Hakutulokset

  1. P

    mies löi ja potkasi mua =(

    no sulla on oma mielipide mutta minulla ei ole mitään syytä provoilla.. sen takia repesi tuolla kun mulla on synnytyksesta aikaa suht vähän 4kk:tta isku kuiteski oli sen verran kova... mut hyvää päivän jatkoa sulle
  2. P

    mies löi ja potkasi mua =(

    sanoin että potkasi ja olisivat kutsuneet poliisit, mutta kielsin.. kerroin asiat ja myös että sovittu ollaan.. lääkäri sanoi että jos vielä tulisin sairaalaan miehen pahoinpitelemänä poliisit kutsutaan automaattisesti, mut se olisi eri asia teenkö rikosilmoitusta... miehen kaa vielä...
  3. P

    mies löi ja potkasi mua =(

    eli mies soitti lopulta ambulanssi.. niin tuolta tosi ylhäältä kohdunsuulta oli revennyt jotain(en muista nimeä) sinne jouduttiin tikit laittaa ja sain verta... miehen kanssa ollaan asiasta juteltu ja juteltu.. yhdessä lähdetään perheneuvolaan ja hoidetaan asiat kuntoon.. ja sit mun pitäs vielä...
  4. P

    mies löi ja potkasi mua =(

    mies oli tullut sillä välillä kotiin kun olin ystävällä ja lääkärillä uudestaan hän vaa makaa sängyssä eikä ole puhunut mitään :snotty: pitäskö mun mennä juttelee vai antaa vaan olla???
  5. P

    mies löi ja potkasi mua =(

    sanoin vaan lääkärille et kaatusin niin sit epäili et tärähdyksestä alkanut vuotaa, mut käski seuraamaan jos alan vuotaa kunnolla niin sit päivystykseen ettei mahassa ole mitää verenvuotoa
  6. P

    mies löi ja potkasi mua =(

    kiitos sulle... niin en tosiaan ole provo.. ei ole mitään syytä huijata tälläisessa asiassa :/
  7. P

    mies löi ja potkasi mua =(

    vauva oli mun vieressä kun se löi mua :'( käy sääliksi tota vauvaa... illalla ku se tulee yritän jutella ja jos ei tuu mitään niin lähen menee..kaveri laittoi mun tilille rahaa... oon melkein varma et mies kääntää tän jutun sillee et loppujen lopuksi mä anelen siltä anteeksi
  8. P

    mies löi ja potkasi mua =(

    mä löin sen jälkeen kun oli lyönyt ja potkassu minua :ashamed:
  9. P

    mies löi ja potkasi mua =(

    rupes ihan itkettää sun kirjoituksesta , kiitos :hug:
  10. P

    mies löi ja potkasi mua =(

    niin kait sitten
  11. P

    mies löi ja potkasi mua =(

    mä en pelkää ukkoa. musta ei kerta kaikkiann ole lähtijäksi, mulla tulis sit niin huono-omatunto miehen takii :ashamed:
  12. P

    mies löi ja potkasi mua =(

    niin just musta tuntuu et syy on mussa ehkä jotenki ärsytin tai jotain... mulla on lääkäriaika nyt 11, mitäs mä siellä sanon en ainakaa et mies potkas..
  13. P

    mies löi ja potkasi mua =(

    en ole, ainakaan tiettävästi...
  14. P

    mies löi ja potkasi mua =(

    alapäästä alko tulee sen jälkeen verta ku potkas mua...
  15. P

    mies löi ja potkasi mua =(

    Miehen oleskeluluvasta olet vain huolissas?! Itsestäs ja lapsestas olisit. Yh on rahalliset avut yhteiskunnalta! Saat varmasti asunnon heidän kauttaa helposti kun on peini lapsi. Nyt kuule ota ITSEES niskasta kiinni. |O joo mut mä ajattelen sit jos se joutuis lähtee suomesta tai...
  16. P

    mies löi ja potkasi mua =(

    eiku se on niinki vasta työharjoittelu mut luultavammin pääsee sinne oppisopimuksella tai siis sille luvattiin jo ja nyt sitä on ruvettu empimään.. ja sit se on tällä viikolla joutunut keräilemään vaan sieltä roskia.. itku silmässä aamulla lähti töihin..tekis mieli soittaaa sille että älä mieti...
  17. P

    mies löi ja potkasi mua =(

    ei se itkusta hermostunut vaan ku se jokelteli niin ei saanut nukuttua :kieh: ....enkä voi kotoota mihkää lähtee oon täällä rahattomana ja mun vanhemmille en halua tästä puhua.. mihkää soskuun tai mihkää en voi ottaa yhetyttä koska siitä voisi kärsiä miehen oleskelu lupa :ashamed: :snotty:
  18. P

    mies löi ja potkasi mua =(

    joo mulla on hoitokontatki että sairaanhoitaja käy kotona jne.. mut vanhemmat ei asu täällä eikä oikein ystäviäkä ole :'(
  19. P

    mies löi ja potkasi mua =(

    tiedän,mutku sillä on ollut töissä rankkaa ja mun masennuksen kanssa.. kattokaa mä vaan puolustelen sitä vaikka se teki mulle pahaa mä oon tällänen raukkis :'(
  20. P

    mies löi ja potkasi mua =(

    nyt ihan kirjauduin sisään... ja puhun ihan totta että mies potkas mua ja tuntuu tosi pahalle, mut myös tuntuu että ehkä se oli mun vika :( ei musta ole lähtijäksi mä olen nössö :/ sit mies kerto että töissä ollut tosi huono viikko niin ehkä se sit purki pahan olonsa et mä sain turpaani..

Yhteistyössä