Hakutulokset

  1. V

    onko kellään kokemusta valeraskaudesta

    Hei, täällä minä ihmettelen...takana siis 3 km(viim.02/07)viimeiset kuukautiset huhtikuussa, raskausoireita, raskaustesti plussaa viime to! Tänään menin lääkäriin, kohtu tyhjä, vas.munajohtimen luona suri pallo ja epily kohdunulkoisesta raskaudesta, muta HCG negat.joten siitäkään ei siis kyse...
  2. V

    Voi auttakaa atoopikkolasten äidit!

    Piti vielä lisäämäni etten ikinä pysty käyttämään tekokuituja suoraan iholla, mutta eipä lapsille tietysti kauheasti tekokuituvaatteita valmistetakaan.
  3. V

    Voi auttakaa atoopikkolasten äidit!

    En ole atoopikon äiti vaan itse atoopikko ja ajattelin sen takia vastata. En itse ole allerginen millekään, mutta itselläni atopiaa kuitenkin lisäävät erityisen pahasti kala ja sitten sitrushedelmät ja suklaa. Eli ne entisajan "erityisen allergisoivat ruoka-aineet" ; nykyisinhän nuo luokitukset...
  4. V

    Missä luuraa Hempan mutsi?

    \ saa jos on rakennuslupa ja taloyhtiön lupa
  5. V

    Häävalssista

    Meillä oli ihanat ja ikimuistoiset häät viime kesänä. Häävalssina meillä oli myös tuo Matin ja Tepon Minä rakastan sua. Minä kyllä ehdottomasti halusin myös sanat mukaan! Siinä on minusta aivan ihanat sanat ja jotenkin ne kuvasivat meitä täydellisesti. Se alkaakin niin kuvaavasti: Keskellä...
  6. V

    Odottajat, joiden BMI yli30 jo alussa

    \ Mun BMI oli raskauden alussa noin 33 ja se on suunnilleen samassa edelleen, viikkoja nyt 25+. Ylimääräistä on aina ollut lantiolla ja mahassa. Noin viikolla 20 mieheni sisko tuumasi, että silloin huomasi todella, että on vauvamahaa, eikä vain läskiä. Vatsan malli oli kuulemma muuttunut, ei...
  7. V

    Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?

    15-v nykyiselle miehelleni :heart: Oltiin oltu yhdessä melkeen 2 vuotta :D Tää tapahtui kesällä ja on pelkkiä ihania muistoja :heart: :heart: :heart: :D
  8. V

    Mittoja taas kyselen..

    on teillä aika jötikkä tuo yli 15kg =) meillä poika 87cm ja 11kg800 ja on normaali käyrällä. tosin hoikahko poika omasta mielestä.

Yhteistyössä