Hakutulokset

  1. Ä

    ***ELOMASSUT 2008***marraskuussa

    Äitylikin täällä huutelee salasanaa kerhoon!!! HooÄs: Mulla edessä viisudenhampaiden poisto 15.12, kaikki neljä napsaistaan yhtäaikaa ja tikkien poisto sitten 23.12..Eli voin heittää hyvästit jouluruoille :( Ja minähän en pelkää ampiasten lisäksi mitään enempää kuin hammaslääkäriä...
  2. Ä

    ***ELOMASSUT 2008***marraskuussa

    Onnea Melluli! Itse ehkä haluaisin myös, mutta lasten pieni ikäero pelottaa, että pärjäänkö. Ehkäisyä meillä ei ole ollut, joten vähän "tulee jos on tullakseen" meiningillä mennään. Linnean "teko" kuitenkin kesti sen 1,5v, samoin esikoisen, joten en usko että ihan heti mitään tapahtuu...
  3. Ä

    ***ELOMASSUT 2008***marraskuussa

    Heippa vaan kaikille! En ole käynyt kurkkimassakaan piiitkään aikaan, kun on ollut hieman vipinää ja vilskettä. Ristiäiset pidettiin 5.10 ja tytöstä tuli Linnea Viola Julia . Ristiäis ressin lisäksi olin itse flunssassa pari viikkoa ja nyt esikoinen potee samaa tautia, tänäänkin kuumetta...
  4. Ä

    APUA TÄYSIIN RINTOIHIN???

    Kiitos vinkeistä, mulla tollainen käsipumppu onkin, ja sillä olen olo helpottanut silloin tällöin. Mutta olo helpottuu vasta kun molemmista rinnoista on pumpannut pois melkein kaksi desiä, eli paljon sais pumppailla. Ja pelkään että tuo pumppaus kiihdyttää vaan. Tajuaako "rinta" jos suihkussa...
  5. Ä

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Heippa. Pikaisesti käyn ilmoittamassa että saimme pienen tytyn syliin keskiviikkona 13.8 klo. 00.28. Painoa oli kerääntynyt 3205g ja pituutta 49cm. Synnytys meni hyvin, ponnistusvaihe täysin kivuton. Vedet menivät siis pikkuhiljaa alkaen sunnuntaista ja maanantaina illalla sain ensimmäisen...
  6. Ä

    APUA TÄYSIIN RINTOIHIN???

    Heippa. Mulla nyt sellainen ongelma että rinnat on täpötäynnä maitoa eikä vauva jaksa syödä lähellekkään niin paljoa kun maitoa tulisi. Olo on tosi tukala, sänky on aamuisin aivan märkä ja imettäminen hankalaa kun rinnat niin pinkeet. Mikä avuksi? Onko kellään mitän hyviä vinkkejä...
  7. Ä

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Heippa. Vähän päivitystä: Tänään alkoi illalla suihkun jälkeen lirahdella lapsivettä pikkuisen kerrallaan, uitenkin sen verran, että kun tajusin sen lapsivedeksi ja laitoin yösiteen niin alta vartin se oli märkä. Soitin synnärille ja sieltä pyydettiin käymään näytillä. Otettiin käyrää...
  8. Ä

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Tiinalle paljon onnea prinsessasta!! :flower:
  9. Ä

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Mä en mitän muuta tunnu tekevän enää nykyisin, kun istuvan tässä koneen ääressä ja lukevan kirjoituksia..En edes kirjaudu ulos välissä, vaan painan vaan "päivitä" nappulaa, niin uudet kirjoitukset ilmestyy ruutuun :D Kohta täytyy varmaan päälystää tää tietokone tuoli jollain froteemuovilla...
  10. Ä

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Huomenta kaikille! Väsyttää mutta uni ei tule, heräsin kun mies lähti esikoista viemään eskariin ja töihin. Eilenkin nukuin yli kolmen tunnin päiväunet, mutta silti väsytti illalla. Perjantaina olin neuvolassa: rv 37+6 paino +700g ei turvotuksia RR 104/66 pissa puhdas hemppa 100...
  11. Ä

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Antsu85: Missä päin asustelet jos Hyvinkäälle synnyttämään menossa? Mulla olis "oma" sairaala juuri tuo hyvinkää, mutta jostain kumman syystä halusin mennä Kättärille, kun aiemmin kaikki vaivat ym. hoidettu siellä. Kävin siskoa viemässä sinne Hyvinkäälle lasten polille muutama päivä sitten...
  12. Ä

    ~~~~ELOMASSUT HEINÄKUUSSA~~~~

    Paljon onnea kaikille vauvautuneille, joille en ole vielä kerennyt/muistanut sanoa... Perästä tullaan, hitaasti mutta varmasti.. :D
  13. Ä

    ~~~~ELOMASSUT HEINÄKUUSSA~~~~

    Mansikalle paljon onnea tyttären syntymästä!! :flower:
  14. Ä

    ~~~~ELOMASSUT HEINÄKUUSSA~~~~

    ONNEA POJASTA SCALALLE!!!! :flower:
  15. Ä

    ~~~~ELOMASSUT HEINÄKUUSSA~~~~

    ONNEAA Mikkkalle!! :flower: hieman kateellinen Äityli =)
  16. Ä

    ~~~~ELOMASSUT HEINÄKUUSSA~~~~

    Päiviä!! Täällä yksi iloinen ja helpottunut mamma, eilen siis polilla todettiin kaiken olevan kaikin puolin mallikkaasti, painoa vauvalla tämän hetken arvion mukaan 2800g. Eli nyt olis hienot hetket alkaa ulostautumaan yksiöstä. :p Antoivat vielä kontrolliajan kahden viikon päähän, että...
  17. Ä

    ~~~~ELOMASSUT HEINÄKUUSSA~~~~

    Huomenta! Vähän jännittää/pelottaa tuo tämän päiväinen polikäynti, mitähän sanovat siellä..Vähän toivoisin jo että antaisivat vaikka käynnistyspäivän :p Viime yö meni ihmeellisen rauhallisesti, vaikka uni ei meinannut millään tulla. Viimeisen kerran kipitin vessaan yhden aikaan ja...
  18. Ä

    ~~~~ELOMASSUT HEINÄKUUSSA~~~~

    Paljon onnea Bella-Lumialle!!!! :flower:
  19. Ä

    ~~~~ELOMASSUT HEINÄKUUSSA~~~~

    Neitiperho: Mä olen ihán ymmälläni tosta "nyrkkitestistä".. En ole koskaan kuullutkaan sellaisesta, eikä ole kukaan monista synnyttäneistä ystävänistäkään kuullut moisesta. Kuulstaa jotenkin tosi uskomattomalta että lääkäri nyrkkinsä sinne väkisin laittaisi, eihän tuollainen kivun aiheutus...
  20. Ä

    ~~~~ELOMASSUT HEINÄKUUSSA~~~~

    Niiskuneiti: Tässä linkkiä vaaleanpunaiseen sitteriin :) http://verkkokauppa.babystyle.fi/products/view/2208/pl# Toivottavasti jotain hyötyä..

Yhteistyössä