Hakutulokset

  1. T

    Mll:n kirppis Hämeenlinnassa

    Tietääkö kukaan milloin on syksyn eka kirppis, kun nettisivuilla ei vielä ole päiviä. Keväällä päivämäärät ilmestyivät vasta eka kirppiksen jälkeen :o
  2. T

    Kertokaa mulle Me&I:sta..

    Lupauduin pitämään loppukeväästä Me & I -kutsut. Kun sitten puistossa juttelin naapureille asiasta niin tosi moni heistä oli pettynyt siihen, että suosituimmat vaatteet myydään nopeasti loppuun ja tuohon aikaan keväästä ei kuulemani mukaan ole enää kovinkaan paljon valinnanvaraa. Lisäksi...
  3. T

    Mitähän kuuluu Aurinkokunnalle?

    Hän on viimeksi kirjautunut 1.9. tänne palstalle. Toivottavasti on pienokainen jo kainalossa hänellä.
  4. T

    Joko olette käyneet Kelan sivuilta kurkistamassa uuden äitiyspakkauksen sisällön?

    Minun mielestäni kiva pakkaus!
  5. T

    Olettekos tällaisesta koskaan kuulleet? Kysymys yksityisestä perhepäivähoitajasta.

    Ystäväperhe on palkannut yksityisen hoidon tuella perheeseensä lastenhoitajan. Työsuhde on kestänyt nyt liki kuukauden, kokonaisuudessaan määräaikanen tuösopimus n. 3kk. Kuntamme yksityisen hoidon ohjaaja oli sanonut, että näin lyhyessä työsuhteessa perhe voi velvoittaa hoitajaa korvaamaan...
  6. T

    Missä on Provo?

    ..ikävä hänen juttujaan.
  7. T

    Nyt tuli Aku Ankka!

    Kiitos sille mukavalle ihmiselle, joka laittoi linkin siitä, miten saa neljä Akkarin ilmaisnumeroa. Äsken tuli eka lehti - koululaiset ehtivät lukea sen ennen kouluun lähtöä.
  8. T

    Babywelt-kaksostenrattaat !

    Onko kenelläkään kokemusta kyseisistä rattaista? Meillä niiden osto suunnitelmissa, ja olisi kiva kuulla, millaiset ne ovat käytössä.
  9. T

    Määrääkö puolisosi pukeutumisestasi?

    Meillä mies on muuttunut koko suhteemme ajan vaativammaksi pukeutumiseni suhteen. Hän toivoo että pukeudun nuorisovetimiin vaikka minulla on ikää jo 35 ja olen synnyttänyt kaksi lasta. Kummankin raskauden aikana painoa tuli lisää lä'hes 30 kg joten varsinkaan vatsan venyminen ei ole sujunut...

Yhteistyössä