Hakutulokset

  1. Ä

    Pierre Robini syndrooma,kitalakihalkio

    Onko kenelläkään muilla esiintynyt Pierre Robini ja kitalakihalkio? Meillä tyttö 1.3kk.
  2. Ä

    Pierre Robin,kitalakihalkio.

    Onko kenelläkään muilla esiintynyt Pierre Robini ja kitalakihalkio? Meillä tyttö 1.3kk. :heart:
  3. Ä

    Sijaisuuksista

    Onkohan kellään tietoa tämmöisestä. Olen työtön ja ilmoittautunut työnhakijaksi kaupungin sijaisvälitykseen, papereihin laitoin, että en ota kuukautta lyhempiä sijaisuuksia vastaan. Tänään minulle soitettiin yhdestä päiväkodista, että olisi ensi viikoksi viikon kestävä sijaisuus. En ottanut...
  4. Ä

    tapaamisista

    Tarvitsisin mielipiteitänne tällaiseen asiaan: minulla on 6-vuotias tyttö, huoltajuus on ainoastaan minulla, tyttö on koko elämäsä ajan asunut kahdestaan minun (eli äitinsä) kanssa, isäänsä tyttö tapaa hyvin epäsäännöllisesti. Tämä epäsäännöllisyys johtuu siitä, että isä ei säännöllisiin...
  5. Ä

    Pullon poisjättäminen

    Kannattaako heittää kerralla kokonaan pullot pois, vai ensin antaa esim.iltamaito ennen nukkumaan menoa. Miten olette tehneet? Lapsi 12kk
  6. Ä

    Onko teillä "ikuinen vauvakuume" vai onko lapsiluku täynnä?

    Meillä on kolme lasta ja nyt tuntuu että lapsiluku on täynnä.Joskus aikaisemmin haaveilin kahdesta ja nyt meillä on kolme.Hyvä luku tämäkin :).Kolmatta ei suunniteltu.
  7. Ä

    "Oikea" puuro ei kelpaa 1 vuotiaalle

    Antakaas vinkkejä miten saan juuri 1v täyttäneen pojan syömään puuroa! Muut ei kelpaa kuin muksu puolukkapuuro ja neljän viljan puuro. Ärsyttää jo ostaa noita puuroja purkkikaupalla, kun muutoin syö ihan samaa ruokaa kuin mekin. Eikös sitä 1 vuotiaasta lähtien ole hyvä antaa samaa ruokaa muun...
  8. Ä

    sokeri-klubilaiset auttakaa

    eli oon raskaana 20 viikolla ja otettiin paastoarvo, kun hirveä janotus päällä... äitin mittarilla otettiin kun sillä aikuisiän diabetes ja arvo oli 5.6. Eli normaalisti just menis, mut olikos raskaana arvot alhasemmat? Sokerirasitus tulee 26 viikolla. Nyt tulee hassu kysymys, mut mitä haittaa...
  9. Ä

    Yksinäisiä äitejä Hyvinkäällä?

    Hei, olen kuukauden vanhan vauvan (esikoinen) äiti Hyvinkäältä. Päivät ovat yksinäisiä ja seuraa kaivatttaisiin ulkoilun, kahvittelun, shoppailun yms. merkeissä. Jaloissa pyörii myös iso koira, joten lenkkiseuraa meistä saa vamasti :) .
  10. Ä

    fluoritabletit

    Missä iässä olette alkaneet antaa tabletteja?
  11. Ä

    asuin paikkakunta vaihtuu...

    kertokaa kokemuksia jos olette vaihtanut radikaalisti asuinkaupunkia. Olemme päättäneet muuttaa pois hesasta 100 km:n päähän. Tuttuun paikkaan kyllä, mutta silti mietityttää... jätän työni tänne ja jään kotiäidiksi pienemmän kanssa kun isompi koulussa (3- ja 8-vuitiaat). Eihän uus koti...
  12. Ä

    Lokakuu 01 pino

    Meillä Emma Susanna s.2.10, paino 4060g, pituus 51cm, päänympärys 38cm, rv 40+1.
  13. Ä

    Ystäviä Oulunkyläläisille

    Hei kaikki pohjois-helsinkiläiset! Hyvä paikka tutustua uusiin ystäviiin, mammoihin ja lapsiin, leikkiä lasten kanssa ja vaihtaa kuulumisia on MLL:n perhekahvila, jota järjestetään esim. Oulunkylässä asukastalolla(Larin Kyöstin tie 7) joka torstai klo 10-12. Kaikki perheelliset ovat...

Yhteistyössä