Hakutulokset

  1. Å

    Kyllä oli niin ku ois suolaa haavoille heitetty..

    Ja se pyykkimäärä!!!! :kieh: Ja keskimmäinen laski paineella kerrossängyn ylärappusilta... voin kertoa, että sitä todellakin oli silloin joka paikassa :x Kiitos kuitenkin kuivausrummun keksijälle, siitä oli iso apu pyykkimäärän kanssa :flower: Olivat silloin 7v, 5v ja 3v.
  2. Å

    Kyllä oli niin ku ois suolaa haavoille heitetty..

    Ei kait oksutaudissa tee edes suklaata, tai mitään muutakaan mieli? :x
  3. Å

    Kyllä oli niin ku ois suolaa haavoille heitetty..

    Mä olin töissä ja ripuloiva mies hoiti kahta ripuloivaa ja oksentelevaa lasta. Itse tosin aloitin ryöppyymisen seuraavana päivänä, samoin kolmas lapsi mutta mies oli tuolloin jo tolpillaan. oksutauti on kyllä taudeista kamalin, onneksi ei ole jokavuotinen riesa :)
  4. Å

    Kyllä oli niin ku ois suolaa haavoille heitetty..

    se on kuitenkin helppohoitoisempi kuin kenties päiväkausia jatkuva yrjötauti
  5. Å

    Kyllä oli niin ku ois suolaa haavoille heitetty..

    En minäkään ykätautia haluaisi... Sitä paitsi ihan hyvin voisit jättää miehesi ja lapset keskenään siksi aikaa kun käyt kaupassa. Tuskin sinä sillä reissulla tuntikausia viivyt?
  6. Å

    Maito ketjusta innostuin :) Paljonko ostat maitoa kerralla?

    Ostan rasvatonta maitoa 4-5 x 1,5l ja rasvatonta maitojuomaa 3 x 1l. Muutaman päivän nuo riittää :D Olen joskus ajatellut, että tulisikohan lehmän pito halvemmaksi?
  7. Å

    kansanedustajat käyttivät 27000 euroa torkkupeittoihin

    Kenen normaalin ihmisen työnantaja sallii työntekijänsä torkkuvan työaikana?!! :O Osastojen yököilläkin on vain sellaiset vilunutut, taatusti alle satasen kappale. Ok, ymmärrän jos esim. ruokatuntinsa käyttää tirsoihin, mutta kyllä ne vois edullisemmankin peiton alla vetästä. Ihan törkeetä...
  8. Å

    Tää on niiiiiin luksusta!!

    :wave: Samma här! Kun kotivuosien jälkeen lähdin opiskelemaan, oli niin ihanaa juoda koululla kahvikin lämpimänä :D
  9. Å

    Paljonkohan mulle on kertynyt lomapäiviä?

    Ai hitsi, niin muuten taitaa olla tuollakin! Sit ei auta kuin sanoa, etten ole käytettävissä ja toivoa, että siitä huolimatta huolivat vuoden vaihteessa takaisin :|
  10. Å

    Paljonkohan mulle on kertynyt lomapäiviä?

    Olen hoitajana kunnallisella puolella. Nykyinen sopimukseni päättyy 5.12, mutta esimies puhui menneellä viikolla että hän on jo suunnitellut jatkoa. Täytynee käydä hänen juttusillaan. Haluaisin a) lomailla ja b) olla lasten kanssa joulun aikaan kotona jollei mies pysty olemaan. Koululaisilla...
  11. Å

    Paljonkohan mulle on kertynyt lomapäiviä?

    Ok, kiitos :) Kunnallisella puolella olen. Vakkarit vaan vihjailivat, että sijaiset ei saa pitää lomia vaan ne maksetaan rahana :kieh:
  12. Å

    Voiko sikiölle tulla hapenpuutetta?

    Kyllä mun mielestä äidin oma vointi sanoo milloin on hyvä ja milloin huono (myös sikiölle). Itse nukuin kyljelläni niin, että laitoin paksuhkon tyynyt jalkojen väliin. Helpotti huomattavasti kyljellään nukkumista :)
  13. Å

    Paljonkohan mulle on kertynyt lomapäiviä?

    Olen ollut samassa työssä maaliskuun lopusta alkaen kolmella eri sopimuksella yhtäjaksoisesti. Tuntuu, että alkais olla lomalle tarvetta kun viimeeksi olen lomaillut jouluna 2009 :| (työt aloitin heti valmistumisen jälkeen) Ajattelin, että kysyn esimieheltä voisinko pitää lomapäiviä joulusta...
  14. Å

    Onko tässä paketissa kaikki tarvittava? (HH ja Nintendo Wii)

    Ok, kiitos. Noita pattereita pitää nykyään ollakin varalla, kun kaikkiin härveleihin niitä tarvitaan.
  15. Å

    Onko tässä paketissa kaikki tarvittava? (HH ja Nintendo Wii)

    Osta Hobby Hallista: Wii Sport Resort Pak, musta Että pääsee siis heti joulupyhinä pelaamaan eikä tarvii lähtee jotain peliä tai piuhaa erikseen ostamaan... en ymmärrä noista juuri mitään :snotty:
  16. Å

    G: Kanervien kanssa männyn vai kuusen oksia?

    Aika sanoa kesäkukille heipat ja laittaa syys/talvikukat esille. Laitatteko männyn vai kuusen oksia lisäksi? Kumpi parempi? :)
  17. Å

    Kukaan ei tunnusta -> rangaistus kaikille?

    Lapset tehneet sellaista, minkä tietävät olevan kiellettyjen listalla. Kukaan ei tunnusta, kukaan ei kaveria paljasta... Rangaistus koskee sitten kaikkia :kieh:
  18. Å

    Kuumeneva nettitikku! Onko jotain pielessä?

    Meillä on kokeilussa Saunalahden nettitikku ja se on ollut koneessa kiinni alle tunnin ja aika lämmin! :O Lämpiääkö ne yleensäkin vai joko tuo kohta poksahtaa :confused:
  19. Å

    R.testi *kuva*

    Miksi testi on pitänyt hajottaa atomeiksi? Nega.
  20. Å

    Tiesitkö, että vakuutusyhtiö ei korvaa kodin paloa

    Tuohan nyt on päivänselvä asia, että palo ollut itseaiheutettu eikä täten kuulu vakuutusyhtiön korvattavaksi... Sauna ei ole mikään kuivauskaappi! Kuinkahan monta tulipaloa syttyy juuri noin? OT: Minusta tuo on mies on tosi vanhan näköinen ollakseen kuusikymppinen! Itse tunnen erään...

Yhteistyössä