Hakutulokset

  1. S

    illan sanaleikki, ei tosikoiden kannata avata

    Siiri sinappia silliinsä sivautti. Simo suuttu siiriä simputti. Sauna suikussa suhina suppea simo alkoi sormeilla sappea. Siinä siirikin somasti säväytti, sima suulla simoa sivautti. Sulho soikea siirinki siemaisi, suoraan siivoten sormensa sotkuisen. Sama sika se simo silloinki, suo siirille...
  2. S

    illan sanaleikki, ei tosikoiden kannata avata

    Tuula tupsunsa timolle toi. Timo tana tupessa tuhinoi. Tiheesti timo tötteröö tökki, tupa täynnä tuherosta. Tissit turvoksissa takaapäin tukisti, terska tummana tulta tiputti. Tuulan tuuhea torttu turvoksissa, tippurin tuulalle toi.
  3. S

    antakaa tanskan vinkkejä

    Tanskassa asuneena voin kertoa, että täällä on yllättävän vaikea maksaa luottokortilla. En ole pystynyt maksamaan ostoksiani isossa marketissa (Fotex) suomalaisella visalla. Myös tuttavallani oli sama ongelma monissa liikkeissä ja ruokakaupoissa. Mutta ainakin automaateista saa rahaa...
  4. S

    talopaketit

    ÄLKÄÄ OSTAKO ÄLSBYY TALOA! NIISSÄ huonot pinta-sisämateriaalit,sähkö ym työt tehty halvimman mukaan.lattiat ja suna materiaalit halvinta (osassa jopa sellasta mitä ei enää myydä suomessa) ja mikä kamalinta niitä ei sitten saa myytyä eteenpäin eli ei mitään jälleenmyynti arvoa. mutta edullisia ne...
  5. S

    Yhdistelmävaunuista

    Briion kombi-vaunuja suosittelen. Ei oo mikään junttimerkki vaan luotettava ja turvallinen, sellaset pitää kovaan käyttöön ollakkin. Ota ehottomasti sellainen missä on pienempi irrotettava koppa ja sen alla ratasosa kun vuodenaika on tuo. Se on inhottava kesähelteillä siirrellä sitä isoa...
  6. S

    Suositelkaa 2-os. toppapukua 7 V pojalle

    Valitettavasti tuolla hinnalla et saa hyvää. Sijoita muutama kymppi lisää niin saat kunnollisen puvun mikä kestää, mene yksityiseen liikkeeseen tavaratalon sijaan niin saat tingittyä hintaa! Me ostettiin Rasavillin puku tänään -20% alennukseella!
  7. S

    Valkoiset vai teräs kodinkoneet?

    teräksiset tuli meille.
  8. S

    jos sektiossa huono-olo...

    \ Ai sektio ilman mitään Lääkettä/puudutusta...?! Okkeeiii.... kaikenlaisia maailmanparantajia täällä pyöriikin...! :headwall:
  9. S

    Brio Nova vai Emmaljunga Cerox?

    Meillä on Emmaljunga Ceroxit, ostettiin vuosi sitten tarjouksesta. Parin kuukauden käytön jälkeen vaunuista hajosi työntöaisa, se liitoskohta. Myyjäliike tilasi uuden osan mutta ei laittanut sitä paikalleen ja kotona mieskään ei saanut sitä paikalleen niin vietiin osa ja vaunut liikkeeseen ja...
  10. S

    ORIFLAME

    \ Hei vaan! Seuratessani näitä keskusteluja olen humannut, että ennakkoluuloa on paljon jälleenmyyjiä kohtaan. Jos sinua kiinnostaa käy katselemassa kotisivujani www.my.oriflame.fi/seijakoistinen ja voit liittyä vaikka mukaan ryhmääni, nythän on tosi hyviä juttuja uusille aloittaville...
  11. S

    ruokailusirkus

    onko teän muiden muksut yhtä hankalia syömään ku meän?itse syönti ei kiinnosta vaan kaikkea ohjelmaa pittää olla
  12. S

    Kiinnostaako Oriflamen jälleenmyynti?

    Hei ! Olisitko kiinnostunut Oriflamen jälleenmyyntityöstä? Itse olen ollut nyt 10kk yhteyshenkilönä ja olen kovasti tykännyt. Tämä on hauskaa hommaa ja tässä saa paljon uusia ystäviä. Tätä voi pitää hauskana harrastuksena, mutta kyllä tästä silti käteen jää jotain pientäkin, vaikka pitäisi...
  13. S

    Kuinka nopeasti kaavintaan?

    Eilen olin sitten kaavinnassa.. eli aika monta päivää sain odotella. :/
  14. S

    Kuinka nopeasti kaavintaan?

    Elikkä kuin nopeasti te olette päässeet kaavintaan, kun ultrassa on todettu kuollut sikiö? Minulla on nyt neljäs paivä menossa eikä ole vielä aikaa tullut.
  15. S

    kohdunpoistosta

    Kohtuni poistettiin yli kymmenen vuotta sitten, joten leikkaustapa varmasti jo muuttunut. Sairaalassa olin n. viikon, sairaslomaa oli kolme viikkoa ja tuntemuksena oli helpottuneisuus, ei enää jatkuvia kivuliaita, runsaita kuukautisia. Olen siis todella nauttinut poistonjälkeisestä elämästä ja...
  16. S

    Suosittele välikausihaalaria

    \ Niin minunkin mielestäni, kun puvut on yleensä lähtöhinnoiltaan ainakin 115 euroa eikä ne yleensä edes tule -70 % alennukseen.
  17. S

    Vuokralla asuvat

    Meillä Kouvolassa 78,5 neliöö.Vuokra sis. veden ja pesutuvan 432e.Sauna ja autopaikka erikseen.Viis henkilöö,sopu sijaa antaa.
  18. S

    kuiva päänahka

    hei! tytölläni on todella kuiva ja hilseilevä päänahka olisiko kenelläkään tiedossa jotain hyvää hoitoa nahalle?
  19. S

    Yritysten myyntipäiviä

    kannattaa kysellä firmoilta suoraan esim.brio,amo
  20. S

    3-vuotiaan pissa vahingot

    hei kaikki! itselläni on 3,5 vuotias tyttö jolla on melkein tavaksi käynyt pissa vahingot. aina kun hän on menossa vessaan pissalle niin joka kerta pissaa on jo ehtinyt housuun. olemme yrittäneet selittää hänelle että menisi ensin istumaan potalle ja sitten vasta pissaisi eikä silleen että ennen...

Yhteistyössä