Hakutulokset

  1. A

    miten saan äitini "rauhoittumaan"

    Äiti kyllä veti herneet nenään, kun en häntä Ikeaan mukaan ottanut, mutta pyysin isältäni asialle vähän "vertaistukea" ja jollain tasolla mummo on nyt ymmärtänyt, että jotkin rajat lapsille sentään täytyy asettaa. Ehkä meidän esikoisen kommentitkin (miksi mummo on niin höperö yms.) saivat äitini...
  2. A

    Tarjoatteko lapsivieraille aina herkkuja?

    Meillä ei heru herkkuja muulloin kuin juhla tilanteissa. Jos tulevat pyytämään jotain niin hedelmän voivat saada. Minua on alkanut ärsyttämään ystäväperheiden vierailut, kun kaikilla on aina joku pullapussi kainalossa. Kehtaappa siinä sitten sanoa ettei päivittäinen herkuttelu ole mielestäni...
  3. A

    miten saan äitini "rauhoittumaan"

    Ihanaa kuulla, että muillakin on samanlaisia äitejä, minä nimittäin en ole vastaavanlaisiin tapauksiin törmännyt. Toi meidän äiti vaan on varsin hauska tapaus, jos tilannetaju vaan olisi kohdallaan. Takapihalla nurmikolla on ihan ok riehua poikien kanssa, mutta että sisällä, juhlissa ja...
  4. A

    miten saan äitini "rauhoittumaan"

    En siis halua kuulostaa tylyltä, enkä äitiäni loukata, mutta ongelma on äitini tajuton hössöttäminen, siis oikeasti ihan överiksi menevä hössötys. Äitini saa ipanat (2- ja 4-vuotiaat) riehaantumaan ihan älyttömästi säheltämällä ja hössöttämällä heidän kanssaan. Kotioloissahan tämä vielä menee...
  5. A

    silakat,silit ym herkut

    Pistänpä minäkin lusikkani tähän soppaan kysymällä, että... Kai vakuumipakattuja kaloja (esim. kylmäsavulohi) voi syödä jos ne itse kuumentaa? Eli tekee vaikka kastiketta tms. Meinaa tää raskaus sumentaa aivotoiminnan, niin ettei järki oikeen juokse :kieh:
  6. A

    paljon painatte..?

    \ aamupainosta yleensä katsotaan
  7. A

    minkä ikäisenä olette ruvenneet

    Hups... en tainnutkaan vastata ollenkaan niihin asioihin mitä kysyit. Tuli luettua turhan nopeesti... :ashamed: Enpä osaa sanoa mitään noihin juttuihin, kun meillä on maito tullu tissistä ja lasista juomista on voinu harjotella siinä sivussa aluks vedellä ja lehmänmaidolla sit 1-vuotiaasta...
  8. A

    minkä ikäisenä olette ruvenneet

    Meillä hörppyytetty lasista puolivuotiaasta asti. Nokkamukia (ilman venttiiliä) on käytetty jonkin verran, oisko ollu 10kk, kun oppi juomaan siitä ilman sotkuja. Ja nyt 1v5kk:n iässä oppinut juomaan ihan itse tavallisesta lasista. Mun mielestä ei kannata ruveta oikeen isosti erilaisia...
  9. A

    hankalien lapsien äideille

    eihän lapsellasi voi olla lievä kehitysvamma. siihen kuluu asioiden unohtelu. tuskin siitä nyt on kyse.
  10. A

    Atkinsin dieetti paras painoaan pudottaville naisille

    Kokemuksesta voin sanoa etten usko atkins dietiin. Paino lähtee alussa mutta alkaa junnamaan ja tulee helposti takaisin. Olen ollut painonvartioissa ja paino putosi neljässä kuukaudessa 24kg. Paino on pysynyt kurissa 1½ vuotta. :)
  11. A

    tupakasta?

    miten pian tupakka imeytyy rintamaitoon?
  12. A

    nuoret isovanhemmat

    \ Wau! Sä olet kyllä tosi nuori! Voisit vielä omiakin saada :)
  13. A

    mitä tarkoittaa pelkosektio ?

    :ashamed:
  14. A

    CIPRALEX kokemuksia?

    nostelenpas :wave: Kertoilkaa lisää kokemuksia...
  15. A

    raskausoireketju(mahd.)

    Paljonko teillä on ollut lämmönnousua alkuvaiheessa ja miten kauan? Itselläni eilen 37,8 astetta ja sitten laski äkkiä taas 37:n vaiheille. Epäilin kyllä syysflunssaa, mutta outoa että kesti vain päivän??? Tämä tuli siis kaksi pvää mahd. oviksen jälkeen, onko vain "haaveilua"? :/
  16. A

    1-2veen "aamumaito" sänkyyn?!

    ihana kuulla että muillakin juodaan vielä näitä aamumaitoa.meidän poika täytti viimeviikolla vuoden.herää huutamaan kans aamul n.kuuden aikaan ja sit annan maidon ja jatketaan viel vähän unia 7-8 asti. ja jokainen tallaa tavallaan.toki tiedän että saisin sen jäämään pois kun antaisin vaan huutaa...
  17. A

    nokkamuki

    kyllä se kuule alkaa siitä juomaan kun et vain anna pulloa, etkä näytä sitä. Meillä meni pari päivää kun suostui juomaan siitä. Ei se ole vaarallista jos parinapäivänä juo vähemmän kun ei suostu juomaan.
  18. A

    Miksi en saa töitä?

    Hei Työkkärin kautta ei saakkaan, sinne on turha panostaa! Oletteko kokeilleet eri henkilöstövuokraus-yrityksiä? Siellähän henkilöstöneuvottelijat etsivät palkkansa eteen ( toisin kuin työkkärissä) uusia työpaikkoja ja sitten näihin tekijöitä. Itse jouduin 43-vuotiaana , pienen lapsen yh-na...
  19. A

    ovistesti plussaa!

    eikös se ole maanantaina viimeistään siirrettävä, jos tänän tikutit ovistestillä plussaa. onnea plussasta!!

Yhteistyössä