Hakutulokset

  1. A

    Kestovaippailukysymys

    Onko flanellista hyvä ommella niitä imuja kuorivaippaan? Kannattaako ommella ihan suorakaiteen mallisia vai hieman muotoiltuja?
  2. A

    Kestovaippailukysymys

    Voiko kestovaippailla pelkästään sellaisella kuorella ja esim. harsoliinalla tai jollain kankaasta ommellulla imulla? Vai tarvitaanko kestovaippailuun paljon muutakin?
  3. A

    !!!!!!!!!!!synttäreihin apuja!!!!!!

    riippuu paljolti leikit niin sankarin ku vieraidenkin iästä.. ja siitä mimmoset tilat on... monesti tuol jo maininnukki et tarjottavaksi, kakku, jotai keksii, karkkii? sipsii? tikkarit on meil tehny kauppaa... juomat tietty ja suolasena ollu pizza...
  4. A

    mitä jos ottaa imodiumia ja imettää?

    tiedän ettei imodiumia saisi ottaa raskaana ollessa tai imettäessä, mutta tää ripuli ei lopu millään ja imodium auttaisi. tuleeko vauvalle ummetusta tai vatsavaivoja jos otan sen pari tablettia?
  5. A

    bilekengät??

    Ystävän valmistujaisjuhlat lähestyy ja tarkoitus olisi niitä juhlistaa sitten ihan pitemmän kaavan mukaan ja suunnata baariinkin.. Talvella vaan oli niin helppo nykäistä saappaat jalkaan, mutta millaiset kengät nyt?? Sandaalit on vielä turhan kesäiset.. Millaisia kenkiä suosittelisitte?? (Olen...
  6. A

    Hei auttakaa

    siis mä edelleen junnaan tässä typerässä pelissä... hermot mänöö, mut pakkomiele saada läpi. Mistä sen pullon löytää ja miten? Oon kahessa huoneessa käyny, joissa molemmissa arkku, mut en pääse niiden luo. Voisko joku jelpata!? Nyt oon tossa labyrintissa, mut en osaa siellä mitään tehä. :headwall:
  7. A

    antibiootti tippaanko vai mikä avuksi?

    lapsi on putkitettu 3.5 ja korvasta löytyi tulehdus.. saatiin siihen tipat ja särkylääkkeet no särky vaan ei lakannut ja korva alkoi vuotaa märkää ja takas sairaalaan saatiin sitten antibiootti suun kautta no kipu jatkuu samoin vuoto takas sairaaalaan tipat vaihdettiin toisiin ja kotiin mennään...
  8. A

    Lapsille pääkallokravatteja mistään?!?!

    Meillä olisi nuoren ystäväpärin rockhenkiset häät tulossa, niin tietääkö kukaan saako mistään netistä lasten pääkalloaiheisia kravatteja? Lindexissä oli, mutta ei ollu enää :'(
  9. A

    millä ihmellä tän kroonisen vauvakuumeen sais pois?

    ja ympärillä niin paljon vauvamasuja ja oma vast 6kk vanha suloisuus
  10. A

    Joku kiltti auttaa suomentaan reffi jutun

    kiitos tosta alusta yritän saada loppua auki ite. ei tietoa mikä tossa takana kun se olis sen takia kiva saada käännettyä
  11. A

    Joku kiltti auttaa suomentaan reffi jutun

    hiiop :attn:
  12. A

    Joku kiltti auttaa suomentaan reffi jutun

    joku joka jaksaisi tulkata suomeksi olisiko niin kiltti. mun enkun taidoilla ei paljon kehuta ja mies kaveri pyys apua multa tulkkaamisessa kun etsii itselleen kaveria ja oli tollasen saanut joltain naiselta.tahtoisin todella auttaa häntä tuon kääntään kokonaan ite osaan vain jotain sieltä...
  13. A

    Siis ei voi olla totta!! (hääkutsusta)

    \ Oikein hyvin perusteltu kutsu, mutta jättäisitkö perheestä yhden lapsen kutsumatta ja muut ovat tervetulleita?
  14. A

    Disflatylia koliikkiin?APUA PIAN!

    \ Kylpy, röyhtäytykset ja masunhieronta käytössä. Sipulia en syö, kahvia olen koittanut juoda mahd. vähän (mutta ehkä vähän liikaa vieläkin) ja vahvat mausteet oon jättänyt pois ruokavaliosta...mutta.... :ashamed: SUKLAA on maistunut liiankin hyvin neidin syntymän jälkeen, eilenkin koko levyn...
  15. A

    Disflatylia koliikkiin?APUA PIAN!

    Meillä neiti kuukauden ja tänään ostin noi tipat. n. ½vk kärsinyt iltaisista mahanpuruista niin kovasti, että ihan pahaa tekee, kun mikään ei oikein auta. On kuulemma hyvin yksilöllistä tuo, että saako apua niistä vai ei, mutta täytyy toivoa parasta.
  16. A

    Disflatylia koliikkiin?APUA PIAN!

    Minkä ikäiselle vauvalle annat disflatyl-tippoja? Saako vauvasi korviketta vai rintamaitoa? (tämä kysymys siksi, että ohjeissa puhutaan vain pulloruokinnassa olevista vauvoista) Miten ihmeessä saatte pullosta tiputettua tasaisia tippoja? (itse en saanut joko tulemaan joko mitään tai sitten...
  17. A

    G:Ideoita 4- ja 6-vuotiaiden tyttöjen synttärilahjoiksi???

    Kiitos,hyviä vinkkejä :flower: Lisää ideoita?
  18. A

    G:Ideoita 4- ja 6-vuotiaiden tyttöjen synttärilahjoiksi???

    Lapset ovat hyvän ystäväni lapsia (nuorempi on meidän kummityttö) joten lahja/lahjat voi olla jotain arvokkaampaakin.
  19. A

    G:Ideoita 4- ja 6-vuotiaiden tyttöjen synttärilahjoiksi???

    Tytöillä on kaikkea:Bratzeja,barbeja jne.Haluaisin ostaa jotain persoonallista...mutta mitä??? ideoita?
  20. A

    mitä maksaisit vm 2000 coronette/coronado vaunuista?

    Siinähän se kyssäri tulikin... eli käytetyt emmaljungan coronette tai coronado yhdistelmät kyseessä...ok kunto. Tavalliset pyörät,ei aisan säätömahdollisuutta jne...

Yhteistyössä