Hakutulokset

  1. M

    Muita ketkä istuvat yksin?

    Minä. Tai no poika ja mies nukkuu samassa taloudessa, mutta ne meni jo viime vuonna nukkumaan.
  2. M

    ****Uuden vuoden lupaus-pino****

    -3kg! Enemmänki pois haluaisin, mutta en uskalla luvata :whistle: Nuo kolme, mitkä joululomalla oon keränny, leikkelen vaikka lihaveittellä pois.
  3. M

    Missä merkeissä vuosi vaihtui? Mitä tapahtui vuodenvaihteen aikaan?

    Poika ja mies nukkumassa. Minä katsoin Frasieria, annoin itelle uuden vuoden suukon ja pari olusta.
  4. M

    ]]] LÖRDAAGIN DISKOTEEKKI!!!! [[[

    Roky Erickson - Night of the Vampire :flower: http://www.youtube.com/watch?v=NqRdqw0VDXw&feature=related
  5. M

    Se olin minä vaan...

    Ja se oli meidän poika, joka karjaisi ravintolassa "LAPSELLA ON NÄLKÄ!!", niin ku ei ois ikinä ruokaa saanut.
  6. M

    Voi vitsi taisin olla tahditon

    Kannattaa etsiä niitä hyviä puolia elämästä, ei kuolemasta. Tietenkin, jos pitkään sairastanut, niin voi miettiä, että enää ei tarvitse kärsiä. Mutta jos terve ihminen kuolee yllättäen iäkkäänä, niin miettii sitä, että onneksi sai olla terve ja nähdä/kokea paljon jne. Mutta itsekkään en...
  7. M

    Voi vitsi taisin olla tahditon

    "varsinkin kun toinen vaatimalla vaatii purkamaan aihetta ja asiaa". Miksi ystävän pitäisi edes vaatia. Kun minä menetin läheiseni, niin saatoin siitä jauhamalla jauhaa. kaipasin tukea, etenkin vertais sellaista. Mutta toivottavasti ystäväni eivät ajatelleet minua rasitteena, joka vaatimalla...
  8. M

    Voi vitsi taisin olla tahditon

    Minun mielestäni tämä on tahditonta. Totta kai tuttavasi haluaa puhu surustaan ja purkaa sitä ja niin täytyykin. Tärkeintä on olla läsnä ja kuunnella. muoks. siis sinulta tahdittomasti sanottu.
  9. M

    Mitä ajatuksia teissä herättää että äiti on kotona ja lapset hoidossa?

    :wave: Minä olen täällä kotona ja poika meni päiväkotiin! Tosin teen koulutehtävää parhaillaan, mutta mistä ne naapurit sitä tietää.
  10. M

    No niin nyt se alkaa!

    Meidän 2,5-vuotias tokas naapurille "äitillä on pukamia". Ja minulla siis paukamia (itikanpuremia).
  11. M

    .

    :o Sinähän olet valloittavan kaunis.
  12. M

    Meidän 4-v oli tänään lukittu päiväkodissa kaappiin rangaistukseksi

    :D No toivotaan, ettei siellä kaapissa ole jäähyään viettänyt. Ainahan toki kannattaa tarkistaa asian oikea laita, mutta tosiaan meteliä ei kannata nostaa ennen ku on ne FAKTAT tiedossa. Päiväkodissa työskenneelleenäkin, olen kuullut mitä mielenkiintoisempia juttuja siitä, mitä vanhemmat ovat...
  13. M

    Ei muutakuin viikonlopun pästäkuvat pinoon

    eikös se 80-luvun muoti tee taas paluuta, minä olen vähän muita edellä. Erotumpahan festareilla mustanpuhuvasta massasta :D
  14. M

    hyvä kinkku piras resepti??

    Toimii aina ja menee kuin kuumille kiville. http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/8412/Kinkkupiirakka
  15. M

    Ei muutakuin viikonlopun pästäkuvat pinoon

    Jalometalli kutsuu kohta.
  16. M

    kyllä se syksy vissiin tulee <3

    loppukesä ja alkusyksy :heart: pimeät ja lämpimät illat :heart: ruska :heart:
  17. M

    apua messengeristä!

    jpe. kiitos. :flower:

Yhteistyössä