Hakutulokset

  1. D

    **Maaliskuun murut** Elokuun ajatuksia

    Pikaisesti ultrakuulumisia: kaikki oli masussa hienosti,niskaturvotusta vain 0,5ml. Pieni oli vajaan viikon isompi mutta ei muuttanu laskettua aikaa. Ilmeisesti aika paljon eroja käytännöissä Diipeli ja muru 11+4 (12+1) ?
  2. D

    **Maaliskuun murut** Elokuun ajatuksia

    Minä olen halukas liittymään fb -ryhmään nt-ultran jälkeen :) Joka itseasiassa on huomenna!!Jännittää ihan mahdottomasti,kunpa vain pienellä olisi kaikki hyvin. Täällä myös maha alkanut kasvamaan sellaista kyytiä ettei epäilystäkään,eikä tätä saa enää edes vedettyä sisäänpäin. Ei olla...
  3. D

    **Maaliskuun murut** Elokuun ajatuksia

    Jaksuja sydäntähti :'( Ja pahoittelut kaikille muillekkin joiden kyytiläiset eivät pysyneet matkassa :( En ole kirjotellut vähään aikaan,jotenkin ei ole ollut mitään kirjotettavaa. N. viikko sitte rv 8+ kokeilin kuunnella sydänääniä ja heti löytyi :) Olen joutunut käymään tipassakin...
  4. D

    G:Te joilla melkein 300 000€ asuntolainaa paljonko on tulonne?

    Miten olette voineet saada noin ison lainan? :o Onko siitä useampi vuosi aikaa? Ainakin nykypäivänä tuntuu olevantodella tiukassa saada yhtään mitään tai sitten tarvii älyttömät takaajat ja pantit.
  5. D

    **Maaliskuun murut** Elokuun ajatuksia

    Onnittelut Tpetsulle tuplapotista! Oletteko ehtineet jo vähän sulatella uutista? :) Flunssat ym normisetit ei vaikuta vauvaan. itse olin kamalassa oksennustaudissa esikoista odottaessa rv 9 ja luulin oksentavani pienen pihalle,niin kamala oli tauti mutta tosiaan ei ole mahdollista :D Ja olen...
  6. D

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    iitu :hug: pahoittelut ja jaksamisia sinne :( Uusille tervetuloa! :) Minäkin sain jopa tänään soitettua neuvolaan, eka aika olis 14.8 jollon viikkoja 9-10. Mietinkin vaan että millä viikoilla ne verikokeet pitää ottaa siihen seulontaan? Kun varasin sitten jo sen ajank nt-ultraan ku käski...
  7. D

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Varhaisultrassa kaikki hyvin :heart: Nyytti oli oikeassa paikassa, sydän hienosti pamppaili ja nähtiin jopa napanuorakin,söpöä :) KOhdusta löytyi kaverina myös kysta josta ei kuulemma ole muuta haittaa kuin että voi aiheuttaa minulle kipuja :/ Toivottavasti häviäisi pian itsestään eikä...
  8. D

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    tervetuloa uusille! :) Tulin vain kertomaan ultrakuulumisia: kaikki oli masussa pienellä hienosti,sydämen syke oli vahva, raskauspussi pyöreä ja limakalvo paksu :) Nähtiin jopa napanuora, hassua! :) Vauvan kaverina kohdusta löytyi myös kysta,auts! Voi kuulemma kipuilla kovastikin jos sille...
  9. D

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Hei kaikille! Minäkin voisin liittyä joukkoonne =) Onnittelut nyytin saaneille! :flower: Täällä ollaan ihan alussa vielä, huomenna (tai siis tänään) olisi varhaisultra,toivottavasti masussa näkyisi elämää. Minulla on takana yksi keskeytynyt km muutamia vuosia sitten, sen jälkeen kaksi...
  10. D

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Onnea hyvistä ultrakuulumisista! :flower: Meillä se on viimein huomenna!:popcorn: Tosin aika on vasta klo 16 joten tulen sitten illalla kertomaan kuulumiset, toivottavasti on iloista kerrottavaa :) Minäkin olen kahdessa aikaisemmassa raskaudessa saanut äänet kuuluviin rv8, nytkin ajattelin...
  11. D

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Täällä paha olo senkus jatkuu, ja mukaan on tullut tämä huimaus :/ siis ihan hirviää ,tämä pahentaa vielä tätä ällötystä. Sama oli kakkosta odottaessa, jouduin pari kertaa töistä lääkäriin ku olin pyörtyä (työkaverit patistivat lääkäriin). Nytkin olin itse vähän kahden vaiheilla käynkö näytillä...
  12. D

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Onnea hyvistä ultrakuulumisista! :) Meillä se olisi torstaina, täällä lasketaan päiviä... Tämä väsymys on jotain älytöntä! En muista tällaista aikaisemmista raskauksista, eilenkin nukuin töiden jälkeen 4h päiväunet, kävin suihkussa ja menin jo takaisin nukkumaan :O Ihan hävetti kun heräsin...
  13. D

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Arel minäkin kirjoitin että tilanne riippuu täysin jokaisen perheen kohdalla ja kaikki vanhemmat varmasti haluaa parasta lapsilleen ja tietävät mikä just heidän perheelle sopii parhaiten. Joten huoli js murhe pois :heart: asioilla on tapana järjestyä ü meilläkin tosiaan joutuvat nyt eka olemaan...
  14. D

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Minä komppaan täysin hokapontaksen ajatuksia päiväkodista alle 3-vuotiailla. itse en tosin ole edes päiväkodissa töissä mutta esikoinen joutui aikanaan menemään tosi varhain päiväkotiin, samoin meidän lapset alottaa nyt 1.8 päiväkodissa jolloin pienin on melkeen vuoden ja keskimmäinen 2v2kk +...
  15. D

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Täällä kans pienet ikäerot, keskimmäisen ja kuopuksen välillä 1v3kk ja nyt sitten kuopuksen ja uusimman nyytin välille 1v7kk.
  16. D

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Cassyput lähetin sulle pyynnön kerhon vetäjänksi :) Täällä on miehen vanhemmat lomailemassa, hieman tuottaa ongelmaa oksenteluja niellessä kun paljastuisin heti ja eilisestä asti ollut nyt tää pahoinvointi,hyi h******i! Aamulla iskee kun on vähän aikaa ollut ylhäällä ja illalla viimisenä...
  17. D

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Hätähousu laitoin sulle kerhopyynnön joten käy hyväksymässä ja pääset mukaan kerhon puolelle :) Minulla on ollut niin paljon nyt töitä että vähän hintsusti pääsen kirjoittelemaan, siitä syystä parin päivän viiveellä olen varmaan joidenkin kerhohakemukset päässyt hyväksymään. Haluaisiko joku...
  18. D

    Paljonko maksoitte wc-kalusteista ja vaatekaapeista? Mitä mieltä tästä tarjouksesta?

    Meillä wc korkeakiilto valkoiset samanlainen korkea kaappi ja samanlainen allaskaappi kahdella asteikolla js allas yht. 300e keittiöjätistä. Makkareiden kaapistot 4kpl 60cm leveitä kaappeja alta 500e puustellilta . Itse piti kasata.
  19. D

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Joku kyseli ultrasta että millon kantsii mennä, me on tosiaan käyty rv6+1 ja 6+2 ja sillon näkyy vauva, ruskuaispussi ja syke :) Kaikista paras ajankohta omasta mielestä ois just tuollon 7+ viikolla, on jo hieman isompi ja helpompi mittailla. Se sattuis meillä elokuun ekalle viikolle jollon on...

Yhteistyössä