Hakutulokset

  1. A

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Haluaisin myös liittyä tähän porukkaan :) LA on tämän neuvolan laskukaavan mukaan 8.9, ultrassa aiemmin, mutta tuo on varmaan se virallinen, minkä mukaan elellään. Ikä 31v, kolmas lapsi tuloillaan ja synnytyssairaala TYKS :)
  2. A

    Ei ollut onni myötä..

    Itselläni on keskenmenosta aikaa n. 2kk ja nyt jännittelen olisiko tärpännyt uudestaan, tuntemuksia ajoittain on, ja hyvin samanlaisia kuin viime kerralla, mutta saattaahan ne olla vain toiveajattelua :) Tein aikaisemman selkeän positiivisen raskaustestin rv 4+0. Keskenmenon sain viikolla 7...
  3. A

    Oireet ennen positiivista testiä

    Allekirjoitan ihan täysin seuraavat oireet ja alkoivat melko pian hedelmöittymisen jälkeen: - painon tunne alavatsassa - ummetus - jatkuva pissahätä - vatsan turvotus
  4. A

    töistä pois jäänti

    Pakko tähän väliin kirjoittaa, että kyselin tuosta s-loma asiasta jo raskauden alussa ihan niinku varmuuden vuoksi ja mun tilanne on tämä: työterveyshuolto ei ota kantaa raskauksiin (eivät halua ottaa vastuuta vaan kehoittavat kääntymään terv.keskuksen puoleen), neuvolalääkäri on ihan mulk...
  5. A

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***marras

    Ilmoittaudun tänne!!! Iltoja vaan kaikille odottajille. Itsellä on LA 6.6.08, synnäri on TYKS ja toista ootellaan =) Olin myöskin kesävauvoissa jossain vaiheessa, mutta pidin vähän taukoa, kun olen ollut useamman viikon sairaslomalla kovan pahoinvoinnin ja oksentelun vuoksi. Siispä...
  6. A

    ***Kesävauvat 2008***

    Heipä hei! :wave: Olen taas taustaillut hetken ja onpas odottajien lista kasvanut kovasti =) On ollut hurjaa raskauspahoinvointia ja olenkin nyt tämän koko viikon sairaslomalla... ainakin aluksi. Nyt kyllä tuntuu jo paljon paremmalta, sain jopa siivottua :) Ensi viikolla on ensimmäinen...
  7. A

    ***Kesävauvat 2008***

    Öitä täältä työn keskeltä! Tai eihän tässä nyt mitään töitä ole, mutta... Tuosta Multi-Tabs-asiasta... Olen vähän vaihdellut 1 ja 2 tabl välillä. Riippuen siitä miten pitkä päivä tulee valvottua ja miten monipuolisesti syötyä, tämä vuorotyö kun rytmittää elämää kokoajan uudelleen. :|...
  8. A

    ***Kesävauvat 2008***

    Hei taas kaikille!!! Huonovointisuutta täälläkin, mutta ei oksentelua ainakaan vielä, onneksi. Yövuoroon tarttis mennä. Saa nähdä miten kroppa reagoi. Ei oo tarvinnu vielä valvoa plussaamisen jälkeen, vaikka normaalisti teen 4 yötä/3 viikkoa. Onneksi pomo sanoi, että ilmoita vaan jos jotkut...
  9. A

    ***Kesävauvat 2008***

    Onnea uusille plussaajille :hug: Tänään on ollu vatsa kovin kipeä :( Toivottavasti vain ilmavaivaa tai jotain. Nyt nukkumaan ja huomenna taas aamulla töihin. Tuli tänään kerrottua esimiehellekin raskaudesta :) Työkavereille sitten vasta myöhemmin. Hyvää yötä!
  10. A

    ***Kesävauvat 2008***

    Iltaa töistä. Olo on mahtava, toivottavasti muillakin! Kohta kotiin. Syksyiselle haaveelle :hug: !!!
  11. A

    ***Kesävauvat 2008***

    Paljon uusia tullut... tervetulleksi!!! :hug: Jaaha, pientä huonovointisuutta on ilmennyt, mutta lähinnä iltaisin jos valvon myöhään tai jos unohtuu syömättä muutamaan tuntiin edes jotain pientä. Vähän jännittää, että miten töissä jaksaa jos rupee voimaan kovin pahoin, kun aina ei ehdi...
  12. A

    ***Kesävauvat 2008***

    Huomenta Kirjoitin äsken pitkän viestin mutta ei tainnut tallentua, kun sivustossa jotain häikkää. Enpä jaksa alusta kaikkea tilittää, mutta tervetuloa uusille ja hyvää päivänjatkoa muille :wave:
  13. A

    ***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

    Moikka Täällähän rupeaa olemaan jännät paikat monella :p Toivotaan plussia oikein rytinällä +++++ Seurailen taustalla.
  14. A

    ***Kesävauvat 2008***

    Korjaus... Tajusin vasta soitettuani neuvolaan, että LA onkin näiden laskelmien mukaan vasta 7.6.08, koska muistin vain että edelliset kk:t alko elokuun viiminen päivä, mut olin ajatellu et elokuussa on vaan 30 päivää. Siinähän onkin 31. Eli tässä päivitetty jana... Ensimmäinen...
  15. A

    ***Kesävauvat 2008***

    Huomenta!!! Venla-05 Mä välillä mietin, että mihin olen taas ryhtymässä, kun meidän esikoinen on jo sen ikäinen että kysyy klo 20: "Voinko jo mennä nukkumaan?". Ymmärtää jo että muuten on raskas eskaripäivä. Mutta on se kyllä varmasti hieman erilaista nyt toisen kanssa kun ensimmäisen. Enhän...
  16. A

    ***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

    Huomenta! Sydänkäpynen Niin se päivittyy. Pysyy itsekin aina ajan tasalla. Sairaslomalla täällä ollaan :ashamed: selkä kun vähän reistailee. Noh, menen taas lepoon.
  17. A

    ***Kesävauvat 2008***

    Tervetuloa Vaimo85!!! :heart: Ja onnea plussasta :flower: Kyllä muakin vähän jännittää, että toivottavasti kaikki menee hyvin. Nyt kuitenkin vanhempien lisäksi parille olen kertonut ja kun kerran ensimmäisenkin kanssa kaikki meni hyvin niin täytyy vaan luottaa. Vitsi että ajatukset vaan...
  18. A

    ***Kesävauvat 2008***

    Tervetuloa sinuhe Tuosta maksamakkarasta luin uusimmasta vauva-lehdestä, että ihan huoletta voi joka päivä syödä 2 siivua tai maksapasteijaa 2 ruokalusikallista, mutta edelleen suuria määriä tulisi välttää. Ja palaakaan en ole maksamakkaraa syönyt plussaamisen jälkeen =) Kierron loppuvaiheessa...
  19. A

    ***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

    Huomenta huomenta Kävin aamulla kaupoilla, enkä malttanut olla ostamatta ensimmäisiä vauvan vaatteita ;) Mukaan tarttui yöpuku ja pari bodya. Ja tietysti tutti (sininen). Toivon niinkovasti poikaa,kun nyt on jo tyttö, mutta eihän sillä loppujen lopuksi väliä ole, kunhan terve olis. Ja...
  20. A

    ***Kesävauvat 2008***

    Tervetuloa Kylli ihan koko sydämeni pohjasta!!! Minulla oireet onneksi vielä kovin vähänlaiset: väsymys, vatsanippailua edelleen, hyvä ruokahalu... siinä ne. Ensimmäisestä voin todella pahoin, joten toivon ettei nyt sellasta tulis. Sillon ei kyllä työn teosta tulis mitään.

Yhteistyössä