Hakutulokset

  1. Peikkopojan Kylkiluu

    Montaakos lakia olet itse rikkonut? Tai montako rikosta miellät tehneesi?

    No mut toihan alkaa kuulostaan jo rötöslistalta.. anna tulla loputkin vaan, ihan rohkeesti. :)
  2. Peikkopojan Kylkiluu

    G: Kykenisitkö repimään elävältä perhoselta siivet?

    Sama siis täällä kuten aiemmin totesin. Mä en nyt tajua että mitä ihmeellistä siinä nyt loppuen lopuksi edes olisi. Se on kuitenkin vaan perhonen, ei sen kummempi. Meikäläisethän lahtaa nelijalkaisiakin mitä kummallisimpienkin syiden takia, jos ei muuten niin vaikka karvalakeiksi. Mutta juu, en...
  3. Peikkopojan Kylkiluu

    Montaakos lakia olet itse rikkonut? Tai montako rikosta miellät tehneesi?

    Siis minä itsehän olen puhtahin pulmunen, joten kysymyshän ei sinänsä minua itseäni koske. :saint: .... =) ..... :xmas: .... *reps* :laugh: Jos nyt rykäset kertoen niin saatan suoda sulle synnin päästön, ja mitä tarkempi selonteko tapahtuneesta mitä nyörimmällä katumuksella kuvattuna...
  4. Peikkopojan Kylkiluu

    Mitä laitonta tiedät tapahtuneen, mikä ei ole tullut yleisesti ilmi?

    Voi, oma vapaa-aika ei riitä kertomaankaan, kaikenlaistahan sitä maailman turuilla ja toreille tapahtuu... :D
  5. Peikkopojan Kylkiluu

    G: Kykenisitkö repimään elävältä perhoselta siivet?

    No pystyisin? Ja jos niin tekisin niin en menettäisi yöuniani sen takia. En nyt kuitenkaan koe että saisin moisesta aktiviteetista sen kummoisempia kiksejä, joten en näe syytä miksi tekisin niin. Comprende? B)
  6. Peikkopojan Kylkiluu

    Korvien putkitus & kitarisaleikkaus --> toipuminen?

    No jopas on typerää.. pilkun n**sintaa. :/
  7. Peikkopojan Kylkiluu

    Korvien putkitus & kitarisaleikkaus --> toipuminen?

    Aijaa? Kuullostaa oudolta. Itse olen oman esimieheni kanssa sopinut ja ihan perus "lapsi sairaana"-ilmoituksella mennään, tai siis ei sitä edes tullut mieleen etteikö tuo sillä menisi.
  8. Peikkopojan Kylkiluu

    Korvien putkitus & kitarisaleikkaus --> toipuminen?

    Onko kenelläkään ollut ongelmia tuon verenvuoden kanssa? Lastenlääkäri, joka meidän tuonne ohjasi kun sanoi, että 3 päivää pitänee olla kotihoidossa tuon verenvuotomahdollisuuden vuoksi?
  9. Peikkopojan Kylkiluu

    Korvien putkitus & kitarisaleikkaus --> toipuminen?

    Meillä hitusta vajaa 3-vuotias neiti on menessä korvien putkitukseen ja samassa yhteydessä tehvätään kitarisojenpoistoleikkaukseen. Mitä on odotettavissa? Kauanko menee, että toipuu / kokee olonsa normaaliksi? Mitens veren vuoto? Meneekö jätski alas? Saakohan nukuttua? Hyviä vinkkejä miten...
  10. Peikkopojan Kylkiluu

    BB Minna!!

    Noh, minkäs teet jos panettaa? :D Sanoisin, että oma on asiansa ja itsehän ratkaisujensa kanssa sitten elää niin talossa kuin talon ulkopuolellakin.. Ei ole multa pois.
  11. Peikkopojan Kylkiluu

    Eilen kun laitoin tyttöä nukkumaan..

    Käytiin eilen kylässä tytön kummitädin luona ja matkalla taas tuttuun tapaan oli radio päällä ja tällä kertaa soi Lauri Tähkän CD. Takapenkiötä kuuluu "Monta vaaraa, monta vaaraa, monta vaaaaaraa", kun Veljen kanssa kaupunkin soi. No ei tuo vielä mitään. Kun laitoin tyttöä myöhemmin illalla...
  12. Peikkopojan Kylkiluu

    Mä tahdon suklaata

    Kehtaisko tuota? :whistle: :snotty:
  13. Peikkopojan Kylkiluu

    Mä tahdon suklaata

    kiitosta, mut ei tää maistu miltään?..mutta menee varmaan suoraan kuiteskin lanteille :(
  14. Peikkopojan Kylkiluu

    Mä tahdon suklaata

    :/
  15. Peikkopojan Kylkiluu

    Tylsää!!! Miten ois kuvatuksia.....

    Laitoit sitten parhaat puoles esille. :D
  16. Peikkopojan Kylkiluu

    Ihme porukkaa täälä

    Ei kai nyt ihan kaikkeen.. ;)
  17. Peikkopojan Kylkiluu

    Korot rajussa nousussa ties kuinka monetta päivää.

    "What goes up, must come down" ja toiste päin.. Ja C'est la vie.. Mutta en kyllä ala vielä panikoimaan vaikka yli 200 000 lainaa onkin. Ei meistä kukaan lainaansa hautaan vie, niin kuin ei mammonaansakaan..
  18. Peikkopojan Kylkiluu

    Ihme porukkaa täälä

    :hug: :hug: :hug:

Yhteistyössä