Hakutulokset

  1. miiku84

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Eipä tarvi testailla. Hanat aukesi
  2. miiku84

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kuulostaa tutulta :D minä oon kans tänään kuvitellu rintojen vihlontaa. Ja oon välillä ajatuksissa niin raskaana ku olla voi. Sitte taas tipahan maan pinnalle kun vähänkään menkkatuntemuksia :/ tsemppiä piinailuun!
  3. miiku84

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Digi ostettu ja nyt koitan päivän tai kaks vielä ootella :)
  4. miiku84

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    No mutta ei menkkoja vieläkään oon ollu koko ajan ihan sata varma, että nyt alko. Mut ei. Ehkä toivoa siis on vielä ☺
  5. miiku84

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Negaa pukkaa ja alavatsa on kipeenä Kp 29 nyt ja kierto on heittänyt pitemmällä aikavälillä tota 25-28. Alan olee aika varma, et hanat aukeaa tänään.
  6. miiku84

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kp 28 meneillään ja ei näy vuotoa vaikka alavatsakipuja onkin:) Uudet testit ostettu, mutta saa nähä ehtiikö reissussa millon testaamaan :D
  7. miiku84

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tässä vielä toinen kuvavähän eri valossa. Luulenko mä erottavani sieltä jotain??? http://aijaa.com/Uq2kNF
  8. miiku84

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mä en oo tota aijaata ikinä käyttäny, mut onnistasko nyt: http://aijaa.com/VvQfmY
  9. miiku84

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ja tässä vielä kuva. Näkyykö? Huono valo. Tää testi oli jotenki outo, siinä oli semmonen "ryppy". Värikin nousi tooooodella hitaasti testiruutuun.
  10. miiku84

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Pc:ssä ehkä hyvällä mielikuvituksella viivanpaikka/haamujen esiesiesiäiti. Menkkatuntemuksia illasta asti ollu voimakkaana kylläkin :/
  11. miiku84

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Illuminated selvät viivathan siellä näkyy, onnea! :) Täällä ei toistaiseksi vuotoa näy, aamulla aattelin taas uittaa tikkua. Mä en kestä tätä piinailua
  12. miiku84

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kp 25 ja parin tunnin pidätyksellä päivällä nega. Piti oottaa et on myöhässä ees päivän, mut eihän sitä malttanut. Yllätys :D Huomenna pitäs menkat alkaa jos menee parin edellisen kierron kaa yhtään yksiin.
  13. miiku84

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Heipä hei! Täällä tovin aikaa keskustelua taustalta seuranneena liittyy joukkoon. Mulla tuli ilmeisesti ovulaatiovuotoo viikko sitten perjantaina Kp 15. Eilen Kp 22 kävin gynellä ja siellä näky keltarauhanen vasemmalla puolella. Kierto mulla on ollu viimeaikoina lyhyt, n. 25pv. Nyt mietinkin...
  14. miiku84

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Taidanpa minäkin liittyä joukkoon :) Kuparikierukka pois viime menkkojen lopulla, kierto hieman vaihteleva mut keskimäärin ~29 pv. Ovista en oo tikuttanu enkä sen ajankohdasta ole varma. Nyt mennään tässä: Kp 17 Himotti ihan hirveesti. Seksi tuntui paremmalta kuin normaalisti, mieskin tuumasi...
  15. miiku84

    Oulun seudun kuumeilijat!

    nöhveli Ei tarvitse laskea multa. Huutelen aina välillä missä mennään :) Oli kyllä ihmeen lyhyt kierto, odottelin vasta viikonlopulle/alkuviikolle tätiä. Vaikka mistäpä sitä taas tietää millaset kierrot on kun joskus ollut aika epäsäännöllisetkin. Mietin, että kuinkahan mä pääsisin...
  16. miiku84

    Oulun seudun kuumeilijat!

    hmph, tätihän se paukahti tänä aamuna paikalle :(
  17. miiku84

    Oulun seudun kuumeilijat!

    eli laita vaikka tuonne tjot osioon ikä 27, kp 23/? 2. lapsi :)
  18. miiku84

    Oulun seudun kuumeilijat!

    Heipä hei! Ilmottaudunpa minäkin tänne joukkoon :) Menossa on nyt eka kierto pillereiden jälkeen.. kp taitaa olla jotankuinkin 22 tai 23. Ihan mielettömiä alavatsakipuja oli ovulaation tienoilla, samoin myös vihlovaa/kourivaa tunnetta tällä viikolla ollut. Välillä tullut vilunväristyksiä ja...
  19. miiku84

    Tammikuussa pillerit mäkeen heittäneet :)

    Kyllä täälläkin jo päiviä lasketaan, koska kannattaisi testejä alkaa tekemään :) Minähän muka yhdistelen jo oireita raskautumiseen.. esim ihme palelua on ollut parina päivänä :)
  20. miiku84

    Tammikuussa pillerit mäkeen heittäneet :)

    Heippa! Löytyykö muita jotka ovat päättäneet antaa vauvan tulla kuvioihin mikäli on tullakseen, tai ihan jotka yrittämällä alkavat yrittämään? =) Minulla on viimeinen tyhjennysvuoto ollut tuossa 9.1 päivän jälkeen (ei kyllä tullu kunnollista tyhjennystä, sitä vähän ihmettelen..) mutta joo...

Yhteistyössä