Hakutulokset

  1. K

    Lasten diabetes

    Onko täällä yhtään vanhempaa,jonka lapsella olisi diabetes? Mun pojalla todettiin eilen diabetes ja makaa tällä hetkellä teholla. Ikää on 12v. Enpä ole juuri nukkunut yöllä. Mites on elämä mennyt ja kuinka siihen hiilareitten ym laskemiseen tottuu?? Ja osaanko minä? Nyt kaivattaisi vertaistukea...
  2. K

    Emmaljunga Cangaroo

    Onko kokemuksia? Ostin juuri vm.2007. Pientä huoltoa vaativat,mutta käyttökelpoiset. Vein ne huoltoon. Joten kokemuksia kaivataan. Onko kukaan käyttänyt jo vastasyntyneellä? =)
  3. K

    Finnlines Helsinki-Rostock

    Onko kukaan mennyt rahtilaivalla yli Saksaan? Minkälainen laiva oli ja mitä kaikkea siellä voi tehdä? Hyttien taso? Olemme lähdössä ensi ti. Minkäläinen kaupunki tuo Rostock on? Onko kauppoja? Satamasta pitkä matka ja kuinka sieltä mennään?
  4. K

    Bulgaria,Sinemoretz

    Onko kukaan lähdössä elokuussa Bulgariaan tuohon kohteeseen? Siellä on vain yksi hotelli Finnmatkoilla. Bella Vista Beach Club,Blue Village. Ihan uusi kohde Finnmatkoilla. All Inclusive-hotelli. Lähden kolmistaan lasten kanssa. 12v ja 1v6kk.
  5. K

    KESTOVAIPPAILIJAT

    Onko täällä alle vuoden ikäisiä vauvoja,jotka käyttävät kestovaippoja? Mitä merkkiä ja kokemuksia? Olen käyttänyt nyt 6kk neidillä kestovaippoja n.4kk. Epäsäännöllisen säännöllisesti. Eli käytän Imse Vimsejä sekä Fuzzie Bunz. Olen ollut tosi tyytyväinen kestoiluun. Nyt eräs ystäväni tekee...
  6. K

    Thaimaaseen joulukuussa...

    Onko kukaan lähdössä Finnmatkojen Thaimaaseen joulukuun 8 pv? Ja hotellina Karon Beach Resort? Tai onko kukaan ollut kyseisessä hotelissa? Kokemuksia ja vinkkejä kaivataan? Ja mitäpä ja kuinka paljon kannatta pakata? Olemme kaksi viikkoa ja meitä on kolme. Siis kaksi aikuista ja 9v poika...
  7. K

    koululaisten harrastuksista

    Mitäpä ja kuinka monta kertaa viikossa koululaisenne harrastavat? Meillä on tokaluokkalainen poika, joka on pelannut korista jo 4v saakka. Aluksi parivuotta kävi ns. liikkaria ja nyt pari vuotta on pelannut varsinaisesti jo joukkueessa. Viime kausi pelasi 2v vanhempien kanssa ja nyt syksystä...

Yhteistyössä