Hakutulokset

  1. M

    Raskausunia :D

    Mun unet on ollut melki koko ajan seksiin liittyviä. Odotan kolmatta lasta ja en kyllä muista, että olisin näin levottomia unia nähnyt kahden aikaisemman odotus aikana. Viime unessa olin sängyssä naisen kanssa ja kun heräsin olin ihan häkeltyny kun se tuntui niin aidolta. No oon kyllä nähnyt...
  2. M

    Uskaltaako ostaa alesta? Ei ainakaan huutonetistä

    Olen myynnyt itse huutonetis.Ja nyt kerrankin kun olin ostamassa kerrossänkyä pojille..huhhei!2 päivää tapahtuneesta.Vieläkin järkyttynyt.Mieheni meni katsomaa sänkyä.Huutonetis oli kerrottu,et sängyt saa 2 erilliseksi sängyksi.Tietysti näin on.Me halusimme sängyn ihan osiksi,jotta saamme sen...
  3. M

    Närästystauti raskauden jälkeen?

    Itselläni oireet alkoivat pari viikkoa synnytyksen jälkeen, ja olivat silloin todella pahoja, ilmeisesti sekaisin refluksia ja sappivaivoja (osaan itse tulkita näin jälkikäteen). Sappirakko leikattiin vuotta myöhemmin, yhden akuutin tilanteen jälkeen, mutta edelleen vatsa silloin tällöin...
  4. M

    2 v 6 kk tuoli ruokapöydässä?

    Meillä myös samantyyppinen tuoli kuin tuo Stokken, mutta jonkun muun valmistajan. Kätevä on, ja menee vielä isommallekin lapselle...
  5. M

    Vertaistukiryhmä AD-HD lasten vanhemmille

    saapi kysyy.... meillä pojanlla oli kansa kamalia jopa 1h kestäviä raivokohtauksia noin 2-3v iässä kun ei saanut puhetta tuleen ulos...... nyt siis mennään diagnoosilla dyspraksia adhd tyyppisesti..... puhuun alkoi 4v6kk eli puhunut selkeämmin vuoden..... nyt ollaan vaiheessa et ei enäään...
  6. M

    Vertaistukiryhmä AD-HD lasten vanhemmille

    saanko kysyä, että minkälainen lapsesi on? meillä poika, kohta 9 v. elämä on mennyt aika mahdottomaks. ei tottele mitään, saa raivokohtauksia.. ja kaikkee muuta.
  7. M

    avent rintapumppu

    Riittäisikö mikrossa käytettävä "desinfiointivati" myös puhdistukseksi? Vai onko riittävä puhdistusmenetelmä vain keittäminen?
  8. M

    HERQULES

    Hei! Itsekin mietimme samoja vaunuja marraskuussa syntyvälle lapsellemme. Mekin olemme todella kiinnostuneita kuulemaan käyttökokemuksista, mutta ko. rattaat näyttävät olevan vielä aika tuntemattomat, kun vastauksia ei pahemmin ole tullut ;)
  9. M

    Kolmi, neli vai kuusi pyöräiset vaunut?

    Hei! Vaunujen valinta on todella oma taitolajinsa ja näin ensi synnyttäjä en todellakaan tiedä mitkä vaunut kannattaisi hankkia... Kolmipyöräiset sekä kuusi pyöräiset (kääntyvillä eturenkailla) tuntuivat keveämmiltä ja helpommilta kuljettaa kuin nelipyöräiset. Mutta kolmipyöräisiä käsitellessä...
  10. M

    Masennus ja perhe

    Hei Mamma82!! Uskallanko udella, miten sinun masennuksesi ja paha olo oireili? Itse olen raskaana, rv 26 menossa. Olen masentunut ja ahdistunut. Myös minä sain lääkäriltä lääkityksen..tuon cipralexin, mutta en voinut syödä sitä kuin puolitoista viikkoa.Olo meni vielä kurjemmaksi... Öisin...
  11. M

    2+ akvaristit :)

    Moikka! Meilläkin on kaksi tankkia. 190l ja 250l. Asustajina monenmoisia kaloja mm. sinijuovamonneja, isoja plekoja (2), tiikerinuoliaisia (3), lehtikaloja (3) jne... Meillä oli onni saada lehtikaloille perheenlisäystä, mutta poikasaltaaseen tuli liian suuri virtaus uudesta isommasta...
  12. M

    Tarha aamu ongelmasta...

    Onko kellään muulla vastaavaa ongelmaa??? Auttakaa please... Eli poika 2,5 vuotias ja aina viihtynyt hyvin tarhassa, mutta nyt viimeiset 2 vkoa aamut ollut ihan katastrofi. Meillä mies vie aina aamulla tarhaan, siinä 9 maissa ja minä lähden töihin ennen kuin poitsu herää. Ja haen sitten...
  13. M

    lego ISO maatila

    Pikku Pingviini myy tuota isoa maatilaa hintaan 59? + pk. Pk muotoutuu maksutavan mukaan. Mutta mee käymään tuolla pikku pingviinien sivuilla ja siellä on myös muutama muu lego juttu myynnissä B)
  14. M

    2,5 vuotiaan huutaminen

    Meillä 2,5 vuotias huutaa/kiljuu tai miten sitä haluaa nimittää, kun kaikki ei mene kuten hän haluaa. Tosi pienestäkin alkaa huutaa \|O ja sitä lujempaa huutaa mitä enemmän isänsä siitä hermostuu. Yleensä saan huudon loppumaan nopeimmin, kun alan jutella rauhallisesti ihan muita asioita eli...
  15. M

    kaksikieliset perheet

    Hei, Me ollaan myös kaksikielinen perhe, minä suomenkielinen, mies ruotsinkielinen, poika 2,5 v kaksikielinen. Ja asutaan siis Suomessa ja poika käy suomenkielistä päiväkotia. Joten meillä vahvistetaan ruotsinkieltä. Pojan puheen kehitys on ollut odotettua nopeampaa ja parempaa, kova puhua...
  16. M

    eroan kotihoidontuen aikana,kuinka taloudellisesti pärjää?

    niin siis edellä kirjoittaja taisi tarkoittaa tuolla sossun antamalla lainalla sosiaaliluototusta??? sitä ei kaikilla paikkakunnilla ole ja se kannattaa kysyä! isommilla paikkakunnilla toimeentulotukiasiat hoidetaan lähinnä kirjallisesti ja työntekijälle ei pääse, mutta pienemmissä...
  17. M

    yövaippa 3 vuotiaalla

    meillä poika on ollut kauan jo eli yli reilun vuoden pvkuiva ja edelleen on yövaippa. on öitä jolloin vaippa on kuiva ja taas sittenn iitä öitäk un on märkä. ei ole tarkoistuskaan ottaa yövaippaa pois ennen kesää! poikamme täyttää ensi kuussa 3
  18. M

    2,5 vuotias ja kuolaaminen

    Ihanaa että siis muillakin, aloin olla jo tosissa huolissani kun tuntuu että on ainut lapsi joka tässä iässä kuolaa. Kiitos vastauksista! =)
  19. M

    2,5 vuotias ja kuolaaminen

    Meidän 2,5 vuotias poika kuolaa edelleenkin, vaikkei pitäisi olla hampaita tulossa tai muutakaan ihmeellistä. Puhuu paljon kylläkin, voisiko kuolaaminen johtua siitä? Onko kenelläkään muulla tämän ikäisellä runsasta kuolan eritystä? Poika on aina kuolannut paljon, mutta tässä iässä se ei enää...
  20. M

    Gallup: 2,5 vuotiaan nukkuminen

    Meillä poika 2,5 v ja nukahtaa yleensä illalla 21.30 (vaikka yritetään päästä tohon 21.00) ja heräilee 7.30 aamulla, eli 10 h yöunet. Päiväunet tarhassa 12 maissa ja nukkuu 1h- 1,5h. Jätti jossain vaiheessa päiväunet pois, mutta ovat onneksi tulleet takaisin. Joskus saattaa viikonloppuna jättää...

Yhteistyössä