Hakutulokset

  1. P

    Vuodatus

    Tökkiikö muilla pääsy vuodatukseen? Meidän kone ei millään sinne päästä.
  2. P

    Kuka lähtee loman aikana ulkomaille? :)

    perjantaina Kreikkaan B)
  3. P

    ONKO MUITA TÄNÄ PERJANTAINA ETELÄÄN LÄHTEVIÄ?

    Onko lomamatka vai joku muu syy reissuun?
  4. P

    ONKO MUITA TÄNÄ PERJANTAINA ETELÄÄN LÄHTEVIÄ?

    MINNEPÄIN OLETTE MENOSSA?
  5. P

    Hohoi..kaikki painonvartijat tänne : )

    Moi! Jos taasen kerran yrittäis, mutta sillä erotuksella että tällä kertaa ihan oikeesti. Aikoinaan olen laihduttanut painonvartijoissa yhteensä 40 kiloo, mutta pari raskautta ja arvaatte kuinka kävi. Kiloja on vaikka toisille jakaa, en edes kehtaa kertoa, että hurjasti yli sadan, mutta toivon...
  6. P

    Tontin koko, hinta ja paikkakunta

    Pirkanmaalla nafti 1500 neliöö maksoi naftin 15 euroa. Ja ite saatiin pitää puut. Omakotialueella, sentin neliö. =)
  7. P

    keittiökalusteet

    Topi keittiöltä tulee meillekin kalusteet. =)
  8. P

    1975?

    Kutsuitko? Lokakuussa oon kolmekymppinen, kolmekymppinen, takana on luja putki rilluvuosien.... :whistle: :whistle: :whistle:
  9. P

    Halvat pääsiäismunat?

    Tuomasveturi munissa on junamagneetteja, tosi kivoja. Sit Pete munasta meille tuli pienenpieni kirjanen ja toisesta 4 pehmotarraa. jostain munista tuli soittavia krokotiileja, en muista munan nimeä.
  10. P

    Mitä pirua teen!?

    \ Niin menee multakin hermot, aika ajoin (päivittäin). Poitsulla ikää 3 v 5kk.... Hyvin voimakas tahtoinen kuten äitinsäkin... Päivä kerrallaan. :hug: sinulle!
  11. P

    KILOPINO VKO 10

    Multa oli nyt lähtenyt 1,5 kiloa, kokonaispudotus on 10.3 kiloa. Nyt olen aloittanut sauvakävelyn.
  12. P

    Putket korviin

    \ Näin tehtiin meilläkin ja tulehdukset loppui.
  13. P

    KILOPINO vko7

    Hei vaan! -500g viime viikosta paino pudonnut, tosi mukavaa. Kokonaispudotusta on kasassa 9.7 kiloa. Olen hyvin tyytyväinen. =)
  14. P

    KILOPINO VKO 6

    Huhuu! Mun tän viikon saldoksi tuli -2000g, mikä oli huimaa. Viime viikon plussa (+800g) kuittaantui pois. Ei enään turvotakaan, ja olo on ihan hyvä. Tuppaa tiettyyn aikaan kuukaudesta olemaan tuo + tulos. Kokonaispudotus mulla on -9,2 kiloa ja painonvartijoissa käyn.
  15. P

    sattuuko?

    Mä en tuntenut yhtään sen laittoa, oli tosi mukava lääkäri ja onnistui heti ekalla kerralla laittaan sen.
  16. P

    Uunimakkara

    :wave: :wave: Kai nyt jonkun perheessä syödään uunimakkaraa???
  17. P

    Uunimakkara

    Jos/kun teillä on ruokana uunimakkaraa, niin miten se on valmistettu? Onko makkaroissa viillot ja sit siinä juustot ja sillä selvä? Vai laitatteko jotain "kastiketta" siihen, entäs lisukkeet? Vinkkejä kiitos, huomenna ois tarkoitus tehdä sitä.
  18. P

    Vesirokko

    \ Mäkin hommasin tota mentoli-risiiniöljyspriitä, kerran kokoeilin esikolle; huusi kun hyeena, kun se alkkoholikirveli raavituissa kohdissa. Ja kun näppyjä oli vieri vieressä, niin käytännössä sen laittaminen oli turhaa kidutusta. Apteekista hommasin Bepanthol lotionia, se ei kirvellyt ja...
  19. P

    1975 syntyneitä?

    :wave:

Yhteistyössä