstalija ärsyttää jätän hänen kommenttinsa/ketjunsa avaamatta/lukematta. Ja jos siinä määrin alkaa ärsyttämään, että pelkkä nikin vilahtaminen ruudulla saa sappinesteen nousemaan kurkkuun alkaa olla palstatauon paikka ;)
  16. muumuu

    Mitä sanaa yleensä käytät? vai käytätkö jotain muuta?

    Kiikku tai keinu ämpäri tai sanko Tukka muki viikata toi noi vilkuttaa lettu luokse tai luo peruna tai pettu mie/miä sie/siä nenä :)
  17. muumuu

    Palstalaisten asiaankuulumttomat vastaukset ihmetyttää...

    Ilmaista mielipiteitään ilman fyysisen väkivallan uhkaa :O joko sulla on erikoinen elinympäristö tai sitten olet erityisen täynnä purkamatonta raivoa, kumpi tahansa kannattaa miettiä muutosta koska jatkuva korkea stressi taso ei tee hyvää verenpaineelle/sydämelle.
  18. muumuu

    Outo opettaja tai ainakin open oudot jutut

    Olisko opella ajatuksena myös kirjaston käytön opettelu?
  19. muumuu

    Palstalaisten asiaankuulumttomat vastaukset ihmetyttää...

    Saahan sitä erimieltä olla ja sen ilmaistakin, mutta minua myös ihmetyttää sellaiset kommentit joissa haukutaa toista keskustelijaa : / Keskustelujen rikkaus on mielestäni väittely ja se, että on eri mielipiteitä joista voi kiivaastikin olla erimieltä, mutta perustellen omaa näkökantaansa. No...
  20. muumuu

    Miten nopeasti lapsen saa hoitoon tai itse virkavapaata jos hoitaja sairastuu?

    Mulla on ainaki järjestyny hoitopaikka hyvinki nopeasti. Ja palkattoman kanssa sehän on ihan työnantajasta kiinni. Itse vasta pyysin saada alkaa tekemään lyhennettyä työaikaa. Sehän pitäisi hakea 2kk aikaisemmin, pyysin 31.1 ja aloin osittaiselle 1.2 :) Toki työnantajan ei ole pakko hyväksyä...

Yhteistyössä