Hakutulokset

  1. M

    Naimisiin?

    Met mentiin naimisiin viime juhannuksena. Vieraita oli vain lähimmät joten rahaakaan ei mennyt hirveästi. Käytiin maistraatissa pikainen vihkimistoimitus ja vietimmä läheisten kans juhlat ihanalla paikalla järven rannalla. Tein itse kakut ja anoppini teki voileipäkakut. Torttuja,keksejä ja...
  2. M

    Kasvissyöjiä?

    Olin kasvissyöjä seitsemän vuotta mutta kun tapasin mieheni aloin pikkuhiljaa opetella taas lihan syöntiä. Vaikeaa oli mutta nyt taas syön melkein normaalisti lihaa. En ihan 100%kuiteskaan. Eikä ole pois suljettu ajatus että alkaisin taas elämään ilman lihaa. Ja tähän lihasta kieltäytymiseen...
  3. M

    koiraihmiset joilla vauva!apua!

    Meillä oli kans koira jo 4vuotta ennen ku oma lapsi syntyi. Aluksi pelkäsin ja mietin paljon raskaus aikana että miten tästä selvitään. Koira ei ollu sitä ennen paljon pienten lasten kans tekemisissä. Kaikki (äitini varsinkin) oli sitä mieltä että tämä meidän rakas koira pitää lopettaa ettei...
  4. M

    petetty

    Olen kohtalotoverisi ja tiedan milta sinusta tuntuu, haluan siis lahettaa sinulle voimia tuovia ajatuksia! Toivon etta sinulla on joku laheinen ystava, joka voi tukea sinua ja antaa olkapaansa sinua varten kun sita tarvitset. itse en olisi selvinnyt ilman muutamaa rakkainta ystaaani, jotka...
  5. M

    Remontoinnista

    Me ollaan kaavailtu saman suuruista remppaa noin,eli meillä vessa laajennetaan,keittiö täysin uusiksi ja pintoja eri huoneista,luultavasti myös ikkunoille tehdään jotain yms.Millaista budjettia ap olette saaneet lasketuksi?ja teettekö täysin itse vai palkkaatteko ulkopuolista apua?
  6. M

    nyt poika oppi potalle!!!

    Poika tänään tehnyt kaikki tarpeensa pottaan,nyt vaan pulmana se,että miekkonen pottailee vain ja jos sillä ei ole housuja tai vaippaa.Se ei osaa sanoa että nyt tulee...poika 2,5v.Nyt sitten on oltu alaosattomissa koko päivä.
  7. M

    näppylöitä persposkilla..?

    vähän niinkuin finnit mut niihin ei tuu mitään mätäpattia,ei kutise.niitä tulee kesät talvet oikeen rykelminä,en usko että on hikinäppylöitä!oisko kellään mitään kotikonstia millä sais näpyt pysyyn pois?
  8. M

    tämä uusperheet palsta..

    \ Minäkin olen samaa mieltä!!! Olen itsekin äitipuoli, mutta silti ihmettelen miten pahansuopia äitipuolia voikaan olla olemassa... ja noin paljon!!!!
  9. M

    Elastusmaksusysteemi

    \ No, tuo asennehan se kirjoittajasta idiootin tekee!! Eihän kukaan fiksu ihminen kirjoittele noin typerää tekstiä? Minä jo ajattelin, että hänen koko kirjoituksensa on iso vitsi. Mutta ei sitten olekaan? Kirjoittaja sanoo, että mikäli hänen lapsensa pettyy jos sisarpuolilla on joku uusi lelu...
  10. M

    pyörän koko yli 3v:lle

    Käykääpä katsastamassa Biltemassa, sieltä löytyy myös välikoko 14". Ei löydy sitten ihan joka paikasta. Meidän tytöllä (93cm) on nyt käytössä 12" ja hienosti menee. Pojalla (104cm) on 16". :wave:
  11. M

    Onko tämä normaalia kehitystä

    Hei siis ihan oikeesti.. mikä tuossa tytön käytösessä nyt nii poikkeavaa sitten on. Eiks tuo nyt ole ihan normaalilta kuulostavaa käytöstä?? Täytyypi oikeen alkaa seuraileen noita omia lapsia, et olisko niiden käytösessä jotain, mikä voisi herättää noin naurettavia kysymyksiä jossakin toisessa...
  12. M

    ongelmallinen 4-vuotias

    Moi!! Tuli tuosta mieleen, kun kirjoitit, et nukkuu levottomasti, et eihän voisi olla kyseessä kihomadot?? Ja jos kovasti suihkuttelee, niin jospa se lievittäisi kutinaa?? Kannattaa miettiä tätäkin vaihtoehtoa, eikä heti laita kaikkea uhman piikkiin.(tarkoitin tämän sit ihan hyvällä) ;)
  13. M

    peukalon imeminen

    Miten olisi kalanmaksaöljy??
  14. M

    4-v neuvola??

    Moi! Olisin ihan kysellyt, et mitä tapahtuu tuolloin neuvolakäynnillä. Mitä taitoja lapselta testataan? Mitä muuten teidän nelivuotiaanne osaa ja taitaa?
  15. M

    Kissa ja pieni vauva

    Mitä mieltä oletta asiasta!!Olen rv31 ja mieheni haluaisi kamalasti kissanpentua ja minä olen sitä vastaan,ei sillä etten tykkäisi kissoista mutta pelkään kamalasti että jotain sattuu.Olen kuullut että pieni kissa on mennyt lasten rattaisiin nukkumaan vauvan naaman päälle ja melkein...
  16. M

    minkärotuinen lapsiperheelle

    Onko ehdotuksia?? :)
  17. M

    Jee se on ohi, kohtu poistettiin

    Paljon oli hommalla hintaaja missä se tehdään?Entä miten koira siitä toipui?Itsellä ei vieläkoiraa mut haaveena on,jos on narttu niin ehkä kohdun poisto olisi tarpeen joskus ettei tule yllätyksiä :)
  18. M

    Tietoa nimien alkuperästä

    Onkos kellään tietoa nettilinkistä, josta saisi tietoa nimien alkuperästä? Mietimme nimeä vauvallemme, ja olisi mukava tietää, mistä tietyt nimet ovat saaneet alkunsa.
  19. M

    Espoon tapaaminen

    Riippuu varmaan siitä milloin tapaaminen on. Siis kellonajasta ja vkonpäivästä :D
  20. M

    Espoon tapaaminen

    Moreena: Ja me Punakanelissa =) . tää on ihan täällä päädyssä, missä on oma terassi . (parkkihallin päällä) ollaan varmaan huomenna keinumassa pihalla tarhan jälkeen. n. klo 17. tulkaa moikkaamaan =)

Yhteistyössä