Hakutulokset

  1. pandiidos

    MarraskuunVauvat 2006

    Meillä Peetua pidetään kans jo hyppykiikussa ja että ku riemulla ei ole rajaa!! korkeita ja äänekkäitä kiljahduksia kuuluu ja levee hymy naamalla :laugh: Aivan ihanaa katsottavaa.. suosittelen tätä kyllä muillekkin! Hampaita meille vielä ei ole tullut, hieroo kyllä ikeniä ja kuolaa mut en ole...
  2. pandiidos

    MarraskuunVauvat 2006

    Olen kans kuullut tuosta höyryttämisestä etä se auttaa, sisko teki poikansa ollessa tukossa että pisti höyryävää vettä ämpäreihin ja sängyn viereen niitä yöksi, tätä suositteli lääkäri. Ja tämäkin auttoi.. Poppa konsteja on monenlaisia :D
  3. pandiidos

    MarraskuunVauvat 2006

    UNIKUU108 minulle annettiin joskus neuvo jos on paljon lapsella räkää, ni laita pihalle nukkuun vaunuihin siten että nostat hivenen päätä korkeammalle, raitis ilma laittaa rään juoksemaan niin sen saa sieltä hyvin imastua nenäfiiralla pois. En ole itse joutunut ikinä tätä tesmiin, mutta...
  4. pandiidos

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Edelliselläkin oli todella hyvät nimet, oli hieman erilainen nimi sekotettu vähän tavallisen nimen kanssa.. tästä MINÄ tykkään! ja hauskaa oli kun meinasin antaa oman pojan nimeksi niko lukael =) Eli siis meidän poitsun nimi on Peetu Juhani, juhani siksi että kummankin minun ja mieheni isän...
  5. pandiidos

    Pinoon äidit jotka syntyneet -85:)

    niin ja minä olen tampereen seudulta... =) <br><br>
  6. pandiidos

    Pinoon äidit jotka syntyneet -85:)

    :D minä kans minä kans :D Eli itse 12/85 ja poika 11/06, eli pian 5kk :heart:
  7. pandiidos

    millä rv:lla mahastasi huomasi että odotat?

    no rv12 tehtiin se niskapoimu-ultra? (minulle tehtiin yht.5 ultraa ni en muista mikä niistä oli se niskapoimu juttu..) niin silloin jo sai otettua mahan päältä.. silloin jo huomas vaikka olin t-paidassa ni ihan hyvin, vaikka olikin ensimmäinen.. mulla kasvo maha jo tosi alussa isoksi mutta...
  8. pandiidos

    MarraskuunVauvat 2006

    Minä laitoin pojan pihalle.. meillä poika nukkuu niin suojaisessa paikassa että siihen ei tuuli käy, eli mitenkään erikoisemmin en päälle laittanut, kans sen äp:n ohuemman haalarin.. Ajattelin kyllä et olenkohan kovin järkevä kun tonne myrskyyn toisen tuppaan mutta siellä se on nyt vetänyt unta...
  9. pandiidos

    ...hts besafe kid...

    eli siis tuon merkkiseen lastenistuimeen kaivattais joltain kipeesti käyttöohjeita kuinka se laitetaan autoon.. Istuin on käännettävä malli (selkä- ja kasvot menosuuntaan)
  10. pandiidos

    Kotiäidit, auttaako mies...

    meilläkin mies kyllä auttaa todella paljon, joskus jopa potkaisee minut pihalle ja sanoo et koita sinäkin nyt ottaa aikaa itsellesi.. :p Hän kokkaa ja hoitaa pojan kun töistä pääsee, sillä aikaa minä saan tehdä mitä haluan.. yleensä tietysti kotitöitä, mutta joskus vain olen ja syön suklaata...
  11. pandiidos

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    minä 21v, isäntä 24v, tänä kesänä 4 vuotta oltu yhdessä ja meillä on 4kk ikäinen poika.
  12. pandiidos

    MarraskuunVauvat 2006

    Syötteleekös täällä vielä kukaan perunaa pienokaiselle? Jos syöttelee miten on lähtenyt käyntiin? Meillä ollaan koitettu perunaa muutaman viikon.. aika huonolla menestyksellä mutta pikku hiljaa niinkuin neuvolassa sanottiin:)
  13. pandiidos

    MarraskuunVauvat 2006

    Hei täällä yksi uusi mamma!! Eli meidän Peetu poika syntyi 27.11.2006 mittoja oli 3310g ja 50cm. 30.3 (perjantai) kävimme 4kk neuvolassa ja poika oli jo 64,9cm ja 6820g!! ISO JÄTKÄ =)
  14. pandiidos

    Kasvot menosuuntaan..

    poikkeaa vähän asiasta tiedän! mutta tässä olisi aiheena kohta ostaa pojalle uusi jakkara autoon ja haluaisin sellaisen molemmin päin menevän. Mitä istuimia teillä on ja onko kellään citroen xsarassa sellaista, meinaan vaan että varmasti sitten mahtuu.. Ja kun nyt noista kolareista puhuitte...

Yhteistyössä