Hakutulokset

  1. K

    Epilepsia.

    Laspsemme sai epilepsia-diagnoosin kuluneella viikolla. Tämä epilepsia on vielä erittäin harvinaista tyyppiä, joten vertaistukea lähes mahdoton saada. Kuulisin mielelläni toisia epilepsialasten äitejä, kuinka elämä sujuu. Lapsemme diagnoosi on Panayitopouloksen epilepsia. Piikkejä näkyi...
  2. K

    Neuvoja viherpeukaloilta!

    Muutettiin rivariin, joss tietty oma pieni piha. Nyt sitten pihalle pitäisi laittaa uusi nurmikko, eli mullat ja siemenet. Mutta kertokaas mulle kauniita ja helppoja kukkia, jotka olisivat helppoja näin aloittelijalle :). Tykkään gerberan, auringonkukan ja päivänkakkaran tyylisistä kukista...
  3. K

    Ihana takki !!!!

    Mä haluan tämmösen mun pienelle!!! http://media.redcatsnordic.com/ellos/images/products/large/53-38/53-3815_X.jpg
  4. K

    Ralliasiaa, miehen synttärilahja!

    Mun mies on ihan hurahtanut ralliin, ollut koko ikänsä. Nyt hänellä on tulossa synttärit ja kysyn teiltä arvon kanssasisaret neuvoa. Ajattelin, jos saisin miehen ralliauton kyytiin tai itse ajamaan jonkunnäköistä rallia jossain. Onko kenelläkään tietoa onnistuuko moinen ja mistä löytäisin tietoa...
  5. K

    Olenpas taas hukassa.

    Pitäisi aloittaa lääkitys, mutta en pirhana uskalla :| . Mä olen käynyt läpi jo kaksi eri lääkettä, viikottain psykologilla, mutta mikään ei tunnu auttavan. Vanhoja traumoja käydään läpi ja avataan, mutta olo sen kun pahenee... Mielelläni keskustelisin yv:nä kohtalotovereiden kanssa ja kuulisin...
  6. K

    Oiva neuvo hiivasta kärsiville!! :D

    Äidilleni taannoin valittelin kärsiväni tästä harmillisen yleisestä naistentaudista. Tuskastelin ja tuumailin mennäkkö apteekin kautta ja kuinka pirun kalliita ne paikallislääkkeet ovat. Sitten sanoin, että palstalla ihmiset ovat kokeilleet (ja toiset kehuneet) Bulgarian jogurttia. Äitini katsoi...
  7. K

    Hello Kitty-villitys...

    Oonko mä ainoa joka EI LÄMPEE? :x
  8. K

    Meidän perheen surkeiden sattumusten sarja...PRKL..

    Tässä on kesä mennyt enemmän ja vähemmän huonosti. Nyt kun saatiin lapset terveiksi ja kunnolla pakattua tavarat muuttoa varten, niin.... Eilen aamulla soitti isännöitsijä minulle ja kertoi että asunnossa oli viikonlopun aikana huomattu vesivahinko. Edelliset asukkaat ovat muuttaneet aikaisemmin...
  9. K

    3-vuotiaan lapsen puheterapia?

    Me kävimme neidin kanssa tänään 3-vuotis neuvolassa. Siellä neiti aikansa papatti asioita, ja sitten lääkäri sanoi että laittaa lähetteen puheterapiaan. Tyttö innostuessaan höpöttää niin nopeasti, että ei sano sanoja oikein. Tytön puhe on kuitenkin sen verran selkeätä, että ymmärtää. Minulle...
  10. K

    Terveisiä sairaalasta...Ja hyvää juhannusta vaan :)

    Me jouduttiin sitten toissapäivänä kuopuksen kanssa sairaalaan ja tänään päästiin pois. POjalla (kohta 10kk) on ollut ripulia sunnuntai-illasta asti. Menin torstaina peijaksen päivystykseen kun pojan olo romahti täysin, vaikka keskiiikkona näytti että ollaan parempaan päin. Meinasivat käännyttää...
  11. K

    Neuvoja vauvan vatsatautiin.

    Eli meillä ollaan ilm. vatsataudissa ensimmäistä kertaa alle 1,5-vuotiaana, ja mä oon avun tarpeessa.. Poika 9,5kk aloitti vesiripulilla n. 17.00 aikaan. Siitä tunti eteenpäin tuli ensimmäinen oksennus ja sen jälkeen tullut kaksi kertaa. Viimeisin noin tunti sitten. Miten teen iltapalan kanssa...
  12. K

    VVO:lla asuvat.

    Oletteko rempanneet (maalaus tai tapetointi) asuntonne kun olette muuttaneet sisään? Minua kiinnostaisi tietää, että minkälaisia tapetti vaitoehtoja vvo:lla on tarjota tähän tapetointiin. Siis meinaan sitä remppaa minkä vvo kustantaa. Kiitos etukäteen :)
  13. K

    Lapsen kuumeesta/taudista.

    Eli meillä molemmat lapset ollut kipeänä. 1,5 viikkoa sitten käytiin lääkärissä, kun molemmill oli kuumetta ja yskää. Ei korvissa, eikä keuhkoissa mitään. Nyt eilen kuopukselle (9kk) nousi lämpöä 38,5c'. Yskää ja nuhaa on ollut koko tämän ajan, mutta muuten ihan kohtuukuntoinen on pienimies...
  14. K

    Voi mitä muistoja mainoksesta... :)

    Kolme vuotta sitten, makasin puoli kuolleena kotona pienen pienen vauvani kanssa. Makasin sohvalla kiroten maailmaa kivuistani ja elin pelkällä Fantalla, kaikki muu tuli ylös. Katsoin aamulla telkkarista parit sarjat enne kun käänsin musiikkikanavalle, missä tämä mainos soi monen monta kertaa...
  15. K

    Mulla menee NIIIIN hermot esikoiseen!!!!!!!!!!!!!!!

    :headwall: Kuopus on kipeenä ja esikoisella pahin flunssa mennyt ohi. Oon koittanut pienempää saada nukkumaan jo 1,5-tuntia, mutta JOKA kerta tyttö on herättänyt sen :headwall: . Sitten se ajelee autolla kuopuksen päälle ja kaataa vettä lattialle mukista, tahalleen.... Kun olin saanut pojan...
  16. K

    Tänään klo.14.50...

    Sain syliini pienen nyytin... Tosin kolme vuotta sitten :heart: . Meidän nyytistä on kasvanut jo iso tyttö!
  17. K

    Kyllä muuten pistää ketuttamaan (ihan vaan periaatteesta)

    Hain töihin erääseen isoon kansainväliseen vaatefirmaan (jotkut varmaan tietää minne, mutta en tiedä saanko mainita sitä ). Pääsin haastatteluun, ja sanoivat että ottavat yhteyttä joka tapauksessa, pääsin tai en. Se on kuulema reilu peli, ettei ketään jätetä roikkumaan ja odottamaan turhaan...
  18. K

    Carenan turvavyöistuin?

    Kannattaako sitä ostaa, onko kenelläkään kokemusta? Se olisi ihan kivan hintainen, mutta mutta... Kun ei tota rahaa ole kuitenkaan liikaa, niin olisiko se ihan hukkaostos vai ei?
  19. K

    Meidän neidin synttärikakku :) (sis. kuvan)

    Harmi, etten voi kehuskella itse tehneeni :ashamed: . Tämän siis teki sukulainen, mutta sen verran voin sanoa, että kyllä minua harmittaa kun en itse osaa :headwall: . Musta olisi aivan ihana tehdä mitä upeimpia kakkuja lapsille, mutta aina joutuu "tilaamaan" kun itse olen tumpelo. Tai sitten...
  20. K

    Voi pissatulehdus sentään!

    Voiko mahdollisesti alussa oleva tulehdus häipyä kovalla veden juonnilla, vai tarvitaako siihen aina poikkeuksetta antibiootit? :headwall:

Yhteistyössä