Hakutulokset

  1. K

    Toukokuun Tömistelijät *syyskuussa*

    Moikka, Ei mun tuu nyt enää käytyä täällä ollenkaan, on tuo fb niin paljon helpompi :) Maisakaarina, poistaisitko mut listalta? Kiitos paljon! Ihanaa odotusta teille kaikille! KÖ
  2. K

    **Toukokuun Tömistelijät 2016**

    Minä kyllä jään tänne, vaikka joku siitä vielä pahastuisikin. Jos kaikki menee raskaudessa hyvin niin olen aivan satavarma ettei tämä ennen vappua synny :) Onnea Maisakaarina plussasta! Eikös tuo tiputteluvuoto ole alussa ihan normaalia? Vaikka ei se tietenkään mukavaa ole. Kivaa kun porukkaa...
  3. K

    **Toukokuun Tömistelijät 2016**

    No ohhoh :confused: Kaikkea hyvää sinulle!
  4. K

    **Toukokuun Tömistelijät 2016**

    Hehe, Papupata, ihan kuin mun teksti olisi ollut :) Meillä myös vanhemmat 09 ja 10 syntyneitä, nyt tai ei koskaan ja ikääkin saman verran. Niin ja vielä tuo laskettukin menee samoin, riippuen laskenko menkoista vai siitä milloin itse uskon ovulaation olleen. Mä varasin tänään neuvolan ja...
  5. K

    **Toukokuun Tömistelijät 2016**

    Mä voin vastata tähän rehellisesti :) Menkoista laskettuna oma laskettu aikani on 30.4. eli juu, huhtikuussa. Kuitenkin tiedän, että ovulaatio on ollut kp 16 tai 17, joten oikea laskettu aika tulee olemaan 2. tai 3.5., voi olla että sitä muutetaan ultran jälkeen tai sitten ei. Lisäksi edelliset...
  6. K

    **Toukokuun Tömistelijät 2016**

    Tässä jollekin innokkaalle hyvä aloitusrivi :) 30.4. Kvart Över Kolmas 36v KOS 9.5. Allu13 Toinen
  7. K

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    Moi kaikki, Nyt tulikin toukokuisille tosiaan pino ja voisin siirtää itseni sinne kun satavarma olen että muuten olen tässä pinossa viimeinen joka vauvan saa syliinsä :) Silti haluan kertoa teille aika nolon jutun mitä kävi aamusella tänään: lueskelin tätä pinoa ja sitten tein taas töitä...
  8. K

    **Toukokuun Tömistelijät 2016**

    Mä tulisin myös tähän pinoon! Ilmoittauduin jo tuonne huhtikuisiin kun LA olisi 30.4. mutta kun kaksi ensimmäistäkin on menneet pitkäksi ja nytkin veikkaan itse oikeaksi lasketuksi 2.5. on tämä varmaan mulle oikea paikka :) Ylläpitäjäksi ei minustakaan enää ole, kahden ekan kanssa jaksoin olla...
  9. K

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    Moikka! Saanko tulla tänne pinoon, vaikka luulenkin että oikeastaan kuulun toukokuisiin kun sellaisen vain joku perustaa (edelliset kun menneet sen pari viikkoa yli lasketun ajan). Tämä asia nyt kuitenkin pyörii niin mielessä että pakko kirjoittaa heti :D Maanantaina plussasin ja LA olisi...
  10. K

    Primolut Nor ja raskaus toiveissa

    -
  11. K

    Kiusallista. Ystävä luulee että kadehdin häntä..

    Mulla on samanlainen sukulainen :D Heillä on kaikki tip top, käyvät paljon matkoilla ja kodista on lainaa kolme kertaa niin paljon kun meillä. Silti en kadehdi häntä tippaakaan (okei, noita matkoja ehkä vähän :) ). Hän aina siellä käydessämme esittelee kaikki uudet huonekalut ja vempeleet...
  12. K

    Mistä saa tällaisia mekkoja?

    Urheiluvoimistelun voimistelupuvut : Akkozak ( Akkozak ), ChP : ALL.BIZ: Ukraina Esim tällainen?
  13. K

    Mistä saa tällaisia mekkoja?

    Voimistelu- ja jäätanssitarvikkeita myyvistä liikkeistä saa. Ovat esiintymisasuja.
  14. K

    En kehdannut sanoa ystävälleni, etten viihtynyt hänen häissään.

    Juu, älä sano jatkossakaan. Osittainhan syy tylsiin häihin on toki myös kaason.
  15. K

    Lasten pyörä HSL:n bussiin?

    Toivottavasti oot kuskina :) Ajattelin kyllä vaan viedä ne sinne, jos tulee jotain sanomista joltain niin sitten varmaan tulee. Vaihtoehtona isompi pyöräilee ja pienempi istuu rattaissa (2,5v), mutta en jaksaisi kärryjä kaivaa naftaliinista nyt tämän takia.
  16. K

    Lasten pyörä HSL:n bussiin?

    Nyt ei löydy HSL:n omilta sivuilta, alkaa tulla kiirus kohta! Tietääkö joku, saako lasten pyörän viedä seutubussiin? Itsellä on toki lippu kun ei kärryjä kerta ole mukana, mutta koska joudumme lähtemään kaukana olevalta pysäkiltä, olisi helpointa kun lapset voisivat pyöräillä sinne. Kyseessä...
  17. K

    Toimitus kysyy lapsen nakuilusta

    Uimarannalla myös lapset (2 ja 4v) ovat uikkareissa, tosin ne voi vaihtaa siinä rannalla päälle eikä tarvitse pukukoppiin mennä. Alasti en anna leikkiä rannalla, puiston kahluualtaassa tai edes oman kerrostalon pihalla vaikka olisi kuinka kuuma. Kotona myös pysyvät pikkarit jalassa, en halua...
  18. K

    Vauva syntyi ja isoveli 1,5 v koettelee - muita?

    Meillä lasten ikäero 1v7kk. Ihan samanlaista käytöstä oli alkuun kun tuo mitä ap kuvailit. Esikoinen selvästi halusi juuri minun huomiota, rämpytti valokatkaisijoita, nousi sohvan selkänojalle seisomaan, repi verhoja, tiputti tavaroita pöydältä jne... Ei auttanut, vaikka kuinka kävin koko...
  19. K

    Onko vesikastanja se ällöttävä hapero, rouskuva valkoinen ainesosa mitä on monissa wokkisekoituksissa?

    Heh, ei oo totta, miten jotkut VOI TYKÄTÄ vesikastanjoista!? Me ei enää osteta ollenkaan niitä pakastewokkisekoituksia, kun tuntuu että kaikkiin niihin on tungettu sitä ällöttävää kastanjaa. Harvassa on ne missä sitä ei ole.
  20. K

    Siis mitä, joko tuo tyttö pian lähtee konttaamaan O_o

    Meillä on kyllä molemmat alkaneet vetää jalkoja mahan alle 4-5kk iässä, esikoinen taisi olla alle 4kk. Silti molemmat on ryömineet, esikoinen kauemmin, kuopus vähemmän aikaa. Sitten vasta konttasivat ja nousivat pystyyn, tosin kuopus teki nuo molemmat samana päivänä ja lähtikin 10kk iässä...

Yhteistyössä