Hakutulokset

  1. N

    huhuu kaksplus

    =)
  2. N

    huhuu kaksplus

    moikka!! onko kellään tietoa millasia tarjouksia pyörii tällä hetkellä puhelinmyyjillä kaksplus lehdestä??
  3. N

    Kaksplus lehti

    heippa!! tietääx kukaan millasii tarjouksii täl hetkel pyörii puhelinmyyjillä?? :)
  4. N

    Kaksplus lehti

    Moikka!! tietääx kukaan minkälaisia tarjouksia on puhelinmyyjillä tällä hetkellä kaksplussasta??
  5. N

    Onko kukaan kuullut Amway-verkostomarkkinoinnista?

    Itse henk koht tunnen montakin pariskuntaa mikä saa amveiltä kk 2000euroa! itse parhaimillani saanut puolisen tuhatta.. se on itsestä kiinni mitä viitsii tehdä ja mitä ei!! oikeasti se ei ole huuhaata. nettinhän voi jokainen kirjoittaa mitä vaan ja oman mielipiteensä.. mulle ei ole ollut...
  6. N

    Onko kukaan kuullut Amway-verkostomarkkinoinnista?

    Ottakaas asioista selvää ennenkun mustamaalaatte!! Jokainen voi liittyä pelkäksi asiaakkaaksikin. jos ei halua liiketoimintaa se on OK! jokaisen oma valinta! Itse tilailen tuotteita itselleni ja tutuille. Kukaan ei sen enempää painosta :))
  7. N

    selvännäkijä paikalla, saa esittää kysymyksiä.

    moikka!! olen jo kahden pojan äiti! :) näkyykö kolmatta kultapalaa hamaassa tulevassa??? :heart:
  8. N

    Kertokaa hyvä "dödön"merkki, mikä pitää hajut loitolla, KIITOS!

    Amway:Body series. EHDOTTOMASTI paras. 48h pitää hajut loitolla.. ja jos joku halukas ostamaan. paneppa yksityisviestiä :) :heart:
  9. N

    ***JOULUTONTUT -08, tammikuussa 2009 !***

    moikka!!! siihen kakkaamis hankaluuteen.. pikkasen kuumemittaria pyllyyn johan kakka ja pierut lentää. toimi meillä!!
  10. N

    JOULUN odottajat nyt on joulukuu !!!

    Oikein ihanaa ja rauhaisaa joulua kaikille!! ja onnea vauvojen saaneille!!! :heart: :heart: -nmp&"torsti" 5vk..
  11. N

    JOULUN odottajat nyt on joulukuu !!!

    onnea vauvojen johdosta!!! :hug:
  12. N

    JOULUN odottajat MARRASkuussa!*jo korkattu!!*

    kiitos paljon :hug:
  13. N

    JOULUN odottajat MARRASkuussa!*jo korkattu!!*

    moikka!! olis vauva uutisia.. poika syntyi 20.11 rv 37+4. kokoakin löytyi 3300g ja 49 cm...
  14. N

    JOULUN odottajat MARRASkuussa!*jo korkattu!!*

    sitä minäkin toivon... esikoinen tuli 37+1.. maanantaina olis samat viikot täynnä.. kyl pieniä kipeitä supistuksia tulee...
  15. N

    JOULUN odottajat MARRASkuussa!*jo korkattu!!*

    Moikka!!! pakko kirjotella tännekkin vaik en muista millon olisin viimex.. mut aktiivisesti olen kyl seurannu teitin juttuja.. Tänään tapahtui edistystä.. limatulppa irtosi.. jeeeeeeeeeee.. olen jo niiiiiin valmis. ninuli& 36+6
  16. N

    onko muita - 83 odottajia?

    Heippa!!! täällä olis 83:nen toista odotellessa tv 36+4... :heart: :heart:
  17. N

    VIRALLINEN BB-pino, osa 3

    nikolla joo eilen synttärit.. juhlivat tänään niitä..
  18. N

    *Joulun odottajat LOKAKUUN sateissa!*

    Huomenta kaikki!!! yöllä ei oikeen oo tullu nukuttua. Vatsa todella arka, vähän kun koskeekin tai painelee tekee tosi kipeetä... onko tietoa muistä vois moinen johtua? Enimmäkseen kipu on alavatsassa.. NMP & 31+1 :hug:
  19. N

    *Joulun odottajat LOKAKUUN sateissa!*

    nepsus.. odotamme saavamme pian kuulla koko tarinan :) -NMP + 30+4-
  20. N

    *Joulun odottajat LOKAKUUN sateissa!*

    :heart: :heart: voimia nepsus :heart: :heart:

Yhteistyössä