Hakutulokset

  1. S

    pisteilijät -reseptejä pinoon!

    laitettasko hyväksi havaitut reseptit pinoon pisteiden kera?jokainen kaipaa varmaa välistä vaihtelua...?itte vasta aloitin, että toistaiseksi aika vähän reseptejä- kunhan kehittelen...
  2. S

    Onko kukaan käyttänyt rauhottavaa lääkettä

    raskauden aikana???? Itse jouduin eilen ottamaan puolikkaan oxamin 15 mg tabletin, rv 14. Olenko tehnyt jotain korjaamatonta?
  3. S

    Paniikkihäiriö

    Hei!! Olen sairastanut vaikeaa paniikkihäiriötä reillu 4 vuotta. Olin sen puhjetessa sairaalassakin 3 viikkoa. Silloin lisäksi keskivaikea masennus. Söin cipramilia, joka vaihdettiin myöhemmin citalopramiin. Söin ensin 60 mg jota vähennettiin vuosittain niin, että viimeisimmäksi annostus oli 10...
  4. S

    3-vuotiaan yöitkut

    Meidän 3v2kk ikäinen tyttö itkee vartin verran lähes joka yö. Välillä saattaa olla joku yö, jolloin nukkuu normaalisti, mutta 90 %:sti hän alkaa huutamaan suoraa huutoa yöllä puolen yön aikoihin. Siis juuri, kun sitä on itse nukahtanut kunnolla. Hän on aina ollut huonouninen ja ensimmäiset koko...
  5. S

    vinkkejä

    hyviä tekstareita millä pyytää kummiks??
  6. S

    Kuopion äipät herätys!

    Ei oo mittään tekemistä eikä kettään kaveria... paitsi ukko ja ilopilleri 1v.10kk. Joo olis kiva saada äippäkamuja tai ei tarvii välttämättä olla edes äiti, kunhan olet iältäsi ja mieleltäsi nuori, rento ja huumorintajunen!! Plussaa on jos tykkäät kovinkin urheilla ja lätistä muustakin kuin...
  7. S

    eiköhän repästä..

    tytöt ja keksitä tännekkin jotain turinan aihetta. meillä oli tänään tytön kans eka neuvola käynti, kaikki kunnossa. Lastenlääkäri oli tosi tyly, sano vaan päivää,tutki tytön ja heihei. ai niin, kysyhän se että missäs isä on, mä vaan että no töissä. Kysy sen sillä äänensävyllä että onkos tällä...
  8. S

    jotenki tuntuu..

    että tän ikäjaottelun myötä nämä palstat on muuttuneet kaikki vaan hiljasemmiksi..ainut missä jossain on jotain vilkasta keskustelua on tuo mitä nyt-palsta..
  9. S

    tuli tuosta gallupista mieleen

    kun tuolla mitä nyt palstalla kyseltiin että onko tullu kertaakaan mieleen vaan ottaa ja häippästä niin voisimpa vuodattaa tänne että on todellakin.. mies on päivisin töissä,ylitöissä ja harrastuksissa. pari kertaa viikossa se on koko illan kotona, mä hoidan vauvaa ja ei siinä mitään muttakun...
  10. S

    onko täällä ketään?

    :D ,niin onko?
  11. S

    tämä on hiljanen palsta..

    ..harmi..

Yhteistyössä