Hakutulokset

  1. N

    arvostelkaa lapseni lahjat

    hyvältä kuulostaa :)
  2. N

    G:Milloin olette tunteneet ekan kerran liikkeitä?

    taisi olla joskus rv 16-18..
  3. N

    Ostaisitko Gracon Mirage- rattaat?

    meillä oli miraget silloin kun oli kaukalo käytössä ja olivat tosi kätevät! sitten kun luovuttiin kaukalosta niin ostettiin toiset rattaat.. nuo miraget olivat jotenkin tosi kepulin ja muovisen oloiset :|
  4. N

    Amazing race-Suomijakso 28.3.09!!!!!

    pakko kyllä katsoa tuo jakso, saa nähdä saako nauraa paljonkin ;)
  5. N

    Minkä kokoinen talvihaalari menee 1-vuotiaalle?

    meillä on 80cm käytössä
  6. N

    Minkä ikäinen käyttää 80 cm vaatteita?

    meillä tyttö käyttää vielä ja on kohta 1v3kk :) hyvin menee päälle
  7. N

    Kuka muu Brunon lisäksi tekee 4D ultria helsingissä?

    http://www.laakariin.fi/palvelut/?file=content_exec&id=570 esim tuo Sirkka Liukkonen on kuulemma hyvä lääkäri
  8. N

    Yhteiskunta *vitsi*

    :laugh: :laugh:
  9. N

    Rasittavaa kun ostat kirppari palstalta niin myyjän saatua rahat siitä ei enää kuulu mitään.

    eikös niitä huijari ketjuja missä ole parikin..? :/
  10. N

    ja taas..

    heräsin kun mies lähti töihin, mutta vois kyllä mennä hetkeks vielä nukkumaan ennen kuin lapsi herää :) jaksaa sitten siivota, se taitaa useella olla tänään päämäärä :D elikkä "hyvää yötä" ;)
  11. N

    ja taas..

    maanantai.. pyykkikasa odottaa ja imroida tänään pitäisi. plääh ei nappaa :x lapsi nukkuu, mies lähti töihin. mitäs muiden aamuihin kuuluu? B)
  12. N

    MITÄ LASISSA?

    kultalonkeroa :D
  13. N

    Oottako maistanut kultalonkkua?

    MUTTA, maku kysymys ;)
  14. N

    Oottako maistanut kultalonkkua?

    juuri nautiskelen tässä sellaista, ja hyvää on :p
  15. N

    Marrasvauvat 2007 * HUHTIKUU*

    nii ja tuosta puurosta; mä oon kans antanu sitä hippo puuroo alk.4kk , luulen et on vähän "hienompi" laatusta eikä niin rakeista tms. hyvin on neidille uponnut ja nyt oon antanu sit riisi-banaanipuuroo ja aattelin kohta alkaa antaa "normi" kaurapuuroa alk. 5kk :)
  16. N

    Marrasvauvat 2007 * HUHTIKUU*

    LilliM: Kiitos onnitteluista :) Joo neidin PITI syntyä 12.11 :D mutta ei tahtonu oikein jotenka tuli sitten sen ah niin ihanat 2 viikkoa yli, mut pääasia et synty ;)
  17. N

    Marrasvauvat 2007 * HUHTIKUU*

    moikka tännekkin puolelle :wave: on vähän jäänyt tänne kirjoittelut kun tuonne kerhoon siirtyi :/ uusiakin on näemmä mukaan tullut,tervetuloo vaan :) meillä neiti tänään 5kk, neuvola sen kunniaks :) nita ja neiti 5kk <4

Yhteistyössä