Hakutulokset

  1. S

    G: Ikä, lasten lukumäärä ja ammatti?

    32, 8 lasta (uusioperhe. kolme minun, kolme miehen ja kaksi yht.) lastenhoitaja nyt kotona vauvojen kans.
  2. S

    Millainen hääpuku sinulla oli? Laitetaanko kuvaa?

    Kiitos!! Täytyy ruveta ettimään!
  3. S

    Millainen hääpuku sinulla oli? Laitetaanko kuvaa?

    Ihana puku!! Mistä se on??
  4. S

    Kissa teki 15 pentua!!!

    voi mahoton!! Meillä aikoinaan kissa teki 10 pentua ja oltiin helisemäs niiden kans, mut onneks oli ottajia. Enemänki olis menny. Nyt itte katellaan pentua. Minkävärisiä pennut ovat?
  5. S

    matkailuvinkkejä!!

    :attn:
  6. S

    matkailuvinkkejä!!

    Ollaan miehen kans lähdössä reissaamaan to. Nyt voisitte antaa ehdotuksia missä kannattas käydä lähinnä läntises suomes. Lavatanssipaikat ja kesäteatterit ainaki kiinnostas. Särkänniemes ajateltiin käydä huvittelemas ja la miljoonarockiin!!
  7. S

    pinotaanko painoindeksit? =)

    28 Kakka! kaksoset 6kk ja painoa tullut takas 10 kg. pitäsköhän ruveta odottajaks... ;)
  8. S

    Mitä olette mieltä painostani?

    \ Olen samaa mieltä! Meillä myös ala-aste ikäiset tytöt pitävät itseänsä lihavana. Karseeta! Ja noi murrosikäiset... pyöritään peilin edes ja hohhaillaan... Ja mikä minua ottaa pattiin on se että kun lastenvaatteetkin tehdään todella ruipeloiden mittakaavalla!
  9. S

    Onko häissä tapana et pari saapuu ensin juhlapaikalle

    kumpaakin tapaa olen nähnyt. minusta se että pari menee juhlapaikalle ensin on parempi. pari ja vanhemmat ottavat vastaan vieraat eteisessä ja sit vieraat menevät paikoillensa ja sen jälkeen kun pari on omalla paikalla nostetaan malja.
  10. S

    oonko mä ainut kellä pätkii

    Juu pätkii... :kieh:
  11. S

    Ystäviä omalta paikkakunnalta-PINO

    :wave: Salo
  12. S

    missä tapasitte miehenne

    laivalla :heart:
  13. S

    HELMIÄISET 2007

    Hei Mammuli ja Jutta, teidän pienokaiset näyttää ihan meitin poijalta kans, hassua :heart: en ehdi nyt kuvaa laittaa...laitan joku päivä kunhan on aikaa - Solina -
  14. S

    HELMIÄISET 2007

    Moiks, minäkin vihdoin saan aikaseks ilmotella että meille syntyi poikavauveli 19.2. Paino 4295 g ja pituus 53,5 cm. RV 41+1 oli silloin. Synnytys kesti avautumisineen 26 tuntia pitkien supparivälien takia, tosin lääkärin papereissa aika oli lyhentynyt 11 tuntiin...outoa...Jaahas poitsu heräsi...
  15. S

    eihän näitä voi lukea

    niinpä,se ei ole sama asia, mutta jos jollakulla on hyviä vinkkejä, miten saa tyydytyksen omin sormin tai jollain apuvälineillä, niin kertokaa ihmeessä.
  16. S

    solina

    jep, elikkäs osoite on helluray_@hotmail.com =) Mailaillaan!

Yhteistyössä