Hakutulokset

  1. M

    Mitä tarkoittaa "lastensuojelun asiakkuus"?

    Sit jos matkan varrella tulee joitain huolen aiheita niin ptt on velvollinen ilmoittamaan niistä sosiaalitoimeen ja sit tehdään uusi toimintasuunnitelma. Millonkaan ei kuitenkaan tehdä ls ilmoa ennen kun on juteltu perheen kanssa.
  2. M

    Mitä tarkoittaa "lastensuojelun asiakkuus"?

    Yleensä alkuun on aloituspalaveri johon osallistuvat sos.työntekijä, perhetyöntekijä, vanhemmat, joskus myös päiväkodista/koulusta ja pienen lapsen kohdalla neuvolasta ihmisiä. Käydään perheen tilanne läpi ja asetetaan joitain tavotteita joidenka eteen työskennellään, jossain vaiheessa tulee...
  3. M

    Mitä tarkoittaa "lastensuojelun asiakkuus"?

    Itse en perheissä istu sohvalla ja juo kahvia, muuten kun jos perheen lapset on päiväunilla tms. Hoidan lapset et äiti saa omaa aikaa ja usein jutellaan vanhemman kanssa mitä muutoksia vois yrittää että äiti jaksais paremmin pyörittää arkea. Vammaisperheissä otan vastuun vaikeastivammaisesta...
  4. M

    Mitä tarkoittaa "lastensuojelun asiakkuus"?

    Arvasin et näitä vastauksia taas tulee, huomaa ettet tiedä perhetyöntekijän työnkuvasta yhtään mitään.
  5. M

    Mitä tarkoittaa "lastensuojelun asiakkuus"?

    Riippuu minkä asian takia olette asiakkaita, mut yleensä se on avohuollon tukitoimia ls perheeseen. Ei kuitenkaan aina. Lastensuojelu ei nykyään oo mikään peikko vaan perheet voi sieltä saada tarvitsemaansa apua kuten perhetyöntekijä tukemaan ja auttamaan arjessa.
  6. M

    Kauhea ahdistuskohtaus päällä :( :(

    Alkuun ahdistus pahenee, parin viikon kuluessa rupeaa tehoamaan
  7. M

    Yksin- ja yhteishuoltajuus

    Miten nuo käytännössä eroaa toisistaan?
  8. M

    Poikien äidit: miten jaksatte aina "poikien juttuja"?

    5 poikaa on ja ihan hyvin oon jaksanut. Ei oo tullu ees mieleen etten jaksais.
  9. M

    Narsisti puolisona

    MIten sä olet pärjännyt?
  10. M

    Narsisti puolisona

    Mies reagoi yrittämällä itsaria ( ei ollu eka kerta )
  11. M

    Narsisti puolisona

    Mies ei välittänyt yhtään oliko lapset kuuntelemassa vai ei, eli todellakin kärsivät. Käytti ihan hirveetä henkistä väkivaltaa mua kohtaan. Rupesin saamaan kauheita paniikkikohtauksia jos tiesin et joudun oleen illan hänen kanssaan kotona. Lapset ovat sanoneet et enää ei tarvitse pelätä. Mies...
  12. M

    Narsisti puolisona

    Asumuserossa ollaan oltu heinäkuusta lähtien. Laitoin miehen sillon pihalle. Itse olin sillon todella huonossa kunnossa henkisesti. Nyt voin jo paremmin, meil 5 lasta 4v-19v.
  13. M

    Narsisti puolisona

    Onko muita joilla narsisti on puolisona tai ex on ollu narsisti?
  14. M

    kohta pistän kaikki insuliinit ja kuolen pois

    Mikä mättää? Mulle ei kelpaa vastaus et ,kaikki.
  15. M

    Käännytin perhetyöntekijän pois

    No ainakin voit odottaa yhteydenottoa sosiaalitoimesta. Joskus perhetyö on lastensuojelun velvote, joka täytyy ottaa vastaan halusi tai ei.
  16. M

    Kaula kipeä

    Soita päivystykseen jo tänään, niin neuvovat
  17. M

    Lapsella kuume, ei muuta

    Hellekkin voi sen aiheuttaa, seuraile ja katso että juo kunnolla..
  18. M

    jotenkin tuntuu ettei saisi erota jos lapsia.

    Ei lapsetkaan hyvin voi jos vanhempien parisuhde huonolla tolalla. Joskus on vaan parempi erota.
  19. M

    Kauanko kestää passin hankinta?

    Nopeemmin saat vastauksen kun katot netistä

Yhteistyössä