Hakutulokset

  1. S

    Millon saa todistuksen työnantajalle?

    \ äitiyslomaa varten ja mahd. palkanmaksua ekan kolmen kk:n osalta. ja ap:lle kysy terkkarilta sitä todistusta...
  2. S

    No niin naiset ja rakastavaiset :D :D

    kiitos tämä riittää oikein hyvin. :)
  3. S

    APUA!!!! Euroshopperin peruna-sipulisuikaleista....

    Mä oon ainakin heittäny kaikki vaan vuokaan ja uuniin 200 asteeseen noin tunniksi. =)
  4. S

    Kuumeisena imettäminen

    anna mennä vaan. muista itse juoda riittävästi.
  5. S

    verenpaine ja B-lausunto

    siinä on aika kovat kriteerit saada se lausunto tai vaikka lausunnon saa että kela myöntää. pnhan verenpaine seuranta kortti ja painon hallintakortti täytetty ja paineet piti olla jatkuvasti "koholla" ym. googleta en muista mistä luin asiasta. terveyskirjastossa oli jotain ja tais olla kelan...
  6. S

    täytekakun täytteistä...

    jos haluat tuota vadelmahilloa, laita sen kanssa vaniljalla maustettua rahkaa (sitä valmista)
  7. S

    Tosta Kelan asiointipalvelusta?

    mulla luki päätös päivämäärä ja myönnetty ja pakkaus tilattu. ei tarkemmin.
  8. S

    Kukaan tilannu koskaan kasveja Viherpeukalot-nettikaupasta?

    pari kertaa tilannut. Liljat oli ok mutta perennapenkki :/
  9. S

    LÄÄKKEISTÄ

    katso terveyskirjasto.fi ja sieltä lääkkeet...
  10. S

    elimistön kuivumisen oireita

    iho kuiva. paina kynttä jos väri muuttuu vaaleaksi ja palautuu heti normaaliksi rittävä volyymi vielä sanoi lääkäri kerran. ja itkiessä tuleeko kyyneleitä?
  11. S

    Olisiko hyvä pesukone?

    jos saa suositella LG 7 kg rummulla ja suoravetomoottori. kato expertin sivuilta tai käy. saa myös käyttöluotolla. meillä on ja on hyvä.
  12. S

    päätäi uusii aina vain

    muistele ja tarkasta vielä kerran kaikki mahdollinen. eli esim. onko tytöllä laukussa tai koulussa kampaa, pyöräilykypärä jne. voi olla joku itsestään selvä juttu. ja vie saunaan niitä petivaatteita jos mahdollista ja pehmoleluja ym. helpompaa...
  13. S

    Te joiden lapsella on "reikä sydämmessä"...Ois kysymys!

    tuolla toisella "palstalla" saatat saada vastauksia. "lapsi sairastaa" tai googleta perheklubin sivut ja siellä lasten terveys...
  14. S

    sain lääkäriltä lähetteen fysioterapiaan..

    ei missään vaiheessa tai sit laskun kanssa riippuu nimittäin paikasta. Toiset yritykset hakee korvauksen suoraan kelalta ja asiakkaan ei tarvi "murehtia". Otat sen mukaan sinne fysioterapiaan niin ne kertoo.
  15. S

    Onnettomuus (hampaista)

    No nyt sitten neiti 5 v loukkasi hampaitaan. Alaetuhammas alkoi heilua ja ien vuosi verta. Pitääköhän jotain erityistä tehdä? Vaihtuuhan ne kohta kumminkin.Aamulla ajattelin soitella hammasläkäriin mutta josko jollain jotain tietoa?
  16. S

    APUA silmätulehdukseen

    soita tk:hon soittavat (lääkäri)reseptin suoraan apteekkiin. täällä päin ainakin näin ja terkka hoitaa asiaa tai päivystäväsairaanhoitaja
  17. S

    Ah, kuinka hehkeäksi tunnen itseni...

    mä taas kuvaa varten valittelin kun on tukka pörrössä niin neiti tokas "on se ihan hieno tai ainakin hauska" :laugh:
  18. S

    kenen tekemää kakkua huomen-

    Ukon ostamaa kakkua syön aamulla :p en tiiä millanen on mut tiiän et sellanen on ostettu.
  19. S

    Te joilla ollut (lievä) raskausmyrkytys

    \ voi ne ottaa verikokeita ja pissasta tutkitaan tarkemmin proteiinit.(joku erittely) käsittääkseni nämä tapahtuu sitten äippäpolilla.
  20. S

    Te joilla ollut (lievä) raskausmyrkytys

    oireita ei ollut oikeastaan mitään. päänsärkyä hieman. lepoon kotona jos ei pysty niin osastolle makaamaan ja ottavat vauvan sydänkäyrää usein. eli sinuna lepäilisin ja paljon.

Yhteistyössä