Hakutulokset

  1. M

    Minkä ikäinen olet?

    Nyt 27, 25 kun kaksoset synty.
  2. M

    porkkanalaatokon ohje

    Olisko kellään hyvää porkkanalaatokon ohjetta?
  3. M

    Limatulpan irtoaminen

    Hei! Ajattelin kysäistä täältä, että minkä aikaa teillä meni, kun synnytys alkoi limatulpan irtoamisesta? Viikkoja on jo 39 ja kovasti tässä odotellaan, että milloin pääsis synnyttymään. Aamulla tuli Limainen löntti jossa oli myös verta. Kiitos jos viitsitte vastata!
  4. M

    Raahen aluesairaala

    Synnytin kolme vuotta sitten Raahen sairaalassa pojan ja kokemus oli tosi hyvä. Ihanan rauhallinen pieni sairaala. Esikoisen synnytin oysissa ja kokemus ei ollut niin hyvä huomasi kyllä pienen ja suuren sairaalan eron. Nyt odotan kolmatta ja la joulukuun alussa, hyvillä mielin menen taas Raahen...
  5. M

    Vauvan sukupuoli?

    Hei! Ajattelin piipahtaa tännekkin puolelle kysäisemään. Minulla on menossa raskausviikot 22+2 ja eilen kävin rakenne ultrassa äitipolilla, siellä lääkäri meinasi kysymättä, että tyttö tulee... tämä tuntuu uskomattomalta, koska meillä on jo kaksi poikaa, vaikka tokihan on mahdollista saada kumpi...
  6. M

    Turkulaiset!!!

    Heipä hei, me voisimme myös tulla ensimmäistä kertaa, kun se viime kertakin jäi välistä. Missä nähdään seikkiksessä? mamma-79
  7. M

    Myllyyn lähtijöitä? Turun suunnalta.

    Mikäs juttu tää on? Oletteko useinkin treffaillu, vieläkö pääsee rinkin mukaan? Tänä tiistaina ei kyl valitettavasti päästä on neitin neuvola just tohon aikaan... :\| mamma-79
  8. M

    6-vuotiaasta

    Huh, muillakin siis samanlaista. Ehkäpä helpottaa jossain vaiheessa... Hope so!
  9. M

    pituuskontrolli?

    Meidän kohta 1v5kk ikäinen tyttö oli 1v3kk neuvolatarkastuksessa 83cm,eli mentiin kans hiukan käyrän yläpuolella,mutta ei me mihinkään seurantaan sen takia jouduttu.
  10. M

    uusia espoolaisia

    Olemme äskettäin muuttaneet Pisaan enkä tunne tältä seudulta ketään. Uusia ystäviä olisi mukava saada! Olen 26- v. ja poika 1 v 8kk.
  11. M

    Onko muita kaksosten vanhempia?

    Meillä on 1v 1kk tyttö ja poika. Onhan se välillä rankaa ja välillä sitä on tosi väsyny. Mutta on se ihnaa kateltavaa kun lapset yhessä touhuaa kaikkee.
  12. M

    Paikkakuntagallup

    Kangasalta
  13. M

    Kuinka nopeasti onnistui???

    kaksien menkkojen jälkeen tärppäs...tuloksena oli kaksoset
  14. M

    vaippamerkit

    Kiitoksia vastauksesta!Harmi ettei niitä sit enää voi lähettää,itsellänikin oisi ollut niitä jemmassa. =)
  15. M

    vaippamerkit

    [b] =) Ehtoota vaan!Ajattelinpa kysästä et mahtaako joku tietää voiko pamperssille lähettää niitä vaippapaketeissa olevia merkkejä ja mahtaako sieltä saada jotain ilmaisjuttuja niinkun liberolta saa?
  16. M

    Keski-suomi

    kyllä löytyy mistäpäin keski-suomea olet? täällä 2 typyn äippä äänekoskelta =)
  17. M

    Hormonikierukasta...

    No nii eilen laitettiin. Panadolia otin ennen lekuriin lähtöä ja sieltä tullessa. Itse laittaminen tuntui hieman epämiellyttävältä kuten kaikki sorkkiminen tuonne alapäähän, muttei kuitenkaan sattunut niin kovin paljoa. Hieman vihoitteli tuo alavatsa laiton jälkeen, mutta kun oli töissä ni ei...
  18. M

    Hormonikierukasta...

    Juu kertokaa kokemuksia huomen aamusta ois hormonikierukanlaitto, hieman jännittää!!!
  19. M

    Ääneseudulta kamuja??

    eikö kukaan kaipaa uusia ystäviä?? :attn: :attn:
  20. M

    Ääneseudulta kamuja??

    heippa olen 25vuotias kahden tytön äippä (tytöt 01ja03) tällä hetkellä olen osa-aika töissä, mutta pikkuhiljaa jäämässä kotiin äitiyslomalle, kun kolmas pienokaisemme syntyy! etsitään kahvittelu ja leikki seuraaa, taas on kylmä talvi tulossa ja olisi mukava saada lapsillekkin leikkikamuja =)...

Yhteistyössä