Hakutulokset

  1. E

    Marianne Heikkilän fb kuvassa teksti: allahu akubar

    No tietysti oli, mutta nämä hassut ihmiset yrittävät kääntää kaikki asiat päälaelleen. Jos Heikkilä näkisi mitä täällä kirjoitetaan, varmaan kuolisi naurusta. Miksi ihmeessä ei voisi käyttää Irakin lippua FB-profiilissa muistamaan Bagdadin iskun uhreja samalla tavalla kuin käytettiin Ranskan...
  2. E

    Hyvä journalisti, hyvät tutkijat, surullinen lopputulos.

    Ja tämä Pasi Kiviojan vastaus Kaaron Lehtola-vuodatukseen on myös sangen asiallinen: JSN:n kulissien takainen kähmintä tuotti pettymyksen 28.4.2016 16:45 Toimittaja Jani Kaaro harmittelee julkisessa Facebook-päivityksessään, ettei hänen Rapportissa julkaisemansa juttu Valemedia vai mediavale –...
  3. E

    Kukaan maistanut nyhtökauraa jo?

    Et jaksa miettiä ekologisuutta ja eettisyyttä? Ei siihen ihan hirveästi edes aikaa tarvita. Jos oikeasti ei näe mitään eroa naudan sisäfileen ja nyhtökauran ekologisuuden välillä, niin minusta on sitten aikamoinen tiedon vaje jo ihmisellä. Nyhtökaura tehdään kokonaan kotimaassa kaurasta ja...
  4. E

    Ihan mahdotonta löytää uusia ystäviä aikuisena :(

    Minun täytyy kyllä sanoa, että olen aikuisena saanut kaikki parhaat ystäväni. Kouluaikaisista ei ole jäljellä yhtään ainutta "aktiivista" ystävyyssuhdetta, kaikki ovat tulleet opiskeluaikana tai sen jälkeen. Työn puolesta olen tutustunut ihmisiin, joilla on ollut sama elämäntilanne tai muuten...
  5. E

    miten pelkän ihovärin perusteella voit määrittää ihmisen arvon?

    Nyt puhuttiin ihonväristä, ei kulttuurista. Et siis vastannut alkuperäiseen kysymykseen siitä, miten ihmisen arvon voi määritellä ihonvärin perusteella.
  6. E

    Neuvoja pannukakun tekemiseen

    Vaikka itse sanonkin, niin teen tosi hyvää pannukakkua. Olennaista on, että taikinaa on tarpeeksi. Teen aina taikinan niin, että maitoa on reilusti yli litra. Kananmunia on oltava ainakin neljä, jauhoista osan korvaan kauraryyneillä. Käytän lisäksi sekä voita reilusti että myös vähän öljyä...
  7. E

    Paljonko tiedätte puolison illanvietoista?

    No kerrotaan tietysti noin yleispiirteisesti, mutta ei minulla ole tarvetta tietää hirveän tarkkaan vaikka sitä, että missä baarissa kävivät bändin keikan jälkeen ottamassa yhdet ja ketä siellä oli. Yleensä kyllä kerromme oma-aloitteisesti mitä mielenkiintoista illanvietossa tms. tapahtui, keitä...
  8. E

    Alaikäinen ja tupakka

    Olisin itse varmaan ihan paniikissa tuossa tilanteessa ja pelkäisin, että lapsi kehittää riippuvuuden tupakkaan ennen kuin saan tupakoinnin loppumaan. Se on kuitenkin ihan järjettömän vaarallinen harrastus. Olisin myös siitä huolissani, että en tiedä mitä lapsi tekee ja kenen kanssa. Hän on...
  9. E

    Olen pöyristynyt Hesarin tasosta

    Siis mikä tässä pääkirjoituksessa oli ongelma? Oletko siis sitä mieltä, että naisten ahdistelu on uusi ilmiö eikä sitä aiemmin ole ollut? Hämmentäviä poliisin lausuntoja on nyt liikaa PÄÄKIRJOITUS 12.1.2016 2:00 Päivitetty: 12.1.2016 8:36 Helsingin Sanomat Suomalaisten luottamusta poliisiin...
  10. E

    Miten suomentaisitte tämän lauseen? engl.

    Imagine if P and M had never met.
  11. E

    Olen pöyristynyt Hesarin tasosta

    Hs.fi-sivustoltahan ne jutut löytyvät edelleen. Jos taso on todella niin luokattoman huono kautta linjan, ei varmaan olisi vaikea löytää sieltä jotakin konkreettista esimerkkiä.
  12. E

    Olen pöyristynyt Hesarin tasosta

    Olisi helpompi keskustella, jos sinulla olisi konkreettisia esimerkkejä tästä. Minusta esim. eilisen sunnuntain lehden lukemiseen meni tosi paljon aikaa, koska siinä oli niin paljon kiinnostavia juttuja (esim. sunnimuslimien jättimoskeijahankkeen rahasotku, Pauliine Koskelon haastattelu...
  13. E

    Monet suvaitsevaiset ja uudistusmieliset menevät rajapinnoilla

    Ei tuo logiikka oikein pure. Muutamia kymmeniä vuosia sitten esim. uutisissa kerrottiin itsemurhat, niiden tekijöiden nimi ja itsemurhan tekotapa. Nyt se ei tulisi kuuloonkaan. Antiikin Kreikassa homoerotiikka oli ihan sallittua ja jopa suositeltua. Nyt homouteen aletaan taas suhtautua...
  14. E

    alastonmallitausta ja perhe

    Nuo kuvat ovat minun makuuni kyllä aika tyylittömiä ja halvan oloisia, mutta ne ilmeisesti onkin otettu jossakin autotallissa tms. eikä missään huippuvalokuvaajan studiossa. Onko noista kuvista maksettu sinulle jotakin? Siis teetkö noita rahasta vai muuten? Minusta asiaa voi ajatella sitä...
  15. E

    Miksi VOK-vuokrat on salaisia?

    Jos julkinen taho kuten Migri maksaa vuokraa mille hyvänsä taholle esimerkiksi vastaanottokeskustiloista, niin ei se ole salainen tieto. Jos sitä joku kysyy, niin tieto on annettava. On aika vähän asioita, mitä viranomaiset voivat pitää salassa, ja ne koskevat lähinnä ihmisten henkilö- tai...
  16. E

    Onko täällä muita jotka käyttävät kerttisastioita?

    En ole ikinä kuullut, että kukaan käyttäisi kertakäyttöastioita normaalissa arjessa. Itse en käytä niitä koskaan, jopa retkille otamme muoviset sitä varten hankitut astiat. Minulla kyse on periaatteesta, haluan yrittää ekologisesti. Ja haluan myös kattaa pöydän aina kauniisti, ja siihen ei...
  17. E

    koirarodun valintaa, ehdotuksia?

    Villakoirat (ehkä lukuun ottamatta toykoiria, joiden joskus tiedän joskus olevan aggressiivisia ja sairaalloisia, esim. kaverini toy on tosi vihainen ja puree) ovat keskimäärin ihan järkyttävän suloisia ja kilttejä ja erittäin oppivaisia. Niistä ei lähde karvaa, ne syövät vähän, eivät kuolaa...
  18. E

    Yleisimmät arkiruuat teidän perheessä?

    En minäkään käytä yleensä mitään erityisiä reseptejä, ellen sitten tee jotakin ihan uutta ruokalajia. Huolehdin tietysti että jääkaapissa on esim. kanakastikkeeseen sopivat ainekset olemassa, jos sitä haluan tehdä. Meillä on aina useamman päivän ruokatarvikkeet valmiina jääkaapissa ja/tai...
  19. E

    Saako 14-v tyttaresi hankkia lavistyksen nenaan?

    Emme todellakaan olisi antaneet sen ikäisenä lupaa lävistykseen. Luojan kiitos tyttö on niin fiksu, että on aina pitänyt lävistyksiä lapsellisina ja rumina. Asiasta ei siis ole tässä mielessä edes onneksi tarvinnut keskustella.
  20. E

    Pekka asuu Hyvinkään aseman parkkipaikalla autossa tyttärensä kanssa

    No onko sinun ihan mahdoton katsoa niitä tilastoja sieltä Migrin sivuilta ihan itse, eikä keuhkota täällä muille? :D Siellä on syyskuuhun asti tilastot, ja myönteisiä oli noin 14000 ja kielteisiä 2500. Turvapaikan saajista suurin osa oli venäläisiä, sen jälkeen tulivat kiinalaiset, intialaiset...

Yhteistyössä