Hakutulokset

  1. V

    Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

    Kiva että tapaaminen onnistui! =) Itsekin voisin lyöttäytyä sitten taas kevättalvella tiiviimmin joukkoon ja tulla tapaamisiin kunhan saan tuon pikkukakkosen puskettua ulos, nyt siis rv 40+1... Autoa ei tällä hetkellä käytössä, enkä uskaltaisi lähteä ajamaan yksin YKA:sta Kalajoelle tässä...
  2. V

    Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

    No siinä Keski- ja Pohjois-Pohjanmaan rajamaastossa asutaan... Kyllähän meitä täällä varmaan useampikin pyörii. Kertoilkaahan tarkemmin, mistä kukin on, ikä ja lapsien ikä. Itse Ylivieskasta, ikä 28, 1,5v lapsi.
  3. V

    Puluparven pölinä-pino =) Yka-Kalajoki-Sievi

    Nimistä vielä. Meillä on aikamoinen ongelma löytää semmoinen pojan nimi, jonka molemmat hyväksyisi. Tytölle kyllä olisi nimi valmiina. Että silleen toivois että tyttö tulis, vaikka onhan tässä vielä aikaa pähkäillä nimivaihtoehtoja! Mites Emppuliina ja Heitukka, kuinkas helposti keksitte nimet...
  4. V

    Puluparven pölinä-pino =) Yka-Kalajoki-Sievi

    Meilläkin vanhaisäntä on renkaita vaihtamassa, pikkuisäntä sammahti päikkäreille. ;) Lunta satoi hieman tossa aamusella, äkkiä nää kelit sitten muuttui. Sais vaan tulla kunnolla lunta mahdollisimman nopeesti, vaan taitaa siihen mennä se pari kk vielä. Tekemistä on ihan liikaa, ei ehdi...
  5. V

    Puluparven pölinä-pino =) Yka-Kalajoki-Sievi

    Hei taas. "Elefantti-Antti oli väsynyt niin..." Elikkäs Rölli soi taustalla. :kieh: :laugh: Tässä odotellaan että makaronilaatikko valmistuis, sit pojan syöttö ja nukkuun. AJattelin kokeilla uutta aikataulua, et ruoka olis klo 12 eikä vasta klo 14-15, koska silloin tulee koko aamupv elettyä...
  6. V

    Puluparven pölinä-pino =) Yka-Kalajoki-Sievi

    Kiva olis Carina nähdä sinutkin LIVENÄ! Eiköhän joku tapaaminen osu sitten kohdalleen! :wave: Missäs päin Etelää olet asunut? Mekin käytiin isännän kanssa muutama vuosi oleilemassa etelässä, asuttiin eka Vantaalla ja sitten Keravalla. Mut tännepäin oli kiva palata! Ei sitä ruuhka-Suomea kovin...
  7. V

    Puluparven pölinä-pino =) Yka-Kalajoki-Sievi

    hEIPSULI. Hannen tavoin täälläkin myhäillään tyytyväisenä toissapäiväisen kirpparilöydösten ansiosta! Ostin 30 ?:lla!!! Tuli kyllä tämän mamman kirppariennätys! Yleensä ostokset pyörii siinä 5-10 ? välimaastossa. Pojalle löyty siis vaatetta ja vieläpä hyväkuntosta. Lisäksi ostin...
  8. V

    Puluparven pölinä-pino =) Yka-Kalajoki-Sievi

    Aamuja. Isäntä potee nyt sitten flunssaa, voi kökkö! Nää syksyt.... Poitsu taas kovasti kiipeilee sohvalla, menee tosta rahin kautta kun ei muuten ylettyisi. Hienosti osaa tulla myös alas, - ainakin yleensä... Ja eilen piti saada iltaruoka syödä jo aikuisten tuolilta, mun "iso" pikkumies... :'(...
  9. V

    Puluparven pölinä-pino =) Yka-Kalajoki-Sievi

    Heitukka: Ei onnistunutkaan y-viesti, kun et ole kirjautunut sisään... Mutta palaamme asiaan! :wave:
  10. V

    Ylivieska -Kalajoki lähi alueet

    Minä jo luulin että Smurffiina on itse Antti Tuisku -fani!!! hih! :D :laugh: :kieh: Joo mutta eiköhän tuo fanipohja taida olla siinä 5-13 vee välillä... Itse olen nuorena ollut NEW KIDS ON THE BLOCK -fani!!! :D :kieh: :D :laugh: :kieh: B) Käytiin tossa Ylivieskan Markkinoilla, oli ihan...
  11. V

    Kamuja Ylivieskan suunnalta!?

    Hei! Laitan sulle emailia, käyhän lukemassa! :)
  12. V

    YLIVIESKA, KALAJOKI -LÄHIALUEITTEN PINO

    Ohhoh, mä jaksoin oikein kirjautua!!! :D Mä ahdistun tänne 4 seinän sisälle, vaikka helpotusta onkin luvassa, viikonloppu tulossa ja poikakin enää pienoisen nuhan kourissa, niinkuin itsekin. :snotty: Kestäis vaan vielä tän päivän pimahtamatta! :headwall: Mutta on se ihanaa kun aurinko...
  13. V

    YLIVIESKA, KALAJOKI -LÄHIALUEITTEN PINO

    MIkäs meininki näin lauantai-iltana??? Mulla on vähän tylsää, poika nukkuu ja mies lähti moikkaamaan kummipoikaansa. Tuleeks tv:stäkään mitään, hmm...
  14. V

    YLIVIESKA, KALAJOKI -LÄHIALUEITTEN PINO

    Hohhoijaa... Miehen kanssa puitiin vähän ongelmia ts. päästettiin vähän paineita... Paljon olis vielä puimista asioissa mut ehkä tää tästä pikkuhiljaa. Tarttis vaan sitä kahdenkeskistä aikaa joskus... Poika kohta 8kk ja kertaakaan ei ole ollut vielä hoidossa puolta tuntia kauempaa ja senkin vain...
  15. V

    Oulusta kavereita?

    Ylivieskasta minäkin :) Olen 27v 8kk pojan äiti, muuttanut tänne vuoden vaihteessa. Ouluunkaan ei ihan tajuton matka ole, jutellaan vaikka netin välityksellä ja jos silloin tällöin vaikka sit nähtäiskin! Yksityisviestiä vaan tulemaan!!!
  16. V

    1977 syntyneitä? =)

    Joulukuun tyttö täällä! Mistäpäin olette? Itse asun Ylivieskassa. Ajattelin että ois kiva tutustua samanikäisiin muihinkin äiteihin! Mulle voi laittaa vaikka yksityisviestiä mikäli ei halua täällä keskustella! :wave:
  17. V

    YLIVIESKA, KALAJOKI -LÄHIALUEITTEN PINO

    Heips! Kiva kuulla, että mahdollisia kyläilijöitä olisi liikkeellä. Täytyy vaan valitettavasti oottaa tonne keskiviikkoon, kun isäntä on mahataudissa ja on huomisen vielä kotona. Eli Hennis ja Hipsukka ja miksei muutkin - keskiviikkona kylään, jookos? Hipsukalla on kyllä niin jännät paikat...
  18. V

    YLIVIESKA, KALAJOKI -LÄHIALUEITTEN PINO

    Heips. :attn: Laitoin mailia Hipsukalle ja Hennikselle...kurkathaan emailinne siis mars! Meillä tosiaan kauhea koirankarvanirtoamisshow, siis tää on ihan j.ä.r.k.y.t.t.ä.v.ä.ä!!! Koko ajan saa heilua imurin kanssa ja harjata koiraa.... Ja lisäksi sen turkki hilseilee...yöks... Eikä...
  19. V

    YLIVIESKA, KALAJOKI -LÄHIALUEITTEN PINO

    Ihanaa Ystävänpäivää!!! :heart: Nyt ei valitettavasti ehdi kirjoitella....
  20. V

    YLIVIESKA, KALAJOKI -LÄHIALUEITTEN PINO

    Minäkin täällä hieman kateellisena toivottelen Hannelle ja Hennikselle oikein hauskaa iltaa!!! Itsellä ohjelmassa mahdollisesti joku leffa ja ainaskin sauna =)

Yhteistyössä