Hakutulokset

  1. P

    Lastenne nimet?

    Inari Elli Maria 7v Aatos Pauli Hermanni 5,5kk
  2. P

    Pojan nimi hakusessa, vol. entiiämitenmones

    Ai että tuo nimen keksiminen on oikeasti vaikeaa :) Meillä meinasi poika jäädä tyystin nimettömäksi - luin suomenkieliset, ruotsinkieliset, saamenkieliset, ortodoksien kalenterit, erikoisten nimien kalenterit ym. ym. ym. Tytölle olisi ollut vaikka kuinka nimiä mutta pojalle ei... No, meillä...
  3. P

    Tytölle nimi

    Tykkään kovasti!
  4. P

    G: Lastesi nimet ja seuraava sanoo niistä mielipiteensä :)

    Kivoja nimiä kaikilla :) Olisikin pitänyt kysellä näitä nimiä kun Aatokselle nimeä yritettiin päättää :)
  5. P

    G: Lastesi nimet ja seuraava sanoo niistä mielipiteensä :)

    Ei olla pohjoisesta mutta kovin on päättäväinen 7v Inari ja jämäkkä 3kk Aatos :D
  6. P

    G: Lastesi nimet ja seuraava sanoo niistä mielipiteensä :)

    Valo on suloinen nimi :) Meillä Inari ja Aatos :heart:
  7. P

    Huhuuuuu pienten lasten(vauvojen) vanhemmat!!!!!

    Alusta asti on erikseen ollut yöpuku. Illalla tehdään iltapesut ja vaihdetaan yöpuku päälle :)
  8. P

    Mitä teidän lapset jouluaterialla söi?

    Meillä 7v. söi kinkkua, porkkana- ja lanttulaatikkoa, herneitä, lämminsavukalaa, kylmäsavukalaa, graavikalaa, rosollia, aurinkoleipää, tomaatteja ja sitten tahtoi että tehdään porkkanaraastetta :)
  9. P

    4 kg luuton kinkku. Sen paistaminen, auttakee... :) :))))))))))

    Toivottavasti kinkku on jo sulatettu... Noin 2 tuntia ennen paistamista lämpimään, uuniin kun sisälämpötila kinkussa n. 10 astetta. Paistetaan 125 asteessa. Ensimmäiselle kilolle 1,5 tuntia, seuraaville 1 tunti. Kinkku on valmis kun sisälämpötila on 75-90 astetta - riippuen kuinka murean kinkun...
  10. P

    HAASTE!!! haluaako joku koettaa keksiä vauvallemme nimen ?

    Unna Aava Eevi Otto Jaakko
  11. P

    Kysymys hotellivarauksesta ja matkavakutuuksen "perumisturvasta"

    Juu eli tuo ei peruutusoikeutta tarkoittaa ettei hotelli peru varausta kuluitta.
  12. P

    Montas suklaa/marmeladirasiaa kaapista jo löytyy?

    Ei yhtään kaapissa, yksi Julia-rasia on syöty ja vähän Juliaa, Geishaa ja Fazerin sinistä on kulhossa pöydällä :)
  13. P

    Helppo kasvispiirakan ohje?

    Laittakaapas helpot ja nopeat kasvispiirakan ohjeenne jakoon :) Pitäisi kasvispiirakkaa saada pari pellillistä mutta mulla ei nuo kasvisruuat ole oikein vahvinta alaa :D
  14. P

    Haluako joku mun vatsan, edes päiväksi kiitos!!!

    Ei kiitos, just 3 viikkoa sitten pääsin omastani eroon :) Mulla oli alku- ja keskiraskaus sitä vaikeinta aikaa, viimeiset 3 kuukautta oli jo helpompaa. Tsemppiä! Kun vaan kaikki tajuaisivat etteivät kaikki nauti täysillä raskausajasta, toisilla on helpompaa kuin toisilla :) Mun lapset jää...
  15. P

    Miksi laitat vauvan syntymisestä viestin jos et koko raskaudesta kertonut/ollut yhteydessä?!?!?

    Tiedätkö, mä olin itse raskausaikana niin huonossa kunnossa etten jaksanut pitää yhteyttä juuri kehenkään - ja ilkesin kuitenkin laittaa tekstarilla viestiä kun poika syntyi...
  16. P

    kuinka usein itse käytte suihkussa?ja vaihdatte alusvaatteet?

    Suihkussa käyn kerran päivässä, yleensä iltaisin. Alushousut ja sukat vaihdan päivittäin, liivit tilanteen mukaan.
  17. P

    ~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

    Jospa minäkin pientä synnytyskertomusta yrittäisin rustata, vähän on itsellä hämärän peitossa tuo eteneminen mutta luntataan papereista :D Tosiaan 14.10. yöllä klo 03.00 alkoivat supistukset, ensin tunnin verran vartin välein, siitä sitten pari tuntia 10 minuutin välein. Puolen seitsemän aikaan...
  18. P

    ~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

    Pikainen päivitys... Meille syntyi pieni poika 14.10. klo 21.30, pituutta 50,5cm, painoa 3400g ja pipo 35cm. Synnytys lähti käyntiin ilman käynnistystä eli äitipolilta vielä passittivat 13.10. kotiin. Rankka synnytys oli verrattuna esikoisen tekoon mutta hengissä selvisin :D eikä tullut repeämiä...
  19. P

    ~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

    Jaahas, se olisi sitten rv 41+0.... Kohta äitipolille ja jos vaikka nyt sitten käynnistelisivät, viime viikolla sanoi lääkäri että tule kassin kanssa. Tämähän piti käynnistää raskausdiabeteksen takia viimeistään laskettuna päivänä eli 6.10. muttei sitten käynnistettykään koska vauva on...

Yhteistyössä