Hakutulokset

  1. N

    Nuorten naisten karva/-korumuoti?

    \ En mitenkään tarkoituksella "kyttää" muiden alapäitä vaikka siellä uimahallin saunaosastolla. Siis: ohimennen huomattua! Itsellänikin on tosin karvat poistettu sieltä alempaa, mutta ylempää jätän kolmion. Ei herätä näin huomiota e.m.-paikoissa.
  2. N

    Nuorten naisten karva/-korumuoti?

    Olin aamulla uimahallissa ja sinne tuli jouko nuorehkoja naisia, ilmeiseti jonkun oppilaitoksen luokka. Simiinpistävää oli heidän alapään karvojen poisto vimma, jota olen aikaisemminkin ihmetellyt?! Osalla pientä niukkaa karvaa jätetty, mutta varmaan suurin osa oli poistanut kokonaan. Toinen...
  3. N

    äitinä

    Kertokaahan te äidit, jotka olette tehneet lapsia 40-kymppisinä ja sitä vanhempina. Kuinka olette jaksaneet esim. kahden pienen lapsen kanssa. Täällä nelikymppinen suunnittelee toista pientä lasta, mietityttää oma jaksaminen...
  4. N

    Kokemuksia Kreikasta?

    Me käytiin miehen kans kahestaan syksyllä Rhodoksella,Falirakissa.Hotelli oli Epsilon-huoneistohotelli. Kerrassaan mahtava paikka.Tulimme siihen tulokseen,että lasten kanssa voisi sinne mennä,paljon siellä oli lapsia. Hotellissa oli uima-altaita,sijatsi ihan rannassa,vesipuisto oli n.500m...
  5. N

    Ruokavalion vaikutus vauvan kokoon ?

    Lueppa Kaksplussan keskustelusivulta Raskausdiabetikot II. Siellä eka sivulla on hyvät ohjeet ruokailuun raskausaikana. Niitä voi kyllä muutenkin käyttää esimerkkinä syömisiinsä raskausaikana. Minulla on ollut merkitystä syömisillä lasten syntymäpainoon.Yksi lapsistani painoi liki viisikiloa...
  6. N

    Aloitin tänään pisteilyn.

    Yhdyn edelliseen. Mutta sanoppa se,miksi saavutettujen mittojen ylläpitäminen on niin vaikeaa? Ainakin minulle? Olen laihduttanut,lihonut,jne. Kerroppa minulle,miten saan itselleni loppuiäksi oikeanlaiset ruokailutottumukset? Olen lukenut sinun kirjoituksia nältä sivuilta ja täyttä asiaa...
  7. N

    diabetes

    Minulla ollut kaksi kertaa raskausdiabetes. Kummallakin kertaa se on jäänyt synnytyssairaalaan. Puolenvuoden päästä synnytyksestä on pitänyt vain käydä sokerirasituksessa. Vauvoja on seurattu vähän tarkemmin,annettu hyvin herkästi lisäravintoa ja otettu verikokeita n.neljän tunnin välein parin...
  8. N

    rask.diabetes, synnytys, kokemuksia?

    Minulla ollut kaksi kertaa raskausdiabetes. Raskaudet meni älyttömän hyvin,kun vaan muisti syödä oikein,elikkä diabeteshoitajan antamien ruokailuohjeiden mukaan. Ne muuten löytyvät myös täältä Kaksplussan laihduttajien palstalta/raskausdiabeetikot II/ensimmäinen sivu. Olo oli tosiaankin tosi...
  9. N

    mikä vähentää makeanhimoa?

    Kromia saa marketeistakin luontaistuotehyllyltä. Eikä maksa maltaita,sama tuote marketissa halvempaa kuin luontaistuotekaupassa. Itse olen ollut vakuuttunut kromin makeanhimonpoistajana,mutta nyt olen alkanut vähän epäillä. Olin nimittäin Kreikassa viikon lomalla.Pohdinnan jälkeen jätin...
  10. N

    SOKERIKLUBI II

    Mitä se sellainen kaali-porkkanakeitto on? Voisitteko vähän valaista minua ja laittaa vaikka keitto-ohjetta. Olis kiva saaha jotakin kevyttä,mutta hyvää ruokaa,jotain uutta.
  11. N

    SOKERIKLUBI II

    \ Johtuiskohan tuo painon putoaminen just sen turvotuksen vähenemisetä. Ja kun syöt oikein,niin vauvakin voi hyvin. Hieno juttu,että otat tosissasi tämän raskausdiabeteksen "uhkan",kaikki nimittäin eivät välttämättä sitä tee. Mutta itsekuria tulet varmasti vielä tarvitsemaan. Mutta kun...
  12. N

    SOKERIKLUBI II

    Jos oikein muistan(viimeisestä raskaudestani 3v) Niin täällä meidän paikkakunnalla ei sokeriarvot saanu nousta yli7. Minulla oli paastoarvot 2,6-3,4,siitä huolimatta sain olla tosi tarkkana mitä söin. Tottakait minun kaunis ylipaino vaikutti asiaan. Mutta suosittelisinkin sinulle että...
  13. N

    Epäonnistunut lääkkeellinen tyhjennys

    Minulla alkoi epälyttää että jotain on kohtuun jäänyt,kun kokoajan oli pientä painontunnetta alamahassa.Minun käskettiin viedä pissanäyte raskaustestiä varten labraan,samoihin aikoihin alkoi alamahaa polttelemaan,oli arka ja kipu alkoi voimistua. Testi näyttikin plussaa. Kaavinnassa todettiin...
  14. N

    Lääkkeellinen vai kaavinta?

    Minulle on tehty kaavinta kesällä-05,koska olin jo välillä tajuntani menettänyt syöksyvuodon takia. Jouluna -05 tehtiin tablettityhjennys,joka oli äärettömän helppo juttu,vaikka "heikkopäinen" olisi vuodon määrää voinut säikähtää(minäkin). MUTTA,kohtupa ei tyhjentynytkään kunnolla ja puolitoista...
  15. N

    Uusi rakkaus?

    Mitä tekee nelikymppinen joka menee ja ihastuu ihan täysin toiseen mieheen? Molemmat varattuja tietenkin, kuinkas muuten tässä iässä. Nelikymppisiä sinkkuja varmaan melkein mahdoton löytää. No, voiskohan sitä yrittää uutta onnea uuden kumppanin kanssa vai pysyisikö vanhassa ja tylsässä mutta...
  16. N

    synnytys jakkaralla

    Minä olen synnyttänyt kahta ensimmäistä lastani lukuunottamatta kaikki jakkaralla. Ja toivottavasti jos vielä joskus olen synnyttämässä,saan edelleen synnyttää jakkaralla! Olen siis monisynnyttäjä. Mies ,jos on ollut mukana on istunut selkäni takana ja pitänyt minusta kiinni,häntä vasten olen...
  17. N

    SOKERIKLUBI II

    Minulla kun oli rd,niin diabeteshoitaja käski syödä 1200 kcl:n mukaan.Välillä meinas mennä hapoille,mutta se korjaantui yleensä leivän syömisellä.Ja mitä pitemmälle raskaus eteni,sitä rantumpaa syöminen oli ja väläytteli lääkäri mullekki niitä pistoksia.Onneki mulla auttoi,kun jätin kaiken...
  18. N

    Laihdutuksella on hyvä rahastaa...

    Minä muuten en ole sama VIERAS joka kommentoi raskausdiabeteksestä tuolla toisella palstalla, et okeestaan oliski hyvä olla joku nimimerkki jokaisella. Nuista laihdutustableteista ja rahastuksesta:Joko luitte tämänpäivän Iltasanomista tutkimustulokset Trimbia-laihdutudvalmisteesta?Sen mukaan...
  19. N

    SOKERIKLUBI II

    Totta se pitää tuo joku nimimerkki kehitellä.Vaikeaa vaan! Minä se vieraana kommentoin raskausdiabeteksestä.Olen monisynnyttäjä ja tosiaankin kahdessa viimeisessä raskaudessa oli rd. Ilmeiseti ikä(silloin 37)vaikuuti siihen,että sokerit ei aina pysyny siellä missä olis pitäny.Ainaki kätilö...
  20. N

    Onko kellään pyykkikuilua?

    Olemme aikoneet uuteen taloomme sellaisen laittaa, kun yläkerran kylppäristä on suora yhteys alakerran pyykkikomeroon. Mistä putkesta olette sen tehneet ja millainen ratkaisu teillä on siellä, mistä pyykit laitetaan kuiluun?

Yhteistyössä