Hakutulokset

  1. T

    DUBAI

    Olemme käyneet nyt 7 kertaa alueella. Kaksin mieheni kanssa, tyttären kanssa(ekakerta 1,5v.), sekä mahd.ensi joulukuussa jälleen. Rattaat kannattaa ehdottomasti ottaa mukaan, vaikkakin paikotellen voi olla huonokulkuista. Emme polta emmekä käytä alkoholia, mutta kyllä siellä tupakkaa näkyi ja...
  2. T

    raskaus ja hieronta

    Olisi huomenna hierojalle aika. Olen jostakin kuullut, että hieronnasta voisi olla haittaa raskaana olevalle, miten on?
  3. T

    yksityiseltä julkiselle

    Onko kokemuksia vastaavanlaisesta tilanteesta: Olin julkisella puolella jonossa hoitoihin, en jaksanut odottaa ja käännyin yksityisen puoleen. Julkiselta tuli sitten aika ensikäynnille, jouduin siirtämään sen koska olin matkoilla silloin. Yksityisellä tehtiin eka inssi, siellä lääkäri totesi...
  4. T

    apteekin ovulaatiotesti

    voisiko joku kertoa apteekin oman ovulaatiotestin tuloksen tulkitsemisen?(heitin käyttöohjeen roskiin :| ) Siis jos se vaal.pun pää on alaspäin niin kumpi viiva on vahvempi positiivisessa tuloksessa? Insissä olleet onko toimenpiteen jälkeen heti päässyt lähtemään vaiko pitääkö jonkin aikaa...
  5. T

    ystvää etsisklen

    Löytyyköhän minulle ystävää? Olen +30 yhden lapsen(+3v) äiti. Tällä hetkellä työssä käydään ja jonotellaan lapsettomuuspolille, sekunda olen! Olisi mukava vaihtaa kuulumisia hitaallakin tahdilla samassa elämäntilanteessa olevien kanssa.

Yhteistyössä