Hakutulokset

  1. T

    Mitäs hyvää, helppoa ja nopeaa leipois?!

    Kiitos sulle Aurinkokunta siitä ruokaohjepostista! Olen sieltä jo käyttänyt ohjeen jos toisenkin.
  2. T

    Miten saisin synnytyspelon pois?

    Jos saat vastauksen jostain niin kerrothan minullekin.. monisynnyttäjä minäkin ja kerta kerran jälkeen pelkään synnystystä enemmän ja enemmän. Ihan oikeasti kehotan sinua ottamaan yhteyttä pelkopolille, sieltä moni on saanut avun. Itse aina ajattelen, et seuraavassa raskaudessa minäkin sinne...
  3. T

    Millainen eteinen on toimiva?

    Meillä on eteiseen tehty jokaiselle lapselle oma lokeronsa ns. päiväkotimallia. Lokerossa on kymmenkunta koukkua vaatteille ja koulurepulle, esessä vielä iso koukku, jossa säilytetään kesällä pyöräily- ja talvella luistelukypärää. Alla on vetolaatikko, jossa säilytetään käsineet, lakit, sukat...
  4. T

    Kukaan ostanut Lenneä lastenkauppa.eu-nettiliikkeestä?

    Remussa on kyllä reilummat koot kuin Lennellä.
  5. T

    Kukaan ostanut Lenneä lastenkauppa.eu-nettiliikkeestä?

    Minullakin on ekaluokkalaiselle pojalleni odottamassa kaksiosainen Jonathanin toppapuku. Vaihteen vuoksi halusin sitä kokeilla, kun oli alennusmyynnissä niin edullinen viime talvena. Viime talven oli käytössä Lennen haalari ja Remun kaksiosainen puku eikä kummassakaan mitään valittamaista.
  6. T

    Kukaan ostanut Lenneä lastenkauppa.eu-nettiliikkeestä?

    Mielestäni hinta-laatu -suhde on Travallen Remussa ehdottomasti paras ja seuraavaksi tulee Lenne. Lennellä on mielestäni kaikkein kauneimmat mallit ja värit, mutta Remu jonkin verran kestävämpi. Jonathan on meillä nyt pitkästä aikaa taas kokeiltavana, en ole tykännyt sen laadusta. kokemusta on...
  7. T

    Joko täällä on ollut keskustelua MeandI:n laskutuslisästä?

    Kiitos tämän ketjun niin en kyllä enää osta Meandilta yhtään mitään. Laatuun olen jo pettynyt ja kesällä tuttu myyjä kertoi, et tilaukseen lisätään nykyisin 4? ja sit saa vaatteet postissa kotiin. Minulla on lähellä kauppoja pilvin pimein ja voin ostaa lapsille edullisia ja kauniita vaatteita...
  8. T

    Mll:n kirppis Hämeenlinnassa

    Tietääkö kukaan milloin on syksyn eka kirppis, kun nettisivuilla ei vielä ole päiviä. Keväällä päivämäärät ilmestyivät vasta eka kirppiksen jälkeen :o
  9. T

    Mies oli hankkinut mulle niin hyvän syntymäpäivä lahjan... =)

    Kiva. Saako kysyä, mitä sarjaa kupit ovat? Mun 9v tyttö oli mummoon kanssa ostoksilla ja tuli sieltä Runo -kahvikupin kanssa. Aikoo kuulemma kerätä niitä koko sarjan :)
  10. T

    Mä aion tehdä tunnustuksen.

    Voi Nasu rakas. Totta kai ne pärjäävät kotona, mutta varmasti miehelläsi oli ja on huoli sinusta. Irroottautuminen tekee hyvää, mutta itselläsikin olisi varmasti mukavampi päivä jos olisitte ihan sopineet sinun pitävän nyt vapaapäivän. Itsekin voisin joskus kiukkuspäissäni ajatella tekeväni...
  11. T

    Tietääkö kukaan noista kunnan vuokra-asunnoista??

    Kuinka kauan miehesi on muuten ollut mukana työelämässä? Kannattaa ottaa selvää, onko hän oikeutettu saamaan aikuiskoulutustukea, joka on huomattavasti parempi kuin normaali opintotuki. Meilläkin oli miehen opiskeluaika taloudellisesti todella tiukkaa, mutta kyllä nyt on mahtavaa, kun miehellä...
  12. T

    paljonkohan tästä kehtais alkaa tarjoamaan?

    Ihmettelin tuosta pohjapiirustuksesta, et missä siinä on pesuhuone. Onko se sama kuin kodinhoitohuone?
  13. T

    Tietääkö kukaan noista kunnan vuokra-asunnoista??

    Minun mieheni myös opiskeli ja saimme silloin asumistukea omistusasuntoomme. Kannattaa siitä ottaa selvää ennen kuin alatte myydä taloanne. Aiotteko Viialasta vai mistä sitä vuokra-asuntoa hakea?
  14. T

    online-varausta tekemässä (sokos hotelliin)

    Ei toimi. Mnäkin yritin varata huonetta.
  15. T

    Pirkanmaan alueen MLL:n lastentarvikekirpparit 2009

    kiitos tiedosta. Tietääkkö kukaan lisää?
  16. T

    Kertokaa mulle Me&I:sta..

    Onhan se 16? rahaa sekin, mutta olisi kiva saada korvausta edes niiden tarjoamisten verran.. Mut ei tuo korvaus mulle mikään kynnyskysymys ole vaan se, et onko niitä tuotteita loppujen lopuksi saatavilla huhti-toukokuun vaihteessa. Niin moni naapureista on ollut pettynyt, et voi olla et en...
  17. T

    Kertokaa mulle Me&I:sta..

    Voisin kutsua vaikka minkä verran ihmisiä, mut harmittaa sit, jos ei tule kuin se 10, kun sillä 16?:lla ei saa edes t-paitaa sieltä kutsuilta. Se minua hiukan ihmetyttää. Osa vaatteista kyllä oikein kivannäköisiä joten ois kiva kokeilla.
  18. T

    Kertokaa mulle Me&I:sta..

    Lupauduin pitämään loppukeväästä Me & I -kutsut. Kun sitten puistossa juttelin naapureille asiasta niin tosi moni heistä oli pettynyt siihen, että suosituimmat vaatteet myydään nopeasti loppuun ja tuohon aikaan keväästä ei kuulemani mukaan ole enää kovinkaan paljon valinnanvaraa. Lisäksi...
  19. T

    Reimatec vai Remu?

    Minulla kokemusta 8 oman lapsen ja lukuisten päiväkotilasten verran ja olen todennut, että Remun hinta-laatusuhde ehdottomasti parempi kuin ReimaTecillä.
  20. T

    no nyt on leivottu!

    kuulostaa hyvältä.. laittaisitko keksien ohjeen?

Yhteistyössä