Hakutulokset

  1. L

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Heinäkuussa*

    Onnea Gildanen ja KiaralA <3 Jänniä aikoja elellään kun alkaa vauvoja jo syntyä :) Kaikkea hyvää pienokaisille ja perheille :)
  2. L

    Syyskuun suloisuudet 2013 *kesäkuussa*

    Neuvolassa käyty ja kaikki näyttää tosi hyvältä rv 27+4 RR 119/64 paino noussut koko aikana 5kg B-Hb 107 (rautaa pitäs alkaa syödä) Tarjonta: rt syke +148 Sf 27cm Tyttö riehui hulluna kun koitti kuunnella sydänääniä :D Niin kovaa monotusta ja huitomista että oli jo vähällä luovuttaa...
  3. L

    Riittääkö tämä suhteessa miehelle?

    En voisi naisenakaan elää seksittömässä suhteessa. Kauhea ajatuskin...
  4. L

    sämpylöiden tekemisestä?

    ei ne pilalle mene vaikka kohotat sen 40min :)
  5. L

    Syyskuun suloisuudet 2013 *kesäkuussa*

    Täällä poksutaan 26+0 :) Kylki on ihan sairaan kipea :( Siitä kohtaa on talvella leikattu keuhkoa ja uskon että leikattu lihas kylkiluitten välissä nyt venyy ja paukkuu ja aiheuttaa näitä kipuja. en vaan tiiä miten kestä kohta näitä, liikkuminen sattuu, yskimminen, nauraminen, makaaminen...
  6. L

    Miten voi olla raskaana huomaamattaan?

    En pysty käsittään miten sitä ei huomaa! :O Mulla heiluu koko maha välillä ja menee toispuoleiseksi yms. jos en tietäis että rv26 menossa oisin tosi huolissaan mikä otus siellä asuu... :xmas:
  7. L

    Km? ja tänään bileet. Joisitteko?

    En uskaltaisi juoda koska pieni mahdollisuus raskauteen on olemassa, ajattele katuisitko jos jutuasi saisit tietää ettei raskaus keskeytynytkään... Mutta varmasti itse tiedät parhaiten miten toimia :)
  8. L

    Syyskuun suloisuudet 2013 *kesäkuussa*

    Teidän masukuvat on kyllä ihania :heart: täytyy käydä investoimassa kamera jotta sais alkaa kuvaamaan tätä omaakin pötsiä. Minusta tämä on ihan valtava! näyttää omaan silmään ainakin paaaljon isommalta kuin noissa teidän kuvissa....:ashamed: Vauva liikkuu paljon ja olo on kohtalaisen hyvä...
  9. L

    niinpä rakkaudessa

    En tosiaan näe mitään outoa siinä että ex:n kuolemaa suree syvästikkin. Onhan se ihminen kuitenkin jakanut elämänsä ex.n kanssa ties kuinka pitkän aikaa... kuulostaa oudolta ettei joku sitä ymmärrä! :O
  10. L

    Syyskuun suloisuudet 2013 *kesäkuussa*

    Käytiin äitipolilla kontrollissa tiistaina ja kaikki oli oikein mainiosti, viikkoja oli silloin 24+5 ja masuneitillä painoa jo 799g :) Kova tyttö on pyörimään ja potkimaan vaikka oli nyt jo raivotarjonnassa ultran mukaan...:heart: Pitänee tulla huomenissa kirjoittamaan pidemmästi, nyt tulin...
  11. L

    Arrgh, että ärsyttää!!!

    mitä se haittaa vaikka pihalla syövät? ja miten uskonto liittyy siihen missä lapset syö? :O
  12. L

    turvonneet imusolmukkeet, raskaus! apuva!

    mulla on :wave: Tosin todettiin poskiontelon ja keuhkoputken tulehdus vaikka crp ei ollu edes koholla eikä kuumetta. Rv24+6 menossa ja helteet tosiaan tuntuu nyt super pahalta :(
  13. L

    en ole eilisen jälkeen tuntenut vauvan potkuja??

    En huolestuis vielä, hänellä on vielä tilaa siellä pyöriä ja voi olla että potkii nyt sisään päin etkä ihan kaikkea tunne. Aloin tuntea potkuja päivittäin rv20 mutta nyt huomaan että että olen tuntenut ihan pienen osan vain liikkeistä aijemmin rv25 nyt menossa ja välillä vieläkin on hiljaisempaa...
  14. L

    Oletko koskaan saanut stipendiä?

    sain ysillä "eniten keskiarvoaan nostaneelle" olikohan 100mk :D
  15. L

    Mitä teillä syödään tänään päivälliseksi?

    Uusia perunoita, sipuli-voi kastiketta, savulohta ja salaatteja
  16. L

    Näettekö mitään?

    ensimmäisessä en näe mitään mutta noissa kahdessa vimesessä on kaks viivaa :)
  17. L

    rv 20, en ole lihonut yhtään?

    ihan normaalia, mulla nyt rv25 menossa ja eilen neuvolassa punnittiin 2kg paino noussut koko aikana :) Itse olen vain tyytyväinen ettei jää kiloja taaskaan, esikoisesta nousi 7kg paino ja kaikki jäi laitokselle.
  18. L

    Miks jotkut sanoo että lapsen kuolema on pahinta?

    mikään ei voi olla pahempaa ja piste.
  19. L

    6v soitti hätänumeroon turhaan--- mikä sopiva rangiastus?

    et nyt itse enää olisi soittanut ainakaan.

Yhteistyössä