Hakutulokset

  1. C

    Illan istujaiset..

    alias on hyvä seurapeli pikku hiprakassa
  2. C

    Pakko uutisoida? Marmatusta Iltasanomista...

    http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1507512 entäs sit tää missä nainen istui pytyllä 2 wee
  3. C

    G:Tilin tilanne?

    vastaa siks että pääsee kehumaan :D jos on millä kehua. ite ei kovasti voi kyllä retostella :laugh:
  4. C

    G:Tilin tilanne?

    yhteensä molempien tilit(mä ja mies)500e ja ylihuomenna tulee lisää.2 aikuista ja 3 lasta
  5. C

    G: jos miehesi saisi päättää

    ei minkäänlaista hepenettä yllä :D
  6. C

    Unelmien poikamies Antti, panisitko? ;D

    en hyi, hiton ruma mun mielestä ja jotenkin niin ällöttävän lipevän näkönen
  7. C

    johan meni kaikki v...tuks

    ja sukulaiset ja kaverit kaikki oli takomassa sitä järkeä ja ehkä tajusi itsekkin viimein ku tänä aamuna tila huononi entisestään. aika v...tuuntunut se mies siellä oli ku on aina ollut sellainen elohopea ettei jaksais paikoillaan olla ja nyt yhtä äkkiä onkin täysin sidottu sänkyyn kaikkien...
  8. C

    johan meni kaikki v...tuks

    ottihan se mies viimein niitä hoitoja vastaan :) tänään oli aamulla eka dialyysi ja nyt voi hengähtää helpotuksesta viimein. henki oli kyllä niin hiuskarvan varassa. itekki nyt vasta tajusin ku juttelin hoitohenkilökunnan kanssa
  9. C

    johan meni kaikki v...tuks

    soitin just hoitajalle. on kuulemma jo vähän sillä mielellä että ottaa niitä hoitoja vastaan. munuais arvot on ollu niinkin tähtitieteelliset ku 1400 ja normaali arvo on alle 100
  10. C

    johan meni kaikki v...tuks

    toivottavasti järkiintyy
  11. C

    johan meni kaikki v...tuks

    en tiedä ymmärtääkö hän oikeasti mistä on kyse. mies on vasta 35 vuotias ja elämä edessä. nuorin lapsi meillä on 1 wee ja 9kk. oon koittanu vedota lapsiin ja kaikkeen. toivottavasti tänään olisi viisaampi. lääkäri eilen sanoi että luultavasti joudutaan eka hoito tekemään jo yöllä...
  12. C

    johan meni kaikki v...tuks

    tää on kerrassaan epätodellista. mies joutui eilen teholle. luulimme kaikki omaiset että syy oli mahataudista johtuva kuivuminen kunnes lääkäri kertoi että mies tarvitsee dialyysin pysyäkseen hengissä. sitä on jo kuulemma viime kesänä tarjottu kun olisi sitä tarvinnut mutta mies kieltäytynyt...
  13. C

    VIHAAN mieheni kaveria

    meillä mies ennen lähti hyvinkin pienen suostuttelun jälkeen ku kaverit vonku sitä juomaan mut nykyään onneksi on tajunnut perheen merkityksen eikä lähde kun 3-5 kertaa vuodessa vaikka antaisin hänen kyllä käydä useamminkin sillä tykkään välillä viettää iltaa kotona ilman miestä. silloin kun saa...
  14. C

    Kuinka moni raskauksista on OIKEASTI saanut alkunsa ehkäisyn pettämisen takia?

    ensimmäisen kohdalla petti ehkäisy ja loput raskaudet on suunniteltuja. ja ennen sitä ekaa raskautta olin ihan varma että en lapsia ikinä halua mutta kuinkas kävikään :D
  15. C

    Minkä kokoinen esikoisenne on ollu syntyessään?

    3180g ja 52cm pitkä. synnytys kesti 17 tuntia
  16. C

    Kotoisin mistä...

    Kajaanissa syntynyt nyt oulussa
  17. C

    saatko asumistukea?

    saadaan 150e tukea. mies töissä ja minä kotihoidontuella.
  18. C

    Lapsienne toiset (ja kolmannet) nimet??

    Marko Matias Tatu Mikael Emilia
  19. C

    monenko lapsi nukkus tälläsessä kiltisti

    eipä mahdettais meilläkää nukkua moisessa vekottimessa. sänky sänkynä ja liukumäet erikseen

Yhteistyössä