Hakutulokset

  1. E

    mihin painoon tähtäisitte jos...

    tiana: mäkin haluan olla kurvikas enkä pakkasen raiskaama pulkan naru joten siksi toi 60kg vaikuttaa sopivalle. tsempataan toisiamme urkassa :flower:
  2. E

    mihin painoon tähtäisitte jos...

    näin mä teenkin, jos otan tammitavoitteen -5kg niin tuntuu paljon pienemmältä eikä kauhistuta niin paljon. :flower:
  3. E

    mihin painoon tähtäisitte jos...

    miksi kysymysmerkki, oli toteamus mun puolelta. terveysriski on melkoinen ja sen takia tähän ryhdyn. 50-55kg on mulle jo liian vähän.
  4. E

    mihin painoon tähtäisitte jos...

    kiitos tsempistä. omena en halua olla joten jos pieni päärynä parempi kun iso päärynä. LUPAAN olla puolen vuoden päästä ainakin -15kg tsemppiä muillekin muuttujille =)
  5. E

    mihin painoon tähtäisitte jos...

    aika urakka on -30kg :O
  6. E

    mihin painoon tähtäisitte jos...

    olisitte minä? pituutta mulla 166 ja painoa rapiat 90kg. vartalonmuodolta oon varmaan enemmän päärynä kun reidet aika tankit verrattuna mahaan. miten laihduttaisitte?
  7. E

    Vika mielessä vai kropassa?

    vika mielessä.. mä antaisin vaikka oikean käteni sun kropasta..
  8. E

    Vickan raskaana vihdoin?!

    mä en ymmärrä miksi siitä vaahdotaan niin julmetusti!!!! antaa olla
  9. E

    minä influennssa A:n kourissa, esikoisella kuume liki 39 ja miehen mielestä hän voi..

    en mä muuten vastustais mut ite olen niin raatona etten jaksa 2 muksua joista toinen on vielä kipeänä. ja mulla kamala olo, johtunee myöskin tamiflu kuurista jonka sain..:(
  10. E

    minä influennssa A:n kourissa, esikoisella kuume liki 39 ja miehen mielestä hän voi..

    upea tosiaan... mikä lie keväthuuma iskeny. 11 vuotta yhdessä oltu eikä näin posketonta ole vielä ehdottanu...
  11. E

    minä influennssa A:n kourissa, esikoisella kuume liki 39 ja miehen mielestä hän voi..

    ihan hyvin lähteä baariin...:mad: että semmosta...
  12. E

    CELLBESS PALAUTUS apuja!!!

    kiitos, mä sit postiin meen :wave:
  13. E

    CELLBESS PALAUTUS apuja!!!

    :attn:
  14. E

    CELLBESS PALAUTUS apuja!!!

    tilasin pojalle housut jotka liian pienet ---> vaihto isompaan. vienkö farkut postiin vai siwaan mistä paketit haetaan? :ashamed::ashamed:
  15. E

    G: Mitä söis iltapalaksi...?

    mä teen lapsille rikkaita ritareita ja niitä syön itekin vaikka ole laihiksella,mahtuu hyvin kaloreihin :p
  16. E

    apuja pliis!!!!

    meille tulee kananmunalle allerginen lapsi kylään, mitä herkkuja tarjoan? synttärit kyseessä.. :confused:
  17. E

    Paljonko teillä köyhillä perheillä on rahaa tilillä?

    ette te ole köyhiä! mun mielestä köyhä on se jolla yllättävän menon vuoksi menee yöunetkin kun miettii mistä repii rahat!!! tämä siis nimimerkille utelias
  18. E

    Kai se nyt riittää että huuhtelen vauvan pullon ja tutin juoksevalla vedellä enkä aina keitä niitä?

    mä en keittäny koskaan pulloja, fairylla pesin ja huuhtelin hyvin.

Yhteistyössä