Hakutulokset

  1. K

    Viimenen toivo kysyä teiltä... koira sairastaa.

    Me ollaan koko kesä hoidettu tuota koiraa lääkkein (antibiootti, kortisonia ja jotain muutakin). On käytetty kahella eri eläinlääkärillä. On kuvattu koko koira häntää ja jalkoja lukuun ottamatta. On otettu verikokeita (peruskokeet ja joitain muitakin). Ei löytynyt mitään. Ja on tähystetty...
  2. K

    Eihän tästä enää mitään muuta puuttunut helteen lisäksi...

    Muutenkin joutuu imettämään tiheesti, millon janoon ja millon nälkään. Mutta nyt sitten vielä lisäksi nousi tuolle vajaa kuusviikkoselle kuume :/ Mua ei naurata yhtään. Sisälämpötilakin on koko vuorokauden 29-31 astetta. |O :(
  3. K

    Oliko täällä joskus vuosia sitten joku sekaannus nimimerkeissä?

    Etsin yhtä omaa vanhaa ketjuani, jos olisin löytänyt ja löysin mun nimimerkillä kirjotetun (mustana) tekstin, joka ei oo mun omaa. Aloin miettimään taaksepäin asioita, että eikös näin joskus ollu siinä vaiheessa kun tätä uudistettiin tms. Mä pääsen jopa poistamaan sen tekstin sieltä jos haluan...
  4. K

    Saako kuolleen sukulaisen oikean nimen jostain selville?

    Kun mulla oli isomummo jota sanottiin nimellä X ja sukukirjassa se on nimellä Y, yhen kirjaimen heitolla. Ja sitte hautakivessa lukee ihan muuta eli Z, josta mun mielestä puuttuu yks kirjain ja niin kaikkien muidenkin mielestä ja että se oikea nimi sitten virallisesti oliskin ollut Å. Eli...
  5. K

    Tuo "uusi" turvapalkki-istuin vs. selkä menosuuntaan

    Kun on (ainakin) tämä joku Kiddy istuin turvapalkilla, mihin vois jo 9kk ikäisen laittaa... Ja muutama vuosi sitten oli ihan ehottomasti turvallisin selkä menosuuntaan istuin, sillon ei tuota vielä ollu. Koska tuossa palkki-istuimessa on siis pointtina se, että noin pieni ei ole viispistevöissä...
  6. K

    Onko kellään Peugeot 407?

    Jos on, niin onko teillä siinä takana keskellä lattiassa se "kohouma"?
  7. K

    Vauvan käännytysyritys...

    Oon lukenu vain lähinnä kauhutarinoita tästä asiasta... Sattuuko se oikeesti niin paljo ku puhutaan... :( Jos ei kahteen, maksimissaan kolmeen viikkoon käänny, niin sit tuo olis edessä. Edelliset on ollu jo viikolta 20 pää alaspäin, mutta ei tää...
  8. K

    Kuka se äiti, joka odotti viimesillään eikä päässy kävelemään?

    En löydä haulla sitä ketjua ja haluaisin lukea tuoreimpia kuulumisia...
  9. K

    Onko täällä kuulovammaisten tai kuurojen lasten vanhempia?

    Vois vaikka yytäkin heittää. Yritin kerhojakin tähän liittyen haulla etsiä, mutta en löytänyt.
  10. K

    Tiskiallas!

    Nyt on kovasti muotia laittaa vain yksi allas. Mutta miten käytännössä, onko siinä järkeä? Tiskikone olis joo. Mutta nytki on tilanne, että meillä oli tiskikone pyörimässä ja ruokaa piti laittaa, tuli erilaista kippoa yks allas täyteen. Toisessa altaassa oli valumassa perunakuoret, jotka piti...
  11. K

    Eiks tää oo periaatteessa naurettavaa... (linja-auto + kantoliina)

    Meillä hajos auto ja oon tässä tutkinu näitä paikkari aikatauluja ja maksuja mistä mulle ei oo mitään käsitystä. Pisti vaan silmään tämä matkatavaramaksu kohdassa: "lastenvaunuiksi voidaan rinnastaa myös rattaat, rintareput, kantorinkat, kantoliinat"... jne. Siis täh? Jos alle 4v pääsee...
  12. K

    Jaahas, uniaika!!

    Miten lienee tässä nyt näin kävi, että tänne jämähdin... Pakko on lähtee nukkumaan. Hyvää yötä kaikille =)
  13. K

    Keittiönoita, viestimuistis pamahti täyteen!

    :xmas:
  14. K

    Kenellä maalämpö?

    Onko hyvä? Haukkuuko hintansa? Paljonko lämmitettäviä neliöitä? =)
  15. K

    Vaatehuoneen koko

    Jos taloon tulee yksi vaatehuone, joka tulee vanhempien makuuhuoneeseen ja johon tulee luultavasti käynti myös kodinhoitohuoneesta... Ja tässä vaatehuoneessa on tarkoitus säilyttää kesän/talven vaatteet, varmaan varapeittoja ym. ja ihan lakanoitakin jne. Niin minkä kokonen olis hyvä ja riittävä...
  16. K

    Borrelioosi ilman ihottumaa? Entäs aivokalvon tulehdus, joka menee itsestään ohi?

    En löydä millään netistä etsimällä tätä asiaa. Eli voiko olla, että on saanut borrelioosin, vaikka rengasmaista ihottumaa ei tuliskaan? Hassuahan se täältä on kysellä, mutta ei ole nyt juuri parempaakaan paikkaa. Toinen on sitten aivokalvontulehdus...
  17. K

    Varoitus: ulkomaiset numerot

    Pari kertaa on tullu sellanen puhelu, johon vastattuani kuuluu, niinku olis toinen lyönyt luurin korvaan. Ilmeisesti tarkotus on tämänkaltainen: http://www.itviikko.fi/tietoturva/2009/01/27/ulkomaiset-huijaussoittajat-loysivat-suomen/20092311/7 Tuo on tammikuun tietoa, mutta ehkä asiasta...
  18. K

    Kuopus 3v Valion nimipäivästä:

    "Maidon nimipäivä!!!" :saint:
  19. K

    Auttakaa nyt minua etten huijaa lasta...

    Kun lapsi kysyi, että voiko kaks naista mennä naimisiin... Niin, voiko ne? Puhutaanko siitä noin vai puhutaanko siitä, että rekisteröi suhteensa... Aukko sivistyksessä :wave:
  20. K

    Ihanat laulun sanat...

    http://www.youtube.com/watch?v=zfocd3USU_E ... ja toisaalta niin ajankohtaset nykyaikana, kun kaikilla on kiire.

Yhteistyössä