Hakutulokset

  1. J

    Mielenkiinnon ylläpitäminen suhteessa

    Oon sitä mieltä että täytyy vain pitää itsestään huolta ja katsoa minne se riittää. Eli kova fyysinen kunto ja hyvä ulkonäkö. Niin ja kyllä toinenkin pitää huomioida. Mutta jos toinen lähtee, niin jää yksi tai kattele paremman. Itse en mihinkään plösöihin sekaantuisi. Eli muista kun...
  2. J

    Kokemuksia aqua-rakkuloista

    Ei auttanut mitään, ja sattui aivan tajuttomasti niiden laitto!
  3. J

    kerrostalossa asujat!

    \ onko sinulla itselläsi sitten minkäikäsiä lapsia kun noin hyvin tiedät?
  4. J

    tyydytys asento kysely

    Mies ja seison päälläni jalat kohti kattoa.
  5. J

    asunnon ostaminen yhdessä

    Naiset antakaapa mielipidettä. Musta on vääri, että meillä vaimo haluaa hankkia suuremman omakotitalon. Ongelmana on se että kaikilla kuulemma on vähintään 250 m2 tilaa ja meillä vain 110m2. Itse tienaan melko hyvin, mutta vaimon palkka on pieni n. 1700?. Tämä homma tuntuu kärjistyvän...
  6. J

    Missä kulkee kohtuukäytön raja?

    Mielestäni kohtuukäytön rajat ylitetään viimeistään siinä vaiheessa kun juominen häiritsee toisia tässä tapauksessa nyt sitten puolisoa. Makunsa kullakin mutta otetaanhan sitä muissakin asioissa perhe huomioon.
  7. J

    ISIT!!

    Ei se opiskelu estä armeijan käymistä. Kyllä minäkin jouduin pitämään välivuoden opiskeluista armeijan takia, eikä se armeija mitään nautinnollista ollut vaan pakko oli käydä kun ei sivariinkaan halunnut. Miksi jonkun pitäisi voida luistaa asioista samalla kun toiset hoitavat velvollisuutensa...

Yhteistyössä