Hakutulokset

  1. jossu84

    Uskaltasitteko kokeilla yövaipan pois jättämistä vaikka vaipassa on aamulla pissaa reippaasti?

    ei ole vielä kiirettä. kyllä yövaippa pitää olla kuiva ennen kuin kehtaa sen ottaa pois kokonaan. Säästyy lakanapyykiltä.
  2. jossu84

    Saunan pesuvinkkejä kaipailen..

    Mikä on se helpoin tapa pessä sauna. Älkää sanoko että käytä siivousfirmaa. :) mitkä aineet on parhaita ja voiko saunan pestä sillä höyryimurilla (vai mikä se nyt oli.....) ?
  3. jossu84

    työmarkkinatuen hausta

    http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/200701134449EH?OpenDocument[url]
  4. jossu84

    työmarkkinatuen hausta

    Juu laittaa työkkäristä kelaan lausunnon ja sit vaan täytät sen lapun minkä oot kätösiis saanu ne kalenteri kohdatkin. ja neljältä viikolta. laitat kaikki maholliset todistukset mitä siinä vaaditaan ja postitat tai viet kelaan. sitten tulee kelalta päätös. Tuo paperisota on aika inhottavaa.
  5. jossu84

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *talviketju*

    Hei! Olen puonnut kärryiltä jo joulun aikoihin ja en jaksanut lukeakkaan kuin viimeisen sivun. Mukava tulla välillä tännekkin. Jotenkin sitä omaa aikaa nykysin ei enää oo niin paljoo kun Ninniki on kova tutkimusmatkailija ja pitää koko ajan olla vahtaamassa että ei vain ole "pahanteossa". Ja...
  6. jossu84

    hyviä hiusmalleja ohuille hiuksille?

    Mulla kans kiinnostais....
  7. jossu84

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *talviketju*

    söpöjä kuvia ootte laittaneet. :)
  8. jossu84

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *talviketju*

    Ihania kuvia ootte laittanut. Huomasitteko marza ja Niinu että teitin tytseillä oli samanlaiset mekot ja bolerot? Piti pari kertaa kelata taakse päin että kuka noita kuvia nyt olikaan laittanu. Joulukuusta meille ei tuu tänä jouluna. Lähinnä sen takia että Ninni kuitenkin olis repimässä sitä...
  9. jossu84

    Olin jo päättänyt, ettei enää lahjoja lapselle..

    Juu siis kuulostaa niin tutulta. ja vielä viikko jouluun ja arvaan että vielä jotain lisää pukinsäkkiin on menossa. hih
  10. jossu84

    Koska ekat luistimet?

    Meillä ostettiin 3 vuotis synttäreille ekat luistimet nyt marraskuussa, mut vielä ei olla päästy kokeilemaan. mut en kyllä suosittele vielä noin nuorelle.
  11. jossu84

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *talviketju*

    Meilläkin pakkanen paukkui tänään ja sitähän on luvattu parille seuraavallekkin päivällä. :/ En uskaltanut Ninniä nukuttaa ulkona. meillä oli -22 pakkasta. Ja senpä takia Ninni nukku kahdet puolen tunnin päikkärit sisällä. Eli väsyny oli koko päivän ja kärtynen. Ei meinannu millään nukahtaa...
  12. jossu84

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *talviketju*

    Tänään käytiin neuvolassa ja neiti on nyt 72,5cm pitkä ja 9,5kg painava. Painoa oli kyllä tullu. :) Muuten kaikki oli ok. Oli siis 8kk neuvola vaikka ninni ylihuomena täyttää 9kk. höh neiti just päätti herätä. kirjottelenpa sitten taas joskus kun muistan. Tulee jo huono omatunto kun en...
  13. jossu84

    Miten luulette, että mies reagoi...

    jos se ei vain oo viel kerenny vastata....
  14. jossu84

    kertokaa hyvä peittävä meikkivoide,mitä itse käytätte??

    peesi tähän. peittää ja silti on luonnollisen näköinen
  15. jossu84

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *syysketju*

    marzalle jaksamisia :hug:
  16. jossu84

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *syysketju*

    Meillä on ekaa kertaa viime yönä nukuttu 12h putkeen. JEE!! Kerran piti käydä laittamassa tutti suuhun yöllä. voi ku toivon että tämä jatkus niin sais monen kuukauden univelat pois. Sitten ninni on alkanu puremaan samalla ku syö rintaa. Voi iekama että se käy kipiää. Lopetan aina sen jälkeen...
  17. jossu84

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *syysketju*

    Onnea Muty!!! =) =) Mulla kans ärsyttää nuo ruokaa tuputtavat tyypit. Meillä se on ukki joka tuputtaa kaikenmaailman herkkuja ja uusia makuja neidin suuhun. Ja vaikka kuinka sanoo, että ei saa antaa niin ei mee jakeluun..... |O |O
  18. jossu84

    ****Marraskuun leikki-ikäiset 2006****

    Juusolla oli sunnuntaina synttärit ja todella moni peru tulonsa flunssaisuuden takia, mutta mukavat kekkerit oli siltikkin. Neuvolassa käytiin alkukuusta ja juuson mitat on 18kg ja 98cm. Kuulemma ikäistänsä isompi. Lääkärineuvola on sitten vielä myöhemmin jahka nuo rokotukset alkas olemaan...
  19. jossu84

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *syysketju*

    Kaa: OIkein paljon onnea !! :heart: :heart: :heart: Ihania kuvia teän mussukoista. Harmittaa ku mie en päässy tuonne. Tänään on juhlittu esikoisen 3-vuotis synttäreitä ja joka vuosi tuntuu vaan rankemmalta kun kavereitakin tulee enemmän ja enemmän. Toki tosi moni peru tulonsa...
  20. jossu84

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *syysketju*

    Mieki olisin kiinnostunut Oulun tapaamisesta Ja Ei oo vaunuissa remmejä. Tai siis matkavaunuissa on ja Esikoisella olen käyttäny sillon ku olen halunnu piettää sen rattaissa ettei pääse pitkin poikin juoksemaan. On siis ollu jo paljon päälle vuoden ikäinen.

Yhteistyössä