Hakutulokset

  1. Hensku-80

    nukkuukos sisarukset samassa huoneessa?

    \ Tosi suloista teilläkin... :heart: :hug: =)
  2. Hensku-80

    nukkuukos sisarukset samassa huoneessa?

    Meillä nukkuu vanhemmat ja viisi lasta perhepedissä. Lapset saavat nukkua vieressä/samassa huoneessa niin kauan kuin itse haluavat.
  3. Hensku-80

    Tiedoksi taas, että harmaa Hensku-80 en ole minä!

    Minä kirjoitan aina ja vain mustana. =)
  4. Hensku-80

    nukkuukos sisarukset samassa huoneessa?

    Meillä nukkuu kaikki 7 samassa perhepedissä =) . Lapset 6v6kk 5v5kk 4v4kk 3v3kk 2v2kk (mahassa 1) :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Miehenikin pitää porkkanoista ja soittaa kurttua. :p
  5. Hensku-80

    Äiti=rupsahtanut nainen

    Minä en ole todellakaanrupsahtanut vaikka pian kuuden lapsen äiti olenkin! Lasten iät 6v6kk 5v5kk 4v4kk 3v3kk 2v2kk (kuudetta pukkaa) =) :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Miehellänikin on musta pitkä ja paksu tukka :p .
  6. Hensku-80

    Aika saattaa potalla käydä pitkäksi

    \ Syrjitäänkö täällä siksi, että on kasvissyöjä ja nukkuu perhepedissä :'( .
  7. Hensku-80

    Nukkuuko kaikki pienten lasten äidit huonosti kokoajan?

    Meidän kaikki viisi lasta on jo synnytyssairaalassa nukkunut täysia kymmenen tunnin yöunia, joten meille jää miehemme kanssa aikaa perhepedissä tehdä lisää jälkikasvua porkkanansyönnin ohessa. :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: ( :heart: ) Lasten iät 6v6kk 5v5kk 4v4kk 3v3kk 2v2kk...
  8. Hensku-80

    Aika saattaa potalla käydä pitkäksi

    \ Ei todellakaan luulla!
  9. Hensku-80

    Miten isoja teidän täysimetetyt vauvat olleet?

    Sopivan kokoisia. Olen täysimettänyt 6½-8kk.
  10. Hensku-80

    Silmien väri-gallup

    Minä: tummansiniset Mies: tummanruskeat Lenni: tummansiniset Lilja: tummaruskeat Pihla: tummansiniset Niilo: tummanruskeat Helmi: tummanruskeat
  11. Hensku-80

    Aika saattaa potalla käydä pitkäksi

    Tosi söpö poika. :heart: Muistuttaa meidän Niiloa... :heart: =)
  12. Hensku-80

    LASTEN NIMET PINOON

    Lenni Nooa Viljami Lilja Lumi Tuuliina Pihla Taika Helmiina Niilo Onni Eemeli Helmi Aava Adalmiina Ja mahassa Vilho tai Hilla :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
  13. Hensku-80

    Onko normaalia imettää vielä 2-vuotiasta?

    Täysin normaalia ja luonnollista. Minä olen imettänyt/imetän niin kauan kuin lapset itse haluavat, jos ei tule mitään pakollista estettä lopettaa...
  14. Hensku-80

    Onko teistä hyvä asia et 15v poika leikkii lasten kanssa?

    Minun ja mieheni pikkuveljet hoitavat, huolehtivat, leikkivät, vaihtavat vaippoja, opettavat lapsille kiinnostavia asioita, riehuvat, pelleilevät, halailevat, pussailevat, nukuttavat jne... Ovat todella lapsirakkaita. :heart: =)
  15. Hensku-80

    Tyttö tuli :)

    Paljon onnea! :hug: :flower: :heart: =)
  16. Hensku-80

    Mitä muutoksi haluaisitte palstaan ?

    Rekisteröitymispakko...
  17. Hensku-80

    Miten usein teillä käy lapset suihkussa?

    Päivittäin kaikkina vuodenaikoina.
  18. Hensku-80

    miten rankaisette lapsianne?lapsen ikä?

    Ei mitenkään. Lasten iät 5v7kk, 4v1kk, 2v9kk, 1v9kk ja 11kk. :heart: =)
  19. Hensku-80

    kuinka usein riitelette?

    \ Sama täällä. :heart: :heart:
  20. Hensku-80

    onko lapsenne kauniita ja hyväkäytöksisiä?

    Minun, mieheni ja monien muidenkin mielestä ovat kauniita, ihania, kultaisia, söpöjä, suloisia, herttaisia... ja hyväkäytöksisiä (ikä huomioon ottaen). Kaikki lapset ovat kauniita, omat lapset maailman kauneimpia! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Yhteistyössä